snelwegfreak Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Hey gasten ik heb een AK gemaakt in Sketchup en ingame gezet. Het is alleen niet zomaar een AK, het is namelijk een gouden AK47. Zie bijlage. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Dat ziet er best mooi uit, ook leuk is dat je sommige bruine stukken van de AK-47 erop hebt laten zitten. Want hellemaal goud is niet mooi, deze mod staat trouwens mooi als CJ een goudenketting aan zijn nek heeft hangen. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 leuk idee Mag ik het .txd bestand bekijken? dan kan ik daar misschien ook nog wat van opsteken Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Hoppa, Dat ziet er mooi uit. Wat DenkaanHenk ook al zei: Het is Inderdaad mooi dat je er Een paar stukken Bruin zijn Zoals Bij Een Gewone AK-47 . Ik bedoel Dat het goed staat Nou, Voor jou ook maar dan: KUTGW! Bewerkt: 27 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Siriouz Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 heb je er al aan gedacht om een heel weapon pack met gouden wapens uit te brengen? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Dat mag niet, ik heb al een golden katana eerder uitgebracht dus die moet hij eerst lenen want, die moet *uniek* blijven Reageren
ikt Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 (bewerkt) Dubbele ideeën mogen toch? Er is op een Duitse site al een gouden AK gemaakt. Alleen als je het moddeleren en textureren gewoon ript, dan is het illegaal. Anders zouden er alleen low-quality auto-mods zijn. En als hij toch een gouden katana wil doen, zou ik gewoon zeggen dat hij een gouden hakmes moet nemen Edit: Mooie mod BTW! Kun je er nog een reflectietexture eropzetten? Dan is die nog mooier! Bewerkt: 22 maart 2008 door ikt Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) De wapen is wel mooi, alleen zou ik glans overheen gooien en m ook nog belichten. Ook is hij iets te groot maar verder wel mooi! Bewerkt: 23 maart 2008 door GTA_XP Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Erg mooi. Ik kan niet wachten om deze goude AK47 te downloaden! Je zou alleen het goud een beetje meer kunnen laten glimmen. Het zou ook leuk zijn als je een paar kleine diamantjes in de bruine stukken te doen. Niet teveel natuurlijk, gewoon 3 of 4. Ook is hij iets te groot maar verder wel mooi! Niet mee eens. Het ziet er juist gaaf uit als het zo groot is. En het is niet eens te groot. Bewerkt: 23 maart 2008 door warrock_123_321 Reageren
js007 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 mooi nu moet je het nog zo maken als je een schot lost en je raakt een auto dat die auto ontploft Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 mooi nu moet je het nog zo maken als je een schot lost en je raakt een auto dat die auto ontploft Dat is heel makkelijk te doen hoor. Maar het is zijn mod en niet die van jou. Reageren
FerryN Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 mooi nu moet je het nog zo maken als je een schot lost en je raakt een auto dat die auto ontploft Dat is heel makkelijk te doen hoor. Maar het is zijn mod en niet die van jou. Ja, of hij moet gewoon op de tankdop (leren) schieten. Ziet er zeer nice uit, Grim maakt ook wapens met sketchup, je bent niet de enigste! Zowel jouw wapen als die van Grim komen zeer mooi uit Sketchup moet ik zeggen! KUTGW Greetz Reageren
Siriouz Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 ik blijf het jammer vinden dat mn comp SA niet trekt.. ik had ooit een high-tech sniper gemaakt, maar die ben ik kwijt. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Warom staat er een koelkast rechts boven? Reageren
peter99 Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 (bewerkt) Zeer mooi 8/10 !! Wat een rage zeg, golden guns en ik dacht nog wel dat pwn'de in CoD:4 met mijn Golden M60E4 (daar kan je golden guns halen) KUTGW [EDIT] hij vond die koelkast van BCC gewoon heel mooi, klaar Bewerkt: 25 maart 2008 door peter99 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.