Jump to content

Raar Gebouw?


Fbi-Crew

Recommended Posts

Nou ik vlieg rond met mijn Vcn Helitje richting het vliegveld maar daar in de buurt vlieg iki door een gebouw heen het lijkt op ee toren ofzo die ik niet vaker zie kan zijn dat mijn vice city niet goed geladen was ofzo volgens mij

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1974

    5

  • Bossinkje

    5

  • Ghost_Rider

    4

  • Tieess

    3

Nou ik vlieg rond met mijn Vcn Helitje richting het vliegveld maar daar in de buurt vlieg iki door een gebouw heen het lijkt op ee toren ofzo die ik niet vaker zie kan zijn dat mijn vice city niet goed geladen was ofzo volgens mij

Het kan misschien zijn dat je door de 'Ghost Tower' bent gevlogen. Er waren plannen voor een grotere legerbasis met een toren. voor de release van Vice City is dit eruit gehaald, maar de toren is wel nog te zien als de textures en/of models niet goed zijn geladen. :)

Foto van Ghost Tower:

Ghost_Tower.JPG

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik vlieg rond met mijn Vcn Helitje richting het vliegveld maar daar in de buurt vlieg iki door een gebouw heen het lijkt op ee toren ofzo die ik niet vaker zie kan zijn dat mijn vice city niet goed geladen was ofzo volgens mij

Het kan misschien zijn dat je door de 'Ghost Tower' bent gevlogen. Er waren plannen voor een grotere legerbasis met een toren. voor de release van Vice City is dit eruit gehaald, maar de toren is wel nog te zien als de textures en/of models niet goed zijn geladen. :)

Foto van Ghost Tower:

Ghost_Tower.JPG

Jah dat is hem ik dacht dat je hem allen maar kon kregen bij de beta versie

ik weet hoe je de beta kan krijgen .................. Inbreken bij rockstar moehaahahahahaahaah :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik vlieg rond met mijn Vcn Helitje richting het vliegveld maar daar in de buurt vlieg iki door een gebouw heen het lijkt op ee toren ofzo die ik niet vaker zie kan zijn dat mijn vice city niet goed geladen was ofzo volgens mij

Het kan misschien zijn dat je door de 'Ghost Tower' bent gevlogen. Er waren plannen voor een grotere legerbasis met een toren. voor de release van Vice City is dit eruit gehaald, maar de toren is wel nog te zien als de textures en/of models niet goed zijn geladen. :)

Foto van Ghost Tower:

Ghost_Tower.JPG

zeg ik heb vaak gekeken op die plek van die screenshot maar kheb nog nooit die ghost tower gezien op die plek :duh::duh:

dus kan het ook fake zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zijn er geen sporen meer te van bèta-versies bij één van de Rockstar-bedrijven, FBI-Crew..

Beast_Cannon, waarschijnlijk heb jij het fout. Als je daar vliegt, zoals je nu op de screen ziet, zie je twee gebouwen in de verte. Eén rechts met een 'paal' op het gebouw, en ééntje die net boven twee andere gebouwen uit komt. Die laatste is de zogeheten 'Ghost Tower', die opeens verdwijnt zodra je in het tweede deel van Vice City komt. Voor meer informatie van de Foxter Air Base kun je hier eens kijken.

Edit@hieronder:

Foutje van mij, bedankt. :)

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zijn er geen sporen meer te van bèta-versies bij één van de Rockstar-bedrijven, FBI-Crew..

Beast_Cannon, waarschijnlijk heb jij het fout. Als je daar vliegt, zoals je nu op de screen ziet, zie je twee gebouwen in de verte. Eén rechts met een 'paal' op het gebouw, en ééntje die net boven twee andere gebouwen uit komt. Die laatste is de zogeheten 'Ghost Tower', die opeens verdwijnt zodra je in het tweede deel van Vice City komt. Voor meer informatie van de Foxter Air Base kun je hier eens kijken.

die ene toren die boven die andere uitsteekt is gewoon in de game te zien hoor die ander met die paal erop

die is na het laad scherm weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zijn er geen sporen meer te van bèta-versies bij één van de Rockstar-bedrijven, FBI-Crew..

Ik denk dat ze de beta's wel bewaren, maar bij Rockstar breek je echt niet zomaar in. Die gasten hebben denk ik de dikste alarm installatie die er te krijgen is, plus nachtwakers en bewakers en waarschijnlijk infrarood lasers als je daar doorheen loopt zwaait er een enorm mes naar beneden dat je door midden hakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zijn er geen sporen meer te van bèta-versies bij één van de Rockstar-bedrijven, FBI-Crew..

Ik denk dat ze de beta's wel bewaren, maar bij Rockstar breek je echt niet zomaar in. Die gasten hebben denk ik de dikste alarm installatie die er te krijgen is, plus nachtwakers en bewakers en waarschijnlijk infrarood lasers als je daar doorheen loopt zwaait er een enorm mes naar beneden dat je door midden hakt.

dat mes is overdreven maar de rest zou goed kunnen.en ik denk dat elke game ontwikkelaar zijn beta bewaard.ik heb op google ook nog veel beta screens gevonden van D2.hier de beta screens

betadriver2hb9.jpg

die blauwe car die je op sommige screens ziet is niet in de game en alle ramen van de autos zijn zwart ipv blauw ;).

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is nou dan die Ghost Tower??

Is dat die meest rechtste toren??

Ja, de rechtse is de Ghost Tower. :Y

Als je op het andere eiland bent en je kijkt dan naar die richting dan zul je de Ghost Tower moeten zien. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...