Jump to content

Nieuwe moderator, act II


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    1

  • Grove St.

    1

  • TheGuardian

    1

  • Sandra

    1

Top Posters In This Topic

Jammer om jullie te zien vertrekken Wazuup en _KoE_Mzungu. Jullie waren beide erg goed in jullie werk en kwamen ook zeer vertrouwd bij mij over.

Gefeliciteerd -Matthijs- met je promotie naar Moderator, je verdient het! Heel veel plezier en succes.

Link to comment
Delen op andere websites

-Matthijs-, je weet dat je mijn vertrouwen hebt. Ook hier wil ik je nogmaals feliciteren, het is je van harte gegund, na al je werk in de SA fora. Aan weinig mensen zou ik SA fora "geven", maar met jou als opvolger hoef ik nergens bang voor te zijn. :)

Albert a.k.a. Koetje, mocht je dit ooit lezen, dan hoop ik dat je een berichtje achterlaat. Je was een fantastische moderator, één van de beste die ik ooit gekend heb, maar helaas was je ineens met de noorderzon vertrokken. Neemt niet weg dat ik je wil bedanken voor de tijd dat je Bling en mij hebt bijgestaan, en hopelijk tot snel...

Wazuup, we hadden af en toe wel een meningsverschil (die regelmatig gewoon berustte op een verkeerde interpretatie :7), maar ik vond je een goede moderator. Bedankt voor de inzet die je toonde bij het modereren en natuurlijk het modden zelf. Ik hoop dat ik een goede vervanger zal zijn. :Y

KoE, -Matthijs- en Wazuup: _O_ staande ovatie _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Matthijs, ergens wist ik dat je een moderator wordt, en ja hoor, je bent er één! ^_^

KoE, vind het echt jammer dat je wegbent! :cry:

Ik zag je erg vaak minder in SA gdeelte :cry:

Een echte waardige SA-kenner!

Mn lievelingsgame!

Wazuup, je was een echte waardige Modelingmoderator!

Je hielp me met mooiere renders te maken in 3ds!

Wel jammer dat mn vieokaart 3ds niet goed aankan, maar hoe dan ook, ik las je posts

en zag dat je behoorlijk verstand van hebt hoe SA engine en hoe een dff werkt!

Zo, ik heb gesproken! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Wazuup, jammer dat je stopt met moderator van het modding forum, het forum waar ik bijna altijd rondhang als ik online ben. Koe ook jammer dat we je kwijt zijn, en mathijs van harte gefeliciteerd. :D

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat het zo voor koe moet aflopen, maar ach. Die dingen moeten nou eens eenmaal gebeuren.. Maar ik vind het tegenovergesteld ook wel een goede zaak, aangezien -Matthijs- nu ook een kans krijgt. Ik hoop dat we ooit nog wat van Koe horen, maar wens tevens toch -Matthijs- veel succes. :tu:

Frank, het was echt een eer om met jou te mogen modereren. We hebben samen echt dolle pret beleefd, en zijn altijd dikke maatjes geweest, wat ik natuurlijk hoop dat dat niet gaat veranderen. _O_

Natuurlijk twijfel ik niet aan mijn nieuwe collega, welkom in het modding forum :dans: .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Koe en Wazuup, bedankt voor jullie grote inzet op het forum. Jullie hebben me altijd veel wijs gemaakt. ;)

Natuurlijk wil ik -Matthijs- met z'n promotie. Ik hooop at je je werk goed gaat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Matthijs-: Ik kwam op dit forum, eigenlijk vond ik je toen al meteen een toffe gozer. Ik kende je wel niet maar je was erg behulpzaam en aardig. Daarom ben jij ook zeker iemand die dit verdient. Ik kwam er eigenlijk net pas achter dat je een blauw jasje aanhad ---. Gefeliciteerd en veel succes!

Wazuup: Ik kende je niet echt, zo af en toe zag ik je voorbij lopen… maar eigenlijk hebben we weinig contact gemaakt. In het moddingfora was je erg goed bezig en ik vind het wel jammer dat je gaat. Hopen dat je toch nog effe rond blijft hangen…

_KoE_Mzungu: Tja, jij was toch wel iemand die mij boeide. Je kwam op het forum en was erg leuk bezig. Helaas kwam de dag dat je op 14 december 2007 je laatste post zette. Ik had ook niet heel veel contact met je maar toch nog wel een beetje. Ik kan nog van je blijven genieten als ik een blik op mijn strafblad werp. Ik hoop dat je dit topic nog eens leest. Want we zullen je missen! En eigenlijk hoop ik dat ik je snel weer eens spreek!

Veel succes allemaal in je nieuwe fora of je dagelijkse leven!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Koe, ik vond je altijd al een zeer goed lid, en ik vond het ook zeer vreemd dat je zo opeens van de aardbol verdwenen was. Ik hoop dat je ooit nog eens terug komt, want je was één van de beste leden van GTAF.

Matthijs, een dikke proficiat! Ik dacht al eventjes dat jij wel als vervanger zou komen, maar ik wist toch niet zeker of je het moderatorschap zou aanvaarden. Je hebt dit gelukkig toch gedaan, want ik denk dat je het nog ver zal schoppen en een zeer goede moderator zal zijn! Proficiat!

Spijtig dat je weggaat Wazzuup, maar ik begrijp je maar al te goed. Dutchy zal je zeker goed vervangen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je zo plotseling verdwenen bent koe, ik hoop dat je dit nog te lezen krijgt Ik wens matthijs heeel veel succes met zijn nieuwe taak :dans: , en ik feliciteer Jet ook met haar nieuwe forum. Ik vind het jammer dat je weg gaat wazuup,maar ik hoop da je hier toch nog blijft rondhangen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...