Jump to content

Auto's in beeld sloom...

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

als ik auto's installeer voor GTA SA en ik spawn een auto die ik heb geïnstalleerd als ik er dan naar kijk wordt het spel heel traag. Bij wapens gaat het wel goed, maar als ik me omdraai als ik voor een auto sta (dus dan kijk ik niet naar de auto) wordt het spel weer normaal en als ik me dan weer omdraai wordt het spel weer slooooom.

weet iemand wat ik moet doen?

Groeten,

Bloodz & Cripz member.

Geplaatst:

FPS omhoog zetten.

(frames per second)

en dan nog eens proberen, ik kan je niet wijzen waar want ik kan het spel niet meer spelen.

Geplaatst:

Dat komt waarschijnlijk omdat de gemodde auto veel poligonen bevat, dat zijn de lijntjes waaruit de auto is opgebouwd. Hierdoor zal waarschijnlijk je videokaart het moeilijker krijgen dan met de rest van het spel. Probeer je grafische instellingen wat lager te zetten, of zoals al gezegt was, je FPS hoger. Maar ik verwacht dat je jou grafische instellingen iets lager moet instellen, en dat het dan soepeler zou moeten gaan.

Succes! :)

Geplaatst:

Hoi,

Als ik GTA SA place manager wil downloaden doet het bestand heel raar (zie plaatje)

post-87318-1206719030_thumb.jpg

Geplaatst:
Sleep al die bestanden naar de map van SA, waar de .exe zit.

Wat is de ''.exe'', want ik weet niet wat je precies bedoelt sorry.

Geplaatst:

Een .exe is een programma. In je GTA San Andreas map heet dit gta_sa.exe. Als je hier dan op klikt start je SA op. De bestanden moet je in dezelfde map zetten. :)

Geplaatst:
FPS omhoog zetten.

(frames per second)

en dan nog eens proberen, ik kan je niet wijzen waar want ik kan het spel niet meer spelen.

Kan iemand anders dat wel aanwijzen, want ik kan het niet vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...