Jump to content

[GTA] Een mogelijk verbod op GTA IV ?


Informer

Recommended Posts

anders vragen we de crew om een email te sturen waarin ze laten weten dat wij er op tegen zijn dat het verboden wordt. Maar ik denk niet dat ze het nu nog kunnen verbieden omdat zoveel mensen het al hebben besteld

edit: ik zie nu ook dat het topic erg oud is

Bewerkt: door Donald-Duck
Link to comment
Delen op andere websites

dat dat klotekabinet mer eens zich bezighoud met erge dingen in plaats van viddeogames te bannen. overal drugshandel, mishandeling, verkrachting en andere criminele rommel en hun beschijten zich voor een spelletje met geweld. opbokken met dat nederlands beleid..

Link to comment
Delen op andere websites

dat dat klotekabinet mer eens zich bezighoud met erge dingen in plaats van viddeogames te bannen. overal drugshandel, mishandeling, verkrachting en andere criminele rommel en hun beschijten zich voor een spelletje met geweld. opbokken met dat nederlands beleid..

heelemaal gelijk!^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als ze GTA IV gaan verbieden worden de ombouwers van colsoles rijk en heeft R* €0,00 inkomen van GTA IV in Nederland, stijgt Nederland in de Warez-land naat de 1e plaats, gaat iedereen die iets met games heeft naar het buitenland en keer nederland terug in de Middeleeuwen, allemaal dankzij een stelletje stomme bejaarden die geen zak van games weten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me inmiddels duidelijk dat er geen verbod op deze game zal komen en vandaar lijkt mij een verdere discusie niet nodig, aangezien er toch niet echt hoogdravende argumenten worden aangevoerd -> :slotje: .

Niet eens met slotje? -> Stuur een PB!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...