Jump to content
Joriz

Edge schrijft 16 pagina tellende preview over GTA en GTA4

gallery_1_5_2233.jpg
Edge Magazine heeft in hun nieuwste tijdschrift een 16 pagina tellende preview staan over de geschiedenis van Grand Theft Auto en de aankomende GTA4. In het tijdschrift staan wat leuke nieuwe feitjes over Grand Theft Auto 4 die hieronder staan opgesomd:
  • Comedy Clubs hebben een grote rol in het spel zoals in vorige GTA's strip clubs een grote rol hadden.
  • Vliegtuigen vliegen langs het vliegveld en in de cockpit zie je piloten zitten. Er kwam een 4 ster wanted level toen door de speler met een voertuig over het vliegveld werd gereden.
  • Politieagenten hebben zeggen (netzo als in de vorige GTA) grappige dingen tegen je zoals "I'm a cop...... and your a dickhead".
  • Sam Houser gaf in de preview een klein beetje informatie over het multiplayer GTA4. Het is mogelijk om online samen met iemand anders in een auto rond te rijden en lekker naar muziek te luisteren. Of dit inhoud dat je ook geen opdrachten hebt is niet duidelijk, maar het lijkt er op dat je gewoon vrij kan rondlopen met andere in multiplayer zonder verder iets te doen.
  • Nieuwe auto's glimmen en oude voertuigen zijn roestig.
  • Kogelgaten en viezigheid zijn permanent op voertuigen.
  • Je kan muren beschadigen door met een wapen muurpleister weg te schieten.

Bron: GTAForums.com

Dit was dus weer een klein beetje nieuwe informatie over GTA4. Houd GTAGames.nl in de gaten want deze maand komt er nog een heleboel nieuwe en exclusieve informatie over GTA4 aan!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Is dat waarheid of niet? Het lijkt me allemaal zo vet! Permamente dingen die kapot zijn op je auto zijn vrij leuk. Maar dan zou ik graag ook nog zien dat een auto (die beschadigd is) ook zo beschadigd blijft voor een tijdje. Je speelt dan een tijdje verder en dan is er een kans dat je die auto weer tegenkomt, in de vorige GTA's was dit vaak erg onrealistisch en reden de auto's weg en loop je er achter en was hij weg. Hetzelfde geldt voor die plijsterwerken aan de muren. Een auto die glanst en een auto niet. Yeah! Maar dan niet dat als je een glanzende auto steelt en je rijdt er een kwartiertje mee rond dat hij dan al roest, dat zou op niets slagen.

Als je een piloot ziet zitten in een vliegtuig, dan is het misschien mogelijk om een trainer te kunnen installeren waardoor je dus een vliegtuig kan overvallen en je wel kan vliegen, maar laat ik daar maar niet te veel van verwachten.

Ik hoop in elk geval dat alle functies die nu(en in vorige trailers, previews...) mooi worden uitgewerkt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Permanente kogelgaten, wow! _O_ Nog exact 7 weken tot de release vanaf vandaag, ik kan niet wachten. Ik ga ook meteen een filmpje maken in de MultiPlayer de dat dat ie uitkomt. Ik kan mijn PS3 mooi aansluiten op m'n multimedia PC _O_

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Je kan gewoon voorspellen dat deze game het beste van het jaar word, als je zo al die mogelijkheden hoort dan kan je daar niet meer over twijvelen. GTA IV wordt gewoon het topje van de ijsberg van alle games. _O_

Maar nog een vraagje, word dit de laatste GTA? ik heb gehoord van wel :cry: .

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Je kan gewoon voorspellen dat deze game het beste van het jaar word, als je zo al die mogelijkheden hoort dan kan je daar niet meer over twijvelen. GTA IV wordt gewoon het topje van de ijsberg van alle games. _O_

nee dat denk ik niet er komen wel nog gta's

trust me freddy

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

IK hoorde wel dat het mega lang gaat duren voordat ze weer met een nieuwe GTA komen.

Maar stoppen denk ik nie ;p

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

er komen wel nieuwe GTA's, er zijn al een paar bekend, zoals GTA 5, GTA 6, GTA Sin City, GTA Tokyo en GTA Bogato...

maar als er piloten in de vliegtuigen zitten, dan zou je toch ook in een vliegtuig kunnen?

of er komen waarschijnlijk weer hackers op af :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gta4 komt steeds dichterbij!! :dans: ik kan er niet meer tegen! :eten::eten: Gelukkig heb ik Gta al besteld op bol.com!! _O_ Maar komen er eigelijk vliegtuigen die je zelf kan besturen in GTA4?? zoal de hydra in gta san andreas??

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik vind de mensen met een pc zoooooooo sielieg!

ze zegegn:ik wil zo graag gta iv spelen maar ik heb geen ps3 of xbox

koop er dan gwn 1!

En als ze er geen geld voor hebben? :{ Niet iedereen is rijk. We hebben in ons voetbalteam een jongen, die ouders zijn kei arm. Hij komt met versleten kleren trainen. En die ouders werken bij ons op school. Die vader werk als congerië en die moeder maakt WC's schoon. Dus ze zijn niet zielig. Degene die ze uitlacht zijn zielig! :$

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...