Jump to content
Joriz

Rockstar Games komt binnenkort met GTA4 website update en trailer!


gallery_1_5_7071.jpg
Rockstar heeft net op de updates pagina van de officiële Grand Theft Auto IV website gezet dat er binnenkort wat interessant materiaal aan komt.
Op 20 Maart zullen de volgende secties op de officiële site worden geüpdate:
  • Music Section Update.
  • Screenshots Section Update.
  • Downloads Section Update.

Dat is nog niet alles want op 27 maart komt er een nieuwe GTA4 trailer met de titel "Good Lord, What Are You Doing?" aka "Everyone's a Rat" die natuurlijk weer meteen op GTAGames.nl is te bekijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

:dans: Maar toch slecht dat R* zich niet aan de afspraak houd

Kan mij eerlijk gezegd niets schelen als Rockstar zich nu aan zijn woorden houd of niet, zolang het positief nieuws is is het voor mij maar al te goed!

Mooi en onverwacht nieuws trouwens, 27 maart is 1 dag voor mijn verjaardag, dus dan heb ik al een vervroegd verjaardagscadeau!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb f*cking zin in de 4e trailer. Dit wordt zeker de trailer die als een soort reclame moet zijn (het zelfde als bij de andere GTA's met de laatste trailer). Ik kan echt niet wachten!!!!!!!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geweldig dat er nog een trailer komt en updates van de site. Hopelijk kunnen we in de trailer nog meer dingen ontdekken die iets vertellen over de verhaallijn of personages :D

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geweldig dat er nog een trailer komt en updates van de site. Hopelijk kunnen we in de trailer nog meer dingen ontdekken die iets vertellen over de verhaallijn of personages :D

Greetz :sigaar:

Oftewel: Iedereen gaat die trailer natuurlijk weer aandachtig analyseren. :bier:

Maar goed, dit klinkt me als muziek in de oren. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

gallery_1_5_7071.jpg
Rockstar heeft net op de updates pagina van de officiële Grand Theft Auto IV website gezet dat er binnenkort wat interessant materiaal aan komt.

Op 20 Maart zullen de volgende secties op de officiële site worden geüpdate:

  • Music Section Update.
  • Screenshots Section Update.
  • Downloads Section Update.

Dat is nog niet alles want op 27 maart komt er een nieuwe GTA4 trailer met de titel "Good Lord, What Are You Doing?" aka "Everyone's a Rat" die natuurlijk weer meteen op GTAGames.nl is te bekijken.

joupie juist achter de examens :dans:

Midden in de toetsweek :ch:

nee iik heb al 2 dagen examens gehad dus ik ben donderdag al vakantie :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

offtopicDit volgende is gewoon een mening van mij, is niet bedoeld om GTA IV te benadelen (kan ik niet he maargoed :puh:)

ga dus niet denken dat ik een rare gast ben( mag wel :puh:) het is ook niet serieus bedoeld maar meer een gewone gedachte ineens, komt ie: eigenlijk zouden mensen gta iv moeten beoordelen als saints row rip off, waarom? In san andreas zit geen:

telefoon optie, in saintsrow wel en nu ook in IV, De realistische vallen, nu ook in IV en eerder in saints row, de optie dat je met de taxi kan meerijden zat ook eerder in Saints Row.

Ik wilde geen nieuwe topic aanmaken, mensen dit is alleen om te laten weten: zo beoordelen mensen ook saints row als gta rip off, dit is in beide gevallen onzin. Deze hele gedachte is onzin het is iets dat in mij opkwam en het serieuze deel van deze post is hier beneden.

Ontopic wat wel met het topic te maken heeft:

Ik verheug me vooral op de trailer en de muziek update, ik vind het echt super vet om meer radiostations te weten.

ik kan echt NIET meer wachten, kon ik al niet maar nu het toppunt XD:P

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe krijgen ze het weer voor elkaar.R* is en blijft "tha best".Constant houden ze je op een spookachtige manier op de hoogte.Net als je het niet denkt komen ze met iets nieuws.Gewoon geweldig.Man euhhh...Ik heb hier geen woorden voor,ik moet het spel hebben. ^_^

EDIT:grappig dat de Trailer nét een jaar na de eerste trailer komt :puh:

Bewerkt: door profile

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een extra vierde trailer mag ook wel natuurlijk met een ruim half jaar extra wachten.

Dat kan best waar zijn maar langs de andere kant zou je net blij moeten zijn dat het zo lang duurde.

Stel je voor dat je het spel had gekocht in Oktober datn zal het zeker niet zo goed geweest zijn als in April.

R* doet dit zeker niet om ons te pesten. :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...