jermoo Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 hallo ik he de 2 missies uitgespeeld maar komen er ook nog andere delen vrij want ik wil ook wel weer naar de andere delen van gta als aleen het strand Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 hallo ik he de 2 missies uitgespeeld maar komen er ook nog andere delen vrij want ik wil ook wel weer naar de andere delen van gta als aleen het strand Ik weet niet welke GTA je bedoeld, want in Vice City, San Andreas, en GTA III zitten een strand in het eerste deel. Maar in elke GTA is het dat je bepaalde missies moet spelen om toegang te krijgen naar andere gebieden, en aangezien je zegt dat je pas 2 missies hebt gedaan moet je dus nog even doorspelen. Reageren
Donwell Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Op WikiGTA wordt alles keurig netjes en overzichtelijk bijgehouden. In de missieoverzichten van elke GTA wordt aangegeven wanneer een nieuw gebied vrijgespeeld wordt. Ze vallen niet gelijk op, maar na even zoeken heb je ze zo gevonden. Missieoverzicht GTA San Andreas Missieoverzicht GTA Vice City Missieoverzicht GTA III Indien je GTA LCS of GTA VCS bedoelt, kun je hier (VCS) of hier (LCS) eens kijken. Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 in vc heb je toch maar 2 delen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Inderdaad, in GTA Vice City heb je 2 delen. Mainland ( het linker eiland ) en het rechter eiland ( waar geen naam van is ), je begint op het rechter eiland en als je een stuk of 15 missies hebt gehaald kun je ook op Mainland ( het linker eiland ) komen. Dus het is een kwestie van missies halen om het andere eiland vrij te spelen, verder zijn er nog 2 kleine eilandjes en dat zijn Starfish Island en Prawn Island. Deze 2 kleine eilandjes kun je niet echt mee tellen als eilanden, aangezien ze verbonden zijn met de 2 grote eilanden. Hopelijk weten jullie nu meer. Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 (bewerkt) Inderdaad, in GTA Vice City heb je 2 delen. Mainland ( het linker eiland ) en het rechter eiland ( waar geen naam van is ), je begint op het rechter eiland en als je een stuk of 15 missies hebt gehaald kun je ook op Mainland ( het linker eiland ) komen. Dus het is een kwestie van missies halen om het andere eiland vrij te spelen, verder zijn er nog 2 kleine eilandjes en dat zijn Starfish Island en Prawn Island. Deze 2 kleine eilandjes kun je niet echt mee tellen als eilanden, aangezien ze verbonden zijn met de 2 grote eilanden. Hopelijk weten jullie nu meer. noemt dat ander deel niet vice point ? (denk ik ) Bewerkt: 29 maart 2008 door gtafreak_124 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Nee dat heet geen Vice Point, Vice Point is een gedeelte van het tweede eiland ( rechter eiland ) zelf. Anders kun je het ook Ocean Beach of Washington Beach noemen, het eerste eiland ( Mainland ) heet ook bijvoorbeeld geen Little Havana of Little Haiti. Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Nee dat heet geen Vice Point, Vice Point is een gedeelte van het tweede eiland ( rechter eiland ) zelf. Anders kun je het ook Ocean Beach of Washington Beach noemen, het eerste eiland ( Mainland ) heet ook bijvoorbeeld geen Little Havana of Little Haiti. dacht ik al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.