Jump to content

Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?


Kai-ShockWave

Poll: meer stemmen zijn mogelijk!  

318 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?

    • 30 minuten naar het beeldscherm staren hoe ongelofelijk vet het spel is.
      77
    • New York verkennen. (graphics)
      189
    • Alle nieuwe features uitproberen.
      102
    • Meteen aan de missies beginnen
      65
    • Meteen Online gamen (indien mogelijk).
      20
    • Dronken worden en New York onveilig maken.
      67
    • In een wolkenkrabber klimmen en er vanaf jumpen.
      60
    • Vechtpartij beginnen.
      77
    • Testen of het politiesysteem wel werkt. >:)
      107
    • Niks, ik kan of wil geen GTA IV spelen.
      16


Recommended Posts

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    12

  • steintje

    6

  • IV trailer

    5

  • philip14

    4

Ik zal denk ik ook de eerste 10 minuten alleen maar kijken hoe mooi alles is.

Daarna neem ik een auto en beetje rond gaan rijden, kijken hoe auto besturing is enzo. Gewoon een beetje gaan verdwalen in de stad (altijd leuke ervaring een gta spelen zonder de hele stad uit je hooft te kennen wat ik altijd zeer snel ken)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal denk ik ook de eerste 10 minuten alleen maar kijken hoe mooi alles is.

Daarna neem ik een auto en beetje rond gaan rijden, kijken hoe auto besturing is enzo. Gewoon een beetje gaan verdwalen in de stad (altijd leuke ervaring een gta spelen zonder de hele stad uit je hooft te kennen wat ik altijd zeer snel ken)

idd, nu kan je wel weer makkelijk de weg terug vinden met je GPS :puh::tu: , Moet je wel de straat weten :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal denk ik ook de eerste 10 minuten alleen maar kijken hoe mooi alles is.

Daarna neem ik een auto en beetje rond gaan rijden, kijken hoe auto besturing is enzo. Gewoon een beetje gaan verdwalen in de stad (altijd leuke ervaring een gta spelen zonder de hele stad uit je hooft te kennen wat ik altijd zeer snel ken)

idd, nu kan je wel weer makkelijk de weg terug vinden met je GPS :puh::tu: , Moet je wel de straat weten :duh:

Je GPS gebruiken als je gewoon aan het rijden bent is te doen, maar als de politie achter je aan zit, zul je wel geen tijd hebben om je GPS te gebruiken, laat staan bekijken. Eénmaal je aandacht van de baan weg zou het wel eens kunnen zijn dat je ergens tegenaan rijdt waardoor je busted bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal denk ik ook de eerste 10 minuten alleen maar kijken hoe mooi alles is.

Daarna neem ik een auto en beetje rond gaan rijden, kijken hoe auto besturing is enzo. Gewoon een beetje gaan verdwalen in de stad (altijd leuke ervaring een gta spelen zonder de hele stad uit je hooft te kennen wat ik altijd zeer snel ken)

idd, nu kan je wel weer makkelijk de weg terug vinden met je GPS :puh::tu: , Moet je wel de straat weten :duh:

Maar dat wil ik juist niet. Ik heb al 3 jaar niet meer meegemaakt dat ik in een gta verdwaal. Eerste 10 minuten rondrijden vind ik zo geweldig omdat je niet weet waar je heengaat, wat je te wachten staat en je ziet vanalles wat je nog nooit gezoien hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal denk ik ook de eerste 10 minuten alleen maar kijken hoe mooi alles is.

Daarna neem ik een auto en beetje rond gaan rijden, kijken hoe auto besturing is enzo. Gewoon een beetje gaan verdwalen in de stad (altijd leuke ervaring een gta spelen zonder de hele stad uit je hooft te kennen wat ik altijd zeer snel ken)

idd, nu kan je wel weer makkelijk de weg terug vinden met je GPS :puh::tu: , Moet je wel de straat weten :duh:

Je GPS gebruiken als je gewoon aan het rijden bent is te doen, maar als de politie achter je aan zit, zul je wel geen tijd hebben om je GPS te gebruiken, laat staan bekijken. Eénmaal je aandacht van de baan weg zou het wel eens kunnen zijn dat je ergens tegenaan rijdt waardoor je busted bent.

Maar dat zou eigenlijk betekenen dat nu de camera IN de auto is, toch? lijkt me beetje snugger als dat rechtsonder in je beeld staat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...