Jump to content

laatste empire building veroveren ..


L

Recommended Posts

Beste leden,

Ik heb nu bijna alle empire buildings veroverd, maar ik moet er nog één: Het gaat om de medium venture drugsbuilding van de bikers in vice point. Maar er staat nergens een voertuig voor het gebouw om de aandacht van de bikers te trekken. Met andere woorden: ik kan deze building op dit moment niet veroveren. Ik heb ook op de map gekeken en het gebouw is ook niet in aanbouw, dus het zou gewoon moeten kunnen.

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al de missie Hostile takeover gedaan?

Want in die missie ga je een empire building van de bikers in Vice point veroveren.

Dus het kan dat je die gaat veroveren in die missie.

nee nog niet gedaan, net drawn of the dead gehaald, als het daaraan ligt, bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al de missie Hostile takeover gedaan?

Want in die missie ga je een empire building van de bikers in Vice point veroveren.

Dus het kan dat je die gaat veroveren in die missie.

nee nog niet gedaan, net drawn of the dead gehaald, als het daaraan ligt, bedankt!

Dan raad ik je aan de eerste volgende missie van Lance Vance te doen (Blitzkrieg), en daarna The Mugshot Longshot van de Mendez Brothers, waarna je kan beginnen aan Hostile Takeover. Het is namelijk erg handig als je alle Empire Buildings verovert hebt, want dan worden alle voertuigen bij je Empire Buildings kogelvrij. Dat komt heel goed van pas bij de (zij)missies die er nog volgen :)

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...