Jump to content

[REL] Locomotive


Puma

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    16

  • Timske

    8

  • Galiorix

    4

  • js007

    3

Top Posters In This Topic

Ik zou persoonlijk de schaal van de mapping nog iets kleiner maken... Ik weet zeker dat er geen klinknagels bestaan met zo'n diameter :7 Verder heb je wel een prachtige textuur gepakt. Klasse!

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou even melden dat mijn computer zojuist gecrashed is en dat het dus even kan duren voordat er weer updates komen. Bereid je maar voor op het ergste, dat ik al mijn nooit gereleasde mods, inclusief deze, dus kwijt ben. (Dat niet alleen: werkstukken, muziek, downloads en nog veel meer ben ik dus ook kwijt. Ook mijn o-zo geliefde Sketchup (en 3dsMax) zal ik opnieuw moeten installeren, maar omdat al die codes dus op m'n computer stonden, gaat dat ook een probleem worden.

De computer opnieuw aanzetten helpt niet, het beeldscherm geeft "no signal" aan en zelfs de typische piepjes blijven weg. Ik hoop dat er gewoon een probleem met de voeding is, zodat ik die kan vervangen en mijn werk kan vervolgen :7.

Groenten Puma.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

DAt is minder Puma,

Maar op sommige locomotieven zit er een klempje op zon ding dat voorop de neus staat, als er dan stoom uitkomt gaat dat ding open.. Mechien kun je die er binnekort ook opzetten als de bestanden nog op je pc staan..

Groeten Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou even melden dat mijn computer zojuist gecrashed is en dat het dus even kan duren voordat er weer updates komen. Bereid je maar voor op het ergste, dat ik al mijn nooit gereleasde mods, inclusief deze, dus kwijt ben. (Dat niet alleen: werkstukken, muziek, downloads en nog veel meer ben ik dus ook kwijt. Ook mijn o-zo geliefde Sketchup (en 3dsMax) zal ik opnieuw moeten installeren, maar omdat al die codes dus op m'n computer stonden, gaat dat ook een probleem worden.

De computer opnieuw aanzetten helpt niet, het beeldscherm geeft "no signal" aan en zelfs de typische piepjes blijven weg. Ik hoop dat er gewoon een probleem met de voeding is, zodat ik die kan vervangen en mijn werk kan vervolgen :7 .

Groenten Puma.

dat is balen

ik heb dat nu juist ook gehad met mijn oude computer :duh: hij wil ook niet meer opstarten

maar de gewone piepjes zijn er nog ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Huh? Hoe kun je de piepjes nu horen, terwijl de computer niet opstart :cab: ?

Anyway, m'n computer "doet het weer". M'n vader had nog een hele oude 3DfX (Voodoo Banshee) videokaart liggen (van voor het AGP-tijdperk), van 10 jaar geleden (1998).. Lol.. Hij werkt op een PCI systeem, ik draai momenteel 1248x1024 als resolutie en 32 bits.. Niet gek voor zo'n oud kaartje, hè?

Maarja, even to-da-point: M'n computer doet het weer, maar ik zal moeten wachten totdat ik een nieuwe videokaart binnen heb, want zelfs Gta: San Andreas is niet te spelen op zo'n oude kaart...

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoeld van die irritante horen piep geluidjes, alsof je met 2 vuisten op je toetsenbord slaat? Die komen uit de doosch zelf, een ander monotoon speakertje is dat. :Y Hopen kan je snel weer door klussen :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gemaakt ;) Ik heb alleen bij de locomotief een erg speelgoed gevoel :puh: Maar hij is wel erg mooi, zeker de wagons die zijn best cool :tu: Trouwens met welk programma heb je de locomotief en de wagons gemaakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Waaah! Dit is echt een mooie aparte mod! :) Jammer van je PC (had ik al gehoord trouwens).

Ik kan momenteel melden dat ik de bestanden van de mod op mijn computer heb en dat ik binnenkort met screens kom en eventueel een leuk videotje :D Hou het topic dus in de gaten!

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...