Jump to content

[GTA] Een mogelijk verbod op GTA IV ?


Informer

Recommended Posts

Dit verontrustende bericht zal voor velen een doorn in het oog zijn, maar ik wil -en kan dit niet onder stoelen of banken steken. Dit moet iedereen weten.

Zoals al eerder bekend werd gemaakt streeft het huidige kabinet naar een verbod op alle geweldadige games. Volgens Hirsch Ballin hebben geweldadige games een slechte invloed op de opgroeiende jeugd en moet het volgens hem verboden worden.

Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat er momenteel achter de schermen word gesproken over de mogelijkheid om GTA IV te gaan verbieden, nog voor dit spel in de schappen ligt. De reden voor het voortijdig verbieden van dit spel zou als mogelijke aanzet dienen voor het verder doorvoeren van het nieuwe beleid op geweldadige games.

Dit nieuws is nog zo vers, dat het bij nog geen enkele media bekend is. Ik heb mijn bron toestemming moeten vragen om dit nieuws te verspreiden, om zo alvast wat tegengas te bieden tegen deze nieuwe plannen van het kabinet. Helaas mag en kan ik de bron niet vermelden...

Bewerkt: door Informer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof er erg weinig van, maar als GTA IV in Nederland verboden wordt. Denk ik dat mensen illigaal aan GTAIV zullen komen. Bijvoorbeeld dus: Downloaden of uit andere landen halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt vers is het niet te noemen. Hier heb je een artikel dat vrijdag al gepubliceerd is. Maar het zal ze toch niet lukken om dit soort games 100% te censureren. Als dat wel zo is ja, dan weet iedereen wel hoe ie eraan moet komen. Vind het allemaal maar grappig wat er gebeurd. De Tweede kamer met hun stomme acties, ze hebben gewoon niks te doen, behalve kijken: hoe kunnen we veel geld uit de mens zijn zak kloppen.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze regering is knettergek, alleen maar van die nieuwe stomme en domme regeltjes verzinnen. Als ze aan GTA IV gaan kloten door bijvoorbeeld het bloed uit het spel te verwijderen of scheldwoorden niet toestaan koop ik het spel in Duitsland. Achja, ik woon in Enschede dus Duitsland is heel dichtbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jensbrinkman zegt klopt inderdaad. Als het hier verboden wordt, schaffen mensen het in het buitenland aan of downloaden het op illegale wijze. Een verbod heeft niet veel zin.

Verder twijfel ik ook aan de objectiviteit van dit topic. Één of andere 'informer' meldt zich hier aan, zonder ook maar iets te posten en komt gelijk met dit soort informatie, zonder enige vorm van bronvermelding. Ik zou er niet te veel op in gaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jensbrinkman zegt klopt inderdaad. Als het hier verboden wordt, schaffen mensen het in het buitenland aan of downloaden het op illegale wijze. Een verbod heeft niet veel zin.

Verder twijfel ik ook aan de objectiviteit van dit topic. Één of andere 'informer' meldt zich hier aan, zonder ook maar iets te posten en komt gelijk met dit soort informatie, zonder enige vorm van bronvermelding. Ik zou er niet te veel op in gaan. ;)

Verstandig. Onformatie via een forum is altijd onbetrouwbaar, tenzij er een duidelijke bron is aangegeven. Maar omdat hij zegt dat hij de bron niet bekend mag maken, is de kans erg groot dat het om een flauwe grap gaat, en dat meneer Informer over een paar dagen is gebanned.

En als er wel waarheid in zit, dan zullen we het vanzelf merken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het enigste wat dat soort mensen kunnen is zeiken.

En als ik geweld wil zien zit ik liever voor de tv of computer het is te moeilijk om geweld in videogames te verbieden en het werkt toch niet.-.- :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

wtf heb er lang voor gespaard !!!

maar het gebeurt toch niet denk ik dan krijgen ze echt veel demonstaties

maarja net als sommige kan ik ook naar duitsland heen rijden en het spel kopen toch dichtbij ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Straks gaan ze nog accijns plaatsen op gta4 :puh: . (accijns is geld wat de overheid bovenop een slecht product legt waardoor het duurder word. Denk hierbij aan sigaretten en brandstof)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...