Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?

Meerstemmen zijn mogelijk!

Ik denk dat ik in het begin wel even zou gaan staren hoe vet het is :puh:, maar na ene tijdje zal ik wel new york gana verkennen en de nieuwe features uitproberen :dans:

• Replies 178
  • Views 10.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Poll: meer stemmen zijn mogelijk! 318 members have voted

1. 1. Wat doe jij als eerst als je GTA IV speelt?

• 30 minuten naar het beeldscherm staren hoe ongelofelijk vet het spel is.
      77
    • New York verkennen. (graphics)
      189
    • Alle nieuwe features uitproberen.
      102
    • Meteen aan de missies beginnen
      65
    • Meteen Online gamen (indien mogelijk).
      20
    • Dronken worden en New York onveilig maken.
      67
    • In een wolkenkrabber klimmen en er vanaf jumpen.
      60
    • Vechtpartij beginnen.
      77
    • Testen of het politiesysteem wel werkt. >:)
      107
    • Niks, ik kan of wil geen GTA IV spelen.
      16

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Ik zal denk ik ook de eerste 10 minuten alleen maar kijken hoe mooi alles is.

Daarna neem ik een auto en beetje rond gaan rijden, kijken hoe auto besturing is enzo. Gewoon een beetje gaan verdwalen in de stad (altijd leuke ervaring een gta spelen zonder de hele stad uit je hooft te kennen wat ik altijd zeer snel ken)

Ik ga de stad verkennen en zien waar je de politie kunt kwijtspelen of verschalken en eventueel al HO (indien die er zijn) verzamelen.

Edited by gta-mike

• Author

Daarna neem ik een auto en beetje rond gaan rijden, kijken hoe auto besturing is enzo. Gewoon een beetje gaan verdwalen in de stad (altijd leuke ervaring een gta spelen zonder de hele stad uit je hooft te kennen wat ik altijd zeer snel ken)

idd, nu kan je wel weer makkelijk de weg terug vinden met je GPS :puh::tu: , Moet je wel de straat weten :duh:

Waarschijnlijk ga ik een autoruitje intikken :D , dan een beetje rondcruisen door de stad, de GPS uitproberen en wat wapens zoeken :tu: . Ik kan echt niet meer wachten tot ie uitkomt.

idd, nu kan je wel weer makkelijk de weg terug vinden met je GPS :puh::tu: , Moet je wel de straat weten :duh:

Je GPS gebruiken als je gewoon aan het rijden bent is te doen, maar als de politie achter je aan zit, zul je wel geen tijd hebben om je GPS te gebruiken, laat staan bekijken. Eénmaal je aandacht van de baan weg zou het wel eens kunnen zijn dat je ergens tegenaan rijdt waardoor je busted bent.

Maar dat wil ik juist niet. Ik heb al 3 jaar niet meer meegemaakt dat ik in een gta verdwaal. Eerste 10 minuten rondrijden vind ik zo geweldig omdat je niet weet waar je heengaat, wat je te wachten staat en je ziet vanalles wat je nog nooit gezoien hebt.

• Author

Je GPS gebruiken als je gewoon aan het rijden bent is te doen, maar als de politie achter je aan zit, zul je wel geen tijd hebben om je GPS te gebruiken, laat staan bekijken. Eénmaal je aandacht van de baan weg zou het wel eens kunnen zijn dat je ergens tegenaan rijdt waardoor je busted bent.

Maar dat zou eigenlijk betekenen dat nu de camera IN de auto is, toch? lijkt me beetje snugger als dat rechtsonder in je beeld staat.

een auto jatten de eerste 30 minuten rondcruisen,

de nieuwe features uittesten.

en indien mogelijk een wolkenkrabber beklimmen :7

• Author

Wanneer komt dat spel, ik wordt crazy :bonk:

29 April pas :puh:

• Author

29 April pas :puh:

idd, duurt te lang :-(

Als ik GTA heb laat ik hem in de verpakking :N:N:bonk: en zit ik mijn Eind examen te leren :ch::zz: ARME IK

Direct keihard alles overhoop schieten, snel cruisen door de stad. Zoveel mogelijk ontdekken. Alles uittesten...

Waarschiijnlijk doe ik wat ik altijd bij een nieuwe gta doe; gewoon een uur zinloos rondrijden en dan wat missies en nieuwe features proberen.

:cya: