Puma Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Locomotive Zie de rest van het topic voor meer screens en info! Bewerkt: 16 maart 2008 door Puma Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Ziet d'r erg mooi uit Puma... Wat ga je er nog aan aanpassen??? Reageren
Timske Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Grandioos!!! Echt te mooi, ik vind mooi gemaakt alleen jammer bij screen een dat het voorste ding de zijkant raakt maar zal wel goed komen Groeten Tim Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Nice Mischien kan je er ook nog van die oude waggons bij maken, dat maakt hem al helemaal mooi! (Maar, hij is natuurlijk al héél mooi!) Reageren
Puma Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Er komt op z'n minst nog een custom col en een wagon bij: Work in progress, natuurlijk. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Er komt op z'n minst nog een custom col en een wagon bij: Work in progress, natuurlijk. Okeey, ziet er al goed uit Reageren
Puma Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Dankje.. Wil je de volgende keer dat je iets quote het plaatje (dat tussen ""-tags staat) uit de quote halen, dat scheelt laadtijden en uitrekking van de pagina namelijk . De wagon is deels getextured, maar nog niet gemapped (de textures, binnenkort een tutorial hierover). Er is nog veel te doen . Ingame zal waarschijnlijk een custom .col-versie komen, zodat je ook dergelijk in de wagon kunt (hetzelfde geldt voor de locomotief). Grtz. Reageren
Donwell Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Het ziet er allemaal weer netjes uit, Puma. Mooie textures, en alles ziet er qua grootte ook netjes uit. Ben benieuwd naar de Final. Reageren
Puma Geplaatst: 14 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Ik wou zo graag weten hoe het er samen uit zou zien ingame: Reageren
GTA_XP Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Puma! Dat ziet er faking mooi uit! Heb altijd al een betreedbare wagon illen hebben in SA! Ga zo door! Ziet er zéér prachtig uit! BTW, hoeveel polys bevat het? Reageren
Timske Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Ziet er vet uit Puma! Ik wist even niet meer dat er rekken boven bingen voor de baggage Mooi staaltje werk! Groeten Tim EDIT: Mechien kun je treinstation nu ook anders eruit laten zien Bewerkt: 15 maart 2008 door Timske Reageren
Puma Geplaatst: 15 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Misschien, maar dan moet ik in héél San Andreas alle treinstations gaan veranderen en dat is een beetje veel werk.. Ik heb de custom col werkende gekregen! Je kunt nu in de locomotief komen: Bewerkt: 15 maart 2008 door Puma Reageren
Timske Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Ziet er mooi uit alleen da ventje hangt nog iets te hoog Maar is een custom col Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.