Jump to content

Vice city valt uit

mille999

Recommended Posts

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• mille999

17

• DenkaanHenk

13

• Bossinkje

5

• Donwell

2

heb ik gdn, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik iets moet downloaden

(http://www.download.com/Grand-Theft-Auto-V...4-10248421.html )

maar dat duurt heel lang..

en wat moet ik daarmee dan doen?

I found that the problem of the unhandled exception is the gta-vc.exe file (The Crack, if u wanna understand it in other way xD).. just get another version of gta-vc.exe ... Or how to say, get another crack man

=ik vond dat het probleem vd unhandled exception is het gta-vc.exe file (???, als je het dan verstaat).. gewoon een andere versie van gta-vc.exe... of anders gezegd: zoek een andere ???

wat is een crack?

Delen op andere websites

Een No CD Crack is een illegale versie van GTA Vice City, maar die heb jij niet omdat ik je een paar dagen geleden nog hebt geholpen in dit topic met een CD instalatie van GTA Vice City wat je uiteindelijk niet gelukt is. Probeer dat bestand van wat je net zei toch even te downloaden, hoe lang het ook duurt. Dat kan de oplossing zijn, succes verder! ;)

Delen op andere websites

Een No CD Crack is een illegale versie van GTA Vice City, maar die heb jij niet omdat ik je een paar dagen geleden nog hebt geholpen in dit topic met een CD instalatie van GTA Vice City wat je uiteindelijk niet gelukt is. Probeer dat bestand van wat je net zei toch even te downloaden, hoe lang het ook duurt. Dat kan de oplossing zijn, succes verder! ;)

k, heb dat gdn(hij is net geinstalleerd, kben v 10u25 begonnen)

hopelijk is het downloaden dus de moeite waard..

heb hem nu uitgevoerd naar C-program files-Rockstar Games- Grand Theft Auto Vice City

en nu moet ik daarop klikken als ik wil spelen ofzo?

Delen op andere websites

Je zou eens kunnen proberen om GTA Vice City te spelen nu dat programmatje geinstaleerd is, dan zou GTA Vice City het mischien weer kunnen doen. Succes! ;)

hopelijk..

heb net op dat andere geklikt: allemaal flashy auto's die haast sneller dan het licht rijden.. vrouwen die ipv op vispa's(die trage brommertjes) op winkelkarretjes rijden..

het realisme is volledig weg, net als de sfeer..

en op de koop toe, viel hij nog uit ook:s

Bewerkt: door mille999
Delen op andere websites

Dan is het geen verstandige keuze geweest om dat programmatje te instaleren, haal alles er weer af. Ga naar C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA Vice City en verwijder de hele GTA Vice City map, als je dat gedaan hebt uninstall je GTA Vice City en instaleer daarna GTA Vice City opnieuw. Je zei trouwens niet dat het een mod was, maar in ieder geval succes! ;)

Delen op andere websites

Dan is het geen verstandige keuze geweest om dat programmatje te instaleren, haal alles er weer af. Ga naar C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA Vice City en verwijder de hele GTA Vice City map, als je dat gedaan hebt uninstall je GTA Vice City en instaleer daarna GTA Vice City opnieuw. Je zei trouwens niet dat het een mod was, maar in ieder geval succes! ;)

nu is hij opnieuw bezig met te installeren..

zal hij dan werken?

of moet ik dan nog es iets installeren?

Delen op andere websites

Instaleer maar even niets meer, want net had je ook een mod geinstaleerd. En dat is niet nodig, lees ook voordat je een mod download de reacties van de mod. Want die kunnen je een idee geven of de mod goed is of niet, succes! ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...