Jump to content

andere delen gta


jermoo

Recommended Posts

hallo ik he de 2 missies uitgespeeld maar komen er ook nog andere delen vrij want ik wil ook wel weer naar de andere delen van gta als aleen het strand

Ik weet niet welke GTA je bedoeld, want in Vice City, San Andreas, en GTA III zitten een strand in het eerste deel. Maar in elke GTA is het dat je bepaalde missies moet spelen om toegang te krijgen naar andere gebieden, en aangezien je zegt dat je pas 2 missies hebt gedaan moet je dus nog even doorspelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA wordt alles keurig netjes en overzichtelijk bijgehouden. In de missieoverzichten van elke GTA wordt aangegeven wanneer een nieuw gebied vrijgespeeld wordt. Ze vallen niet gelijk op, maar na even zoeken heb je ze zo gevonden.

Indien je GTA LCS of GTA VCS bedoelt, kun je hier (VCS) of hier (LCS) eens kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, in GTA Vice City heb je 2 delen. Mainland ( het linker eiland ) en het rechter eiland ( waar geen naam van is ), je begint op het rechter eiland en als je een stuk of 15 missies hebt gehaald kun je ook op Mainland ( het linker eiland ) komen. Dus het is een kwestie van missies halen om het andere eiland vrij te spelen, verder zijn er nog 2 kleine eilandjes en dat zijn Starfish Island en Prawn Island. Deze 2 kleine eilandjes kun je niet echt mee tellen als eilanden, aangezien ze verbonden zijn met de 2 grote eilanden. Hopelijk weten jullie nu meer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, in GTA Vice City heb je 2 delen. Mainland ( het linker eiland ) en het rechter eiland ( waar geen naam van is ), je begint op het rechter eiland en als je een stuk of 15 missies hebt gehaald kun je ook op Mainland ( het linker eiland ) komen. Dus het is een kwestie van missies halen om het andere eiland vrij te spelen, verder zijn er nog 2 kleine eilandjes en dat zijn Starfish Island en Prawn Island. Deze 2 kleine eilandjes kun je niet echt mee tellen als eilanden, aangezien ze verbonden zijn met de 2 grote eilanden. Hopelijk weten jullie nu meer. ;)

noemt dat ander deel niet vice point ? (denk ik ) :bonk:

Bewerkt: door gtafreak_124
Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat heet geen Vice Point, Vice Point is een gedeelte van het tweede eiland ( rechter eiland ) zelf. Anders kun je het ook Ocean Beach of Washington Beach noemen, het eerste eiland ( Mainland ) heet ook bijvoorbeeld geen Little Havana of Little Haiti. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat heet geen Vice Point, Vice Point is een gedeelte van het tweede eiland ( rechter eiland ) zelf. Anders kun je het ook Ocean Beach of Washington Beach noemen, het eerste eiland ( Mainland ) heet ook bijvoorbeeld geen Little Havana of Little Haiti. ;)

dacht ik al :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...