Jump to content
Joriz

Edge schrijft 16 pagina tellende preview over GTA en GTA4


gallery_1_5_2233.jpg
Edge Magazine heeft in hun nieuwste tijdschrift een 16 pagina tellende preview staan over de geschiedenis van Grand Theft Auto en de aankomende GTA4. In het tijdschrift staan wat leuke nieuwe feitjes over Grand Theft Auto 4 die hieronder staan opgesomd:
  • Comedy Clubs hebben een grote rol in het spel zoals in vorige GTA's strip clubs een grote rol hadden.
  • Vliegtuigen vliegen langs het vliegveld en in de cockpit zie je piloten zitten. Er kwam een 4 ster wanted level toen door de speler met een voertuig over het vliegveld werd gereden.
  • Politieagenten hebben zeggen (netzo als in de vorige GTA) grappige dingen tegen je zoals "I'm a cop...... and your a dickhead".
  • Sam Houser gaf in de preview een klein beetje informatie over het multiplayer GTA4. Het is mogelijk om online samen met iemand anders in een auto rond te rijden en lekker naar muziek te luisteren. Of dit inhoud dat je ook geen opdrachten hebt is niet duidelijk, maar het lijkt er op dat je gewoon vrij kan rondlopen met andere in multiplayer zonder verder iets te doen.
  • Nieuwe auto's glimmen en oude voertuigen zijn roestig.
  • Kogelgaten en viezigheid zijn permanent op voertuigen.
  • Je kan muren beschadigen door met een wapen muurpleister weg te schieten.

Bron: GTAForums.com

Dit was dus weer een klein beetje nieuwe informatie over GTA4. Houd GTAGames.nl in de gaten want deze maand komt er nog een heleboel nieuwe en exclusieve informatie over GTA4 aan!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Leuke info zeg. Wel goed dat je als je op het vliegveld rijdt dat je dan 4 sterren krijgt. Het is een beetje onreal als je gewoon het vliegveld op gaat. Je kunt toch ook niet zomaar op Schiphol (ga nou niet naaien met die aflevering van Undercover in NL).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wow, dat van dat vliegveld komt toch wel als een verassing, als een positieve verassing uiteraard.

Het wordt echt beter en beter, al begin ik wel te twijfelen of mijn PC dit leuk gaat vinden. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kortom, geweldig :). Een paar feitjes die ik zou nodig hebben in een game, door een muur schieten is een beetje te, maar dat met muurpleister vind ik wel mooi gedaan. (Realistisch) En eindelijk is piloten in cockpits, want dit mis ik wel in de GTA: SA, wat simpel is afgewerkt met een getint glasje :7.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb al weer helemaal zin in GTA. :) Vind het op zich wel fijn dat schade nu blijvend is, en niet dat je je auto 2 secondes in een garage kon zetten en dat ie weer helemaal glom :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ugh, ik word gewoon gek van die informatie :erm:.

Vooral m'n mening gaat uit dat GTA IV een echt realistische game gaat worden verklapt al trouwens dat er gevlogen zal worden, heel veel muren aan gort geschoten word en om de tijd een auto tunen met een ak-47 8). Fantastisch nieuws gewoon. Alleen nu nog de druk kunnen houden.

"AARGGHHH!!! Ze komen! Argh argh har har har"

Bewerkt: door Ice Banana

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...