Jump to content

Vice city valt uit


mille999

Recommended Posts

Ik heb hem nog maar net gekocht, geinstalleerd en begonnen met spelen

helaas valt hij om de 5min. uit... echt irriterend...

wat kan ik hier aandoen

aan mijn pc ligt het trouwens niet, hij voldoet aan alle vereisten die op het doosje staan(gekochte versie dus)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mille999

    17

  • DenkaanHenk

    13

  • Bossinkje

    5

  • Donwell

    2

Heb je wel met beide CD's GTA Vice City geinstaleerd? Want als je één CD instaleerd en de ander niet dan zal GTA Vice City het niet doen, eerst de install CD erin doen. En als die instalatie op de helft is doe je de play CD erin, die CD zal de rest van GTA Vice City instaleren. Succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel met beide CD's GTA Vice City geinstaleerd? Want als je één CD instaleerd en de ander niet dan zal GTA Vice City het niet doen, eerst de install CD erin doen. En als die instalatie op de helft is doe je de play CD erin, die CD zal de rest van GTA Vice City instaleren. Succes! ;)

heb ik gedaan

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je aan GTA Vice City opnieuw te installeren. Ik kan niks anders bedenken voor je.. :N

Kan je voor de zekerheid ook eens je PC specs posten?

heb ik al gdn...

waar kan ik mijn pc specs alweer vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Die manier hier boven is mogelijk, maar het makkelijkst kun je nog altijd met de optie 'Uitvoeren' dxdiag intypen. Hiermee heb je echt álle hardware in een venster. Uitvoeren kun je vinden door links onderin op Start te drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Home Edition (5.1, build 2600)

Systeemfabrikant en systeemmodel: n.v.t.

BIOS: Award Modular BUIS v6.0

Processor: intel® Pentium® 4 CPU 2.40GHz

Geheugen: 1024 MB RAM

Wisselbestand: 427 MB gebruikt, 2498MB beschikbaar

DirectX-versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Link to comment
Delen op andere websites

Je PC specs zijn dik in orde, zelfs ik heb niet zulke goede PC specs en GTA Vice City doet het prima bij mij. Ga eens naar C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA Vice City en verwijder die map hellemaal, doe dan de GTA Vice City install CD in je computer en GTA Vice City is er na een paar seconden laden compleet af. Instaleer GTA Vice City nu weer met beide CD-roms, en GTA Vice City zou het moeten doen. Succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je PC specs zijn dik in orde, zelfs ik heb niet zulke goede PC specs en GTA Vice City doet het prima bij mij. Ga eens naar C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA Vice City en verwijder die map hellemaal, doe dan de GTA Vice City install CD in je computer en GTA Vice City is er na een paar seconden laden compleet af. Instaleer GTA Vice City nu weer met beide CD-roms, en GTA Vice City zou het moeten doen. Succes! ;)

k, hij is nu bezig met het installeren..

op hoop v zege :D

Link to comment
Delen op andere websites

Op internet kom ik mensen tegen die hetzelfde probleem hadden, het probleem lag bij de gta_vc.exe. Heb je misschien de originele crack aangepast?

Edit

Hier is overigens nog een oplossing, voor het geval er niets aan de hand is met je exe-bestand.

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...