Jump to content
PatrickW

15 Multiplayer modes in GTAIV


De nieuwste uitgave van het Spaanse PSM vermeldt dat er 15 multiplayer modes in GTA IV te vinden zullen zijn, die met maximaal 16 personen tegelijk online gespeeld kunnen worden.

De 15 beschikbare multiplayer modes zullen zijn:

  1. Hangmans NOOSE
  2. Car Jack City
  3. Bomb da Base
  4. Bomb da Base II
  5. Mafia Work
  6. Team Mafia Work
  7. Deathmatch
  8. Team Deathmatch
  9. Turf War
  10. Cops N Crooks
  11. Race
  12. GTA Race
  13. Deal Breaker
  14. Free Mode
  15. ...(naam nog onbekend)

Al deze modes zullen zich afspelen in dezelfde map als de singleplayer missies. PSM heeft 7 van de modes gespeeld en verteld onder anderen dat je tot 3 vrienden kunt meenemen in een auto of helikopter. In de online modes kunnen spelers zelf hun karakter samenstellen qua geslacht, ras, kleding enz.

In free-roam mode zullen de normale peds ook gewoon in de stad te vinden zijn, naast de multiplayer spelers.

Bron: Gta4.net

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als ik zie hoelang ik San Andreas gespeeld heb zonder multiplayer, vraag ik mij toch wel af hoeveel maanden ik IV ga spelen.. xD Dit moet nu zeker een stuk langer zijn!

Hoop ook dat je in multiplayer kan communiceren met behulp van een toetsenbord. Maar dat zal wel niet. :-(

Lijkt mij toch van wel hoor. Waarom zou dat niet kunnen?

Het probleem is dat je op een console niet zomaar een toetsenbord kan aansluiten. Je kan dan wel een soort schermpje met alle letters van het alfabet + de cijfers gebruiken om berichten te typen, maar als het snel moet gaat dat nogal langzaam. Grote kans dat je in GTA IV Multiplayer veel standaart commands kan gebruiken om dingen duidelijk te maken en eventueel als je er tijd voor heb, een 'toetsenbord' kan gebruiken.

Greetz :sigaar:

@hieronder: Excuses, dat wist ik niet :N

Bewerkt: door Galiorix

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ik zie hoelang ik San Andreas gespeeld heb zonder multiplayer, vraag ik mij toch wel af hoeveel maanden ik IV ga spelen.. xD Dit moet nu zeker een stuk langer zijn!

Hoop ook dat je in multiplayer kan communiceren met behulp van een toetsenbord. Maar dat zal wel niet. :-(

Lijkt mij toch van wel hoor. Waarom zou dat niet kunnen?

Het probleem is dat je op een console niet zomaar een toetsenbord kan aansluiten. Je kan dan wel een soort schermpje met alle letters van het alfabet + de cijfers gebruiken om berichten te typen, maar als het snel moet gaat dat nogal langzaam. Grote kans dat je in GTA IV Multiplayer veel standaart commands kan gebruiken om dingen duidelijk te maken en eventueel als je er tijd voor heb, een 'toetsenbord' kan gebruiken.

Greetz :sigaar:

Kan wel hoor. Bij playstation3 zelfs usb toetsenborden en bluethooth.

(heb ik zelf ook)

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik lees op internet dat veel mensen (ik ook) zich het meest op free roam verheugen, dus ik hoop dat het dan uitgebreider is dan 2 player op de ps2 (je kon daar helemaal niks behalve een beetje klooten en rondrijden)

en het zou wel leuk zijn als je met andere spelers bijvoorbeeld naar de kroeg kan, net zoals met die vrienden die je kan krijgen in GTA IV singleplayer!!

:cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...