Jump to content
Joriz

Rockstar Games komt binnenkort met GTA4 website update en trailer!

gallery_1_5_7071.jpg
Rockstar heeft net op de updates pagina van de officiële Grand Theft Auto IV website gezet dat er binnenkort wat interessant materiaal aan komt.
Op 20 Maart zullen de volgende secties op de officiële site worden geüpdate:
  • Music Section Update.
  • Screenshots Section Update.
  • Downloads Section Update.

Dat is nog niet alles want op 27 maart komt er een nieuwe GTA4 trailer met de titel "Good Lord, What Are You Doing?" aka "Everyone's a Rat" die natuurlijk weer meteen op GTAGames.nl is te bekijken.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

ik hoop dat die trailer dan ook al op psn store te krijgen is . tis wel leuk dat ze ons laten gissen narr alles ze laten beetje bij beetje meer info los ze maken onze monden schuimen ze zorgen voor natte dromen van gta IV .

zoals de ps3 het al zij :

THIS IS LIVING

greetz

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

IK hoop wel op een heleboel nieuwe informatie in deze nieuwe trailer en update van de website

er komt geen nieuwe trailer die komt pas op 27/03/2008 zoals er stond

greetz

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Als het nog ochtend/middag geweest was had dit nog nut, maar toch: In Amerika lopen ze soon 8uur achter in de tijd dus ze kunnen hem nooit zo vroeg al laten uitkomen.

Wel nog van toepassing

Ik hoop dat ze hem nu toch echt wel om 20.00 uur gaan updaten zeg. Anders word het te laat voor mij en moet ik tot morgen wachten. :7

EDIT: ze mogen van mij potverdorie nu toch wel een keer zeggen welke muziek er eigenlijk op mijn bestelde cd staat. Ik weet zelf nog geen eens wat ik gekocht heb. :puh:

EDIT2: AAAAAAAAAAAARRRRRHHHHHGGGGGGGGG!!!!!!!!!!! :sst: waar blijft die update nauw. :muur::bonk::blauw::@

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...