Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PS3-Versie GTA zwakker dan XBOX

De ps3 versie van gta iv is momenteel zwakker. Het spel heeft op de ps3 langere laadtijden en een slechtere framerate. De ps3 schijnt wel betere weerseffecten te hebben. Ze hopen bijde versies gelijk te krijgen.

Bij de extra xbox Content hoef je niet op teveel te rekenen zoals een nieuw eiland.

Bron: ps3focus.nl

Ik heb wel liever betere framerate en laadtijden dan mooiere weerseffecten :ch:. ik hoop dat ze hun aan hun woord houden dat alle versies indentiek zijn:P...

EDIT: Probleem is waarschijnlijk al opgelost door samenwerking met Sony..

Edited by Kai-ShockWave

• Replies 91
  • Views 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Er zijn geen laadtijden als je in het spel bent (volgens mij is dit ook bevestigd) en is ook bevestigd dat beide versies identiek zullen zijn.

• Author
Er zijn geen laadtijden als je in het spel bent (volgens mij is dit ook bevestigd) en is ook bevestigd dat beide versies identiek zullen zijn.

Als je het spel opstart zullen er wel laadtijden zijn :puh:, en daar hebben ze het over.

Die versie's worden praktisch gelijk aan elkaar. We hebben het wel over R* :tu:

xbox zuigt aars man.. niks meer aan doen aan die xbox versie zou k zegge.. maak ps3 versie maar mooi... als t leven zo zou zijn:p

Dat is zever. Ps3 en X-box 360 GTA IV zijn bijna hetzelfde.

wel raar trouwens.. ik zie op dit forum (veel) meer mensen met een ps3 dan een nixbox 360.. terwijl de xbox 18 miljoen x is verkocht en de ps3 11 miljoen (heb er trouwens geen moeite mee:p)

Dat nieuwsbericht is gebaseerd op een uitlating (die alleen nog in een quote te vinden is, maar zelf al weer verwijderd is)op http://www.rllmukforum.com/, door iemand die als user naam "Neil Corbett" had. Dit is de naam van een R* medewerker inderdaad, maar dat hij het echt is, valt zwaar te betwijfelen. Maar helaas kijken heel veel "fansites" niet naar de bron en betrouwbaarheid van de berichten die ze plaatsen.

Rockstar kan er voor zorgen dat de ps3 versie evenwaardig is of zelfs beter dan de xbox 360 versie anders sleep ik ze vor de rechter wegens discriminatie van de ps3 bezitters :D lool

Ik geloof hier niks van. Ik snap eigenlijk niet waarom bijna alle games voor de X360 worden ontwikkeld en dan zowat 'vertaald' naar PS3. Misschien zodat de ontwikkelaars tot de grenzen van de X360 gaan. Als ze tot de grenzen van de PS3 gaan dan kan de X360 het niet aan.

Omdat de PS3 veel meer rekenkracht heeft en Blu-Ray gebruikt denk ik dan in de game zelf dat de X360 slomer is en slechtere graphics, en niet de PS3.

GTA IV maakt eigenlijk voor ps3 want ps was eerste GTA-spel maar hij maakt toch ook spel voor X-box 360.

xbox zuigt aars man.. niks meer aan doen aan die xbox versie zou k zegge.. maak ps3 versie maar mooi... als t leven zo zou zijn:p

Goed gesproken! :puh:

ja of jullie zijn sociaal en gunnen de xbox360 bezitters hetzelfde spel als jullie krijgen

ik denk dat als het zo is dat de ps3 versie nu zwakker is, dat ze dat dan wel bij zullen werken aangezien ze bevestigd hebben dat beide versies identiek zullen zijn.

GTA IV maakt eigenlijk voor ps3 want ps was eerste GTA-spel maar hij maakt toch ook spel voor X-box 360.

Wat bedoel je precies? Dat GTA een playstation spel is omdat daar de eerste gta ook op uitkwam? Dan zou gta een pc spel zijn, want de eerste gta is als eerste op de pc uitgekomen.

Eerste spel is toch op ps en pc tegelijk uitgekomen.

Games zijn op de Playstation 3 veel moeilijker te programmeren dan op de Xbox 360. Ik hoop wel dat ze gelijk zullen zijn en niet dat de Xbox versie beter wordt. :Y