Jump to content

Nieuwe moderator, act II


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    1

  • Grove St.

    1

  • TheGuardian

    1

  • Sandra

    1

Top Posters In This Topic

Van harte, -Mattijs-! De aanhouder wint, zeggen ze, en dat is bij jou toch wel zeker het geval.

Koetje, jammer dat we even niks meer van je horen. Je was een aardig persoon en ik hoop dan ook dat we jou weer 'ns terug gaan zien.

Wazuup, ook jammer dat jij stopt. Ik kwam over het algemeen nooit in de Modding-fora, maar zover ik weet was jij er een geschikte moderator voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer Wazuup en Koe. Wazuup ik had het eigenlijk eeen beetje zien aankomen, toen je zei dat je wegging bij de DD als co omdat je te weinig tijd had , had ik al een voorgevoel dat je de modding sectie ook als moderator zal verlaten het is even wennen aan dat groene want ik heb je nooit zonder blauw gezien(als ik me dat herinner). Maar ik ben blij dat je toch nog hier blijft rondhangen! Koe: Ik vond het al raar dat ik je niet meer zoveel zag, ik kende je niet zo goed maar ik neem aan dat het om RL gaat. En RL gaat uiteraard voor. Matthijs, jij verdient het om moderator te worden. Ik vond het al raar dat je het nog steeds niet was. Dutchy, je bent een femenale SCM modder. Dus de moddingfora erbij nemen zal zeker geen probleem zijn. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer van KoE en Wazuup, maar welkom -Matthijs-! _O_

Spijtig KoE en Wazuup. Met KoE heb ik nooit contact gehad maar met Wazuup kan ik me toch nog enkele msn gesprekken herinneren. Spijtig dat jullie alle 2 gestopt zijn maar er zijn genoeg redenen waarom een mens zou stoppen met moderator zijn. :Y

-Matthijs-, ik dacht dat we samen SL werden en dat jij ML was voor mij. Maar ik was toch wel moderator voor jouw hoor ^_^ Veel succes ik denk dat je zeker een goede keuze bent. Hehe dit zinnetje klinkt raar vindt ik; welkom bij het team. _O_

Voor de Belgen onder ons: Ik ben blij dat je in mijn team zit -Mathijs-!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag het wel aankomen -Mathijs- verdient het want ik zie hem erg vaak en Wazuup jammer dat je weg gaat, er komt altijd een einde en KoE ik kende je niet zo maar ik weet wel dat je het goed deet als Mod maar -Mathijs- verdient het ! ik wens je veel succes -Mathijs- en KoE en Wazuup Veel plezier met je verdere leven !

Link to comment
Delen op andere websites

Wazuup, hartstikke bedankt voor je inzet voor het forum, de tijd dat je de Modding Fora hebt gemodereerd. Je was de laatste tijd inderdaad minder actief, en ik begrijp je keuze uiteraard ook helemaal.

Ook Koe, jammer dat je stopt. Je was een goede moderator, maar deze wisseling zat er al enige tijd aan te komen. Ik weet zeker dat je je werk goed gaat doen, Matthijs, en veel succes (en gefeliciteerd natuurlijk!)!

Link to comment
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd, Matthijs! Ik weet zeker dat je je nieuwe taak goed zal volbrengen. :Y

Koe en Wazuup, jammer dat jullie vertrekken. Jullie hebben het allebei goed gedaan en het is altijd jammer dat een crewlid vertrekt. Veel plezier verder als Megalid. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer om je te zien vertrekken, Wazuup. Iets wat ik niet heb zien aankomen, maar er zijn nu eenmaal belangrijkere zaken die voorrang hebben. In ieder geval veel succes verder en kom nog eens langs! :tu:

En ook enorm jammer vind ik het vertrek van Koe. Ik heb heel erg veel contact met je gehad, samen werken aan WikiGTA en zo nu en dan een gezellig gesprekje. Heel erg jammer dat je van de één op de andere dag weg was, maar ik hoop je ooit nog terug te zien!

Heel erg bedankt voor jullie reacties verder, dat waardeer ik enorm! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer om je te zien vertrekken, Wazuup. Iets wat ik niet heb zien aankomen, maar er zijn nu eenmaal belangrijkere zaken die voorrang hebben. In ieder geval veel succes verder en kom nog eens langs! :tu:

Heel erg bedankt voor jullie reacties verder, dat waardeer ik enorm! :Y

Heel veel succes als moderator. 8)

_KoE_Mzungu jammer dat je er niet meer bent.

Wazzuup Ook jammer dat jij stopt maarja je hebt een goeie vervanger. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...