Jump to content

Waar knal je,ben je,rij je het liefst?


Miek

Waar knal je,ben je,rij je het liefst?  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar knal je,ben je,rij je het liefst?

    • Vice Beach(Met Leaf Links)
      22
    • Vice City Mainland(Met Starfish Island en Prawn Island)
      25


Recommended Posts

  • 3 weken later...

Waar knal ik het liefs: het liefs knal ik in washington beach. er is genoeg ruimte en als er politie komt dan kan ik er goed en snel weg rijden. er rijden daar ook meestal wel goede sport wagens en de wegen zijn er niet al te slecht. en als het moet kan ik zo het strand op rijden met hoge snelheid, en zo naar vice point mall gaan.

Waar ben ik het liefs: escobar international airport. er zijn hiervoor genoeg reden. er staan altijd wel wat voertuigen om mee te vliegen. helicopters en een vliegtuis. die schansjes aan de rand van de weg zijn goede jumps voor barrelrolls en backflips de wegen en tunnels zijn goed genoeg om doorheen te schuren met een motor. en in de army base is altijd wel wat te doen.

Waar rij ik het liefs: mij maakt dat niet erg uit. ik rij nu toch al goed genoeg dat ik niet tegen iedere muur en tegen iedere auto aan botst. maar als ik het dan toch moest kiezen dan zou ik toch voor. die weg die van de haven naar downtown gaat. en dan het liefs met een snelle wagen. een banshee een cheeta of en infernus. en dan zo weer heen en terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...