Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Waar ga jij meteen naar zoeken, Collectable's, EE's, Enz...
js007 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Waar ga jij meteen naar zoeken, Collectable's, EE's, Enz... auto' s
Jordy_Wvl Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Waar ga jij meteen naar zoeken, Collectable's, EE's, Enz... ik ga niet meteen achter die dingen zoeken, ik doe eerst een flink stuk die missies dan wat multiplayer en dan ga ik pas zoeken wat er allemaal te verzamelen valt Collectable's is dat zoals die hoefijzers en die oesters zoals in SA ?
Gijsso Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 In het begin eigenlijk niks. Beginmissie spelen en dan Broker en Dukes verkennen. Misschien als ik dan al wapens heb dat ik dan Flying Rats ga zoeken (duiven die je kapot moet schieten). Ik zie nog wel maar collectables vind ik dat je die pas gaat zoeken in je 2e savegame. Vooral bij een nieuw spel.
~Lance Vance Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Als de PC versie uit is zijn alle EE's enzo toch al ontdekt, niks dus
studio dewolf Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik wil zoeken naar King Kong Dan zal ik vlieg met de helikopter en schiet op die king kong op empire building
dynastus Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Eerst zoeken naar cheats en daarna de heleboel overhoop knallen en auto's zoeken.
Swiggers Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik wil zoeken naar King Kong Dan zal ik vlieg met de helikopter en schiet op die king kong op empire building Hij vraagt een serieuze vraag, dan verwacht hij ook een serieus antwoordt. Ontpic. Ik ga natuurlijk eerst auto's bekijken. Stad verkennen. EE zoeken. En natuurlijk het Vernieuwde Politie Systeem uit testen. Dan ga ik opzoek naar motors, brommers, eventuele quater bike's, Tractors, fietsen, excetera, excetera. Als dat er in zit natuurlijk he ? Nu is er in iedergeval niets over bekend. Swiggers
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Hij vraagt een serieuze vraag, dan verwacht hij ook een serieus antwoordt. Ohw Ja? Maar ik zou meteen gaan willen zoeken naar EE's maar De PC versie komt Later uit verdorie!
$big$smoke$ Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Ik zou eerst wat zoeken naar auto's of collectables.
TomHagen Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Een baantje. Kan ik ten minste wapens kopen
Dutchy3010 Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 Dit is een algemener topic over wat je als eerste gaat doen, en daar kan dit ook prima bij.. Het is dus niet nodig om een nieuw topic te openen, aangezien je dit gewoon in dat topic kunt posten.
Recommended Posts