snelwegfreak Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Bedankt voor alle reacties Ik heb trouwens nog een nieuwe versie: Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 een beetje te licht dacht ik zo. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Inderdaad de nieuwe AK-47 is een beetje aan de lichte kant, de AK-47 uit de hoofdpost blijf ik toch mooier vinden. Maar dat is dan mijn smaak, waneer is de mod downloadbaar? Dan zal ik hem zeker downloaden. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 25 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 Ik vond dat lichtere wel mooi eigenlijk. Maar oke. Ik zal de AK of vanavond nog of anders morgen te download aanbieden. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 waar is ie te downloaden? Nergens. Hij heeft de mod nog niet geupload. Reageren
Napster12 Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Heey, ben nieuw hier maar die ak 47 is heel gaaf hoe kan ik hem instaleren?? --napster12-- KUTGW!!! Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Geplaatst: 21 april 2008 Heey,ben nieuw hier maar die ak 47 is heel gaaf hoe kan ik hem instaleren?? --napster12-- KUTGW!!! Welkom op het forum Maar lees het topic wel even door voordat je wat post: waar is ie te downloaden? Nergens. Hij heeft de mod nog niet geupload. Dus je kunt hem nog niet installeren. Reageren
steintje Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 hoe download je die ik snap niks van mods kunnen jullie me helpen. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 @Hierboven: Misschien moet je dit eens doorlezen(ongeveer 1 post boven jou post ) Heey,ben nieuw hier maar die ak 47 is heel gaaf hoe kan ik hem instaleren?? --napster12-- KUTGW!!! Welkom op het forum Maar lees het topic wel even door voordat je wat post: waar is ie te downloaden? Nergens. Hij heeft de mod nog niet geupload. Dus je kunt hem nog niet installeren. Dus... nog niet te installeren xD Reageren
HA5H Geplaatst: 2 mei 2008 Rapport Geplaatst: 2 mei 2008 Hey gasten ik heb een AK gemaakt in Sketchup en ingame gezet. Het is alleen niet zomaar een AK, het is namelijk een gouden AK47. Zie bijlage. Ziet er leuk uît ^^ Ik weet niet of ik zo weg ben van die gouden kleur, want het lijkt er meer een beetje op alsof ie in een bad met gele waterverf is gedoopt, maar voor de rest vind ik het wapen heel mooi gemaakt KUTGW! Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 4 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ja, alleen ik heb de bestanden niet meer, dus ik kan hem niet meer uploaden. SORRY JONGENS Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Ja, alleen ik heb de bestanden niet meer, dus ik kan hem niet meer uploaden. SORRY JONGENS Wat jammer! Ik zou graag die mod een keer gespeelt willen hebben! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Ziet er dope uit! Doet me denken aan de film Blood Diamond! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.