Jump to content

Waar ga jij meteen naar zoeken?


Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Waar ga jij meteen naar zoeken, :?

Collectable's, EE's, Enz...

ik ga niet meteen achter die dingen zoeken, ik doe eerst een flink stuk die missies dan wat multiplayer en dan ga ik pas zoeken wat er allemaal te verzamelen valt :puh:

Collectable's is dat zoals die hoefijzers en die oesters zoals in SA ?

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin eigenlijk niks. Beginmissie spelen en dan Broker en Dukes verkennen. Misschien als ik dan al wapens heb dat ik dan Flying Rats ga zoeken (duiven die je kapot moet schieten). Ik zie nog wel maar collectables vind ik dat je die pas gaat zoeken in je 2e savegame. Vooral bij een nieuw spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil zoeken naar King Kong :bonk: Dan zal ik vlieg met de helikopter en schiet op die king kong op empire building :bonk:

Hij vraagt een serieuze vraag, dan verwacht hij ook een serieus antwoordt.;)

Ontpic.

Ik ga natuurlijk eerst auto's bekijken. Stad verkennen. EE zoeken. En natuurlijk het Vernieuwde Politie Systeem uit testen. Dan ga ik opzoek naar motors, brommers, eventuele quater bike's, Tractors, fietsen, excetera, excetera.

Als dat er in zit natuurlijk he ? Nu is er in iedergeval niets over bekend. ^_^

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij vraagt een serieuze vraag, dan verwacht hij ook een serieus antwoordt.;)

Ohw Ja? :7

Maar ik zou meteen gaan willen zoeken naar EE's maar

De PC versie komt Later uit verdorie! :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een algemener topic over wat je als eerste gaat doen, en daar kan dit ook prima bij.. Het is dus niet nodig om een nieuw topic te openen, aangezien je dit gewoon in dat topic kunt posten. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...