Jump to content

vcs loading problem


coolden

Recommended Posts

hey ik heb net vice city stories gekregen, maar hij wil niet laden??? :N

eerst komt dat zwarte copyright schermpje, en dan het laadschermpje met zo'n getekende afbeelding, maar daar wil hij niet verder laden.....

iemand een oplossing?????

ik las ergens dat ik het spel 10 minuten in de vriezer moest doen, en het dan voorzichtig met een doek moet afwrijven.... ik ben niet de snuggerste :D , is dit aan te raden???

Link to comment
Delen op andere websites

ik las ergens dat ik het spel 10 minuten in de vriezer moest doen, en het dan voorzichtig met een doek moet afwrijven.... ik ben niet de snuggerste :D , is dit aan te raden???

Ik denk dat dat onzin is, dus ik zou maar geen risico nemen. Het laden kan even duren, maar normaalgesproken loopt hij daar nooit echt vast. Probeer het allereerst nog een paar keer, stof het spel even goed af (met bijvoorbeeld het doekje die je bij je PSP krijgt als je de PSP versie hebt), en check even of er krassen op de UMD zitten. Als dat niet het geval, kijk dan even of je met andere spellen hetzelfde probleem hebt. Als dat ook niet zo is dan zou ik hem terug brengen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik las ergens dat ik het spel 10 minuten in de vriezer moest doen, en het dan voorzichtig met een doek moet afwrijven.... ik ben niet de snuggerste :D , is dit aan te raden???

Ik denk dat dat onzin is, dus ik zou maar geen risico nemen. Het laden kan even duren, maar normaalgesproken loopt hij daar nooit echt vast. Probeer het allereerst nog een paar keer, stof het spel even goed af (met bijvoorbeeld het doekje die je bij je PSP krijgt als je de PSP versie hebt), en check even of er krassen op de UMD zitten. Als dat niet het geval, kijk dan even of je met andere spellen hetzelfde probleem hebt. Als dat ook niet zo is dan zou ik hem terug brengen ;)

ik heb hem voor de ps2, afstoffen heb ik al geprobeerd, maar ik ga me dus maar niet aan dat 'trucje' wagen :N

ik heb hem een kwartier :duh: aan laten staan, maar hij bleef op hetzelfde punt hangen (meerdere malen)

andere spellen doen het wel gewoon ;)

echt niemand een oplossing????? :cry:

>>> Door SummerBase: Ik weet dat je graag een oplossing zou willen hebben, maar is het nodig om al na ruim een uur het topic omhoog te bumpen? Niet meer doen dus, gewoon rustig wachten totdat iemand je helpt. Je komt zo namelijk opdringerig over. Bij deze je posts samengevoegd... ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
ik las ergens dat ik het spel 10 minuten in de vriezer moest doen, en het dan voorzichtig met een doek moet afwrijven.... ik ben niet de snuggerste :D , is dit aan te raden???

Ik denk dat dat onzin is, dus ik zou maar geen risico nemen. Het laden kan even duren, maar normaalgesproken loopt hij daar nooit echt vast. Probeer het allereerst nog een paar keer, stof het spel even goed af (met bijvoorbeeld het doekje die je bij je PSP krijgt als je de PSP versie hebt), en check even of er krassen op de UMD zitten. Als dat niet het geval, kijk dan even of je met andere spellen hetzelfde probleem hebt. Als dat ook niet zo is dan zou ik hem terug brengen ;)

ik heb hem voor de ps2, afstoffen heb ik al geprobeerd, maar ik ga me dus maar niet aan dat 'trucje' wagen :N

ik heb hem een kwartier :duh: aan laten staan, maar hij bleef op hetzelfde punt hangen (meerdere malen)

andere spellen doen het wel gewoon ;)

echt niemand een oplossing????? :cry:

>>> Door SummerBase: Ik weet dat je graag een oplossing zou willen hebben, maar is het nodig om al na ruim een uur het topic omhoog te bumpen? Niet meer doen dus, gewoon rustig wachten totdat iemand je helpt. Je komt zo namelijk opdringerig over. Bij deze je posts samengevoegd... ;)<<<

Terug brenge ? ^_^:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Als er geen krassen opzitten kan je hem 't beste terugbrengen zoals Angerfist26 al zei, want dan is het niet jouw fout dat het spel niet meer werkt. Als er wel krassen ofzo opzitten dan weet ik niet zeker of je garantie hebt, maar daar zou ik niet van uitgaan. Hopelijk is je UMD dus nog goed, en volgensmij blijft je save data gewoon op je PSP staan dus even omruilen is dan helemaal geen ramp ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb net vice city stories gekregen, maar hij wil niet laden??? :N

eerst komt dat zwarte copyright schermpje, en dan het laadschermpje met zo'n getekende afbeelding, maar daar wil hij niet verder laden.....

iemand een oplossing?????

ik las ergens dat ik het spel 10 minuten in de vriezer moest doen, en het dan voorzichtig met een doek moet afwrijven.... ik ben niet de snuggerste :D , is dit aan te raden???

Mss is het omdat je je PSP-systeem moet updaten, meestal gebeurt dit vanzelf als je het voor het spel een update moet, maar mss moet je het zelf doen, of zijn je instellingen verkeert..? ik weet het niet. maar ik heb het nooit voor

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb net vice city stories gekregen, maar hij wil niet laden??? :N

eerst komt dat zwarte copyright schermpje, en dan het laadschermpje met zo'n getekende afbeelding, maar daar wil hij niet verder laden.....

iemand een oplossing?????

ik las ergens dat ik het spel 10 minuten in de vriezer moest doen, en het dan voorzichtig met een doek moet afwrijven.... ik ben niet de snuggerste :D , is dit aan te raden???

Mss is het omdat je je PSP-systeem moet updaten, meestal gebeurt dit vanzelf als je het voor het spel een update moet, maar mss moet je het zelf doen, of zijn je instellingen verkeert..? ik weet het niet. maar ik heb het nooit voor

hij heeft hem voor de ps2 zegt ie tog!!!!

ontopic :gewoon terugbrengen voordat het te laat is!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...