Bossinkje Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Ja,dat had ik begrepen... Heb hem zelf ook al gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Het was ook niet speciaal voor jou ofzo. Maar dat als er anderen komen die het neit weten, weer hetzelfde verhaal krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Oh,oke..Sorry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevichill Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2008 Nog nooit gezien hahah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2008 ik heb dat gebouw ook weleens proberen te bereiken.maar helaas . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2008 Als je een snelle computer hebt dan kom je hem ook nooit tegen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2008 Als je een snelle computer hebt dan kom je hem ook nooit tegen...nou echt zo snel is mijn PC niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2008 Ik heb een pentium III 800mhz windows ME, en ik kan niet eens bij Ghost Tower komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike-Maarten Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2008 Eehh... Hoe oud zijn jullie kom op zeg robots met lasers en een gebouw vol met laser stralen? Een kluisie of zo okè maar robot bewakers?... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Eehh... Hoe oud zijn jullie kom op zeg robots met lasers en een gebouw vol met laser stralen?Een kluisie of zo okè maar robot bewakers?... Soms moet je gewoon ff je fantasieën kwijt hè? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mike-Maarten Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2008 Daar heb je dan wel weer gelijk in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2008 Lol ik zat een keer in de VCN heli om naar Avery Carrington te gaan (ik had die missies nog nie gedaan) toen vloog ik volgens mij door een unsolid stuk ofzo wat ik vloog een beetje te hoog (lol). Ik probeer naar beneden te vliegen lukt niet wil ik uitstappen om dood te vallen, sta ik op een soort onzichtbare vloer. nu een unsolid stuk vinden om dood te vallen, loop ik boven Fort Baxter en flikker ik naar beneden . Door de snelle dood kon ik geen screen maken Ik viel dood op de Ghost Tower, eigelijk viel ik er door heen en was ik dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2008 Eehh... Hoe oud zijn jullie kom op zeg robots met lasers en een gebouw vol met laser stralen?Een kluisie of zo okè maar robot bewakers?... je bent nooit ergens te oud voor(vat het niet verkeerd op). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2008 Waarschijnlijk zijn er geen sporen meer te van bèta-versies bij één van de Rockstar-bedrijven, FBI-Crew.. Ik denk dat ze de beta's wel bewaren, maar bij Rockstar breek je echt niet zomaar in. Die gasten hebben denk ik de dikste alarm installatie die er te krijgen is, plus nachtwakers en bewakers en waarschijnlijk infrarood lasers als je daar doorheen loopt zwaait er een enorm mes naar beneden dat je door midden hakt. dat mes is overdreven maar de rest zou goed kunnen.en ik denk dat elke game ontwikkelaar zijn beta bewaard.ik heb op google ook nog veel beta screens gevonden van D2.hier de beta screens die blauwe car die je op sommige screens ziet is niet in de game en alle ramen van de autos zijn zwart ipv blauw . ooo fool dat is driver 2 hoor de beta's van gta zijn niet eens in die pictures en ik had het spel zelf en driver2 is geen gta dus de beta's van gta houden dus de zelfde soort van doorzichtige ruitjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2008 Waarschijnlijk zijn er geen sporen meer te van bèta-versies bij één van de Rockstar-bedrijven, FBI-Crew.. Ik denk dat ze de beta's wel bewaren, maar bij Rockstar breek je echt niet zomaar in. Die gasten hebben denk ik de dikste alarm installatie die er te krijgen is, plus nachtwakers en bewakers en waarschijnlijk infrarood lasers als je daar doorheen loopt zwaait er een enorm mes naar beneden dat je door midden hakt. dat mes is overdreven maar de rest zou goed kunnen.en ik denk dat elke game ontwikkelaar zijn beta bewaard.ik heb op google ook nog veel beta screens gevonden van D2.hier de beta screens die blauwe car die je op sommige screens ziet is niet in de game en alle ramen van de autos zijn zwart ipv blauw . ooo fool dat is driver 2 hoor de beta's van gta zijn niet eens in die pictures en ik had het spel zelf en driver2 is geen gta dus de beta's van gta houden dus de zelfde soort van doorzichtige ruitjes Whaha Driver 2 Ik herken het nog goed van die oude tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.