Jump to content

Waar knal je,ben je,rij je het liefst?

Waar knal je,ben je,rij je het liefst?  

50 leden hebben gestemd

1. 1. Waar knal je,ben je,rij je het liefst?

• Vice Beach(Met Leaf Links)
      22
    • Vice City Mainland(Met Starfish Island en Prawn Island)
      25

Recommended Posts

• 10 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Waar knal ik het liefst: De Funfairy, Little Haiti en Little Havana, Vice Point Mall

Waar ben ik het liefst: Escobar International Airport, Hyman Memorial Stadium, Vice Beach

Waar rij ik het liefst: Die lange weg vanaf Vice Port naar Downtown op het westelijke eiland, en de lange weg vanaf Lance's huis naar Vice Point Mall op het oostelijke eiland. Bij de laatste is 1 scherpe S-bocht, maar ik gebruik meestal Unique Stunt Jump 23 (kijk hier maar welke dat is ;)). Dan hoef ik die scherpe bocht niet te maken en dan verminder ik ook geen vaart.

Natuurlijk rij ik hier dan wel met een snelle auto.

Bewerkt: door Maarten11
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Zelf speel ik geen VCS MEER, maar ik had het een keer voor de PS2 en ik vond het het fijnst op Vice Beach! Er is veel ruimte en dat vind ik fijner...

• 4 weken later...
Geplaatst:
bij de sharks die op je zitten te knallen en dan vluchten voor de gang ranchers :tu:

Mij maakt het niet uit als ik maar lkkr met me Hunter kan gaan knallen 8)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh jeah! I'm the greatst!!!

Geplaatst:

Ik heb cheatdevice, op Vice Beach ga ik lekker heen en weer rennen. Alleen wel heel snel omdat ik walking speed op 5.5 heb gezet. 0_0

• 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...