mille999 Geplaatst: 28 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 wat moet ik nu doen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mille999 Geplaatst: 29 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2008 ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Zoveel moeite is het niet om dat topic door >>>deze<<< vertaalmachine te halen, het is een kwestie van kopieeren en plakken de juiste taal te selecteren en dan op vertalen te drukken. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mille999 Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 heb ik gdn, en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik iets moet downloaden (http://www.download.com/Grand-Theft-Auto-V...4-10248421.html ) maar dat duurt heel lang.. en wat moet ik daarmee dan doen? I found that the problem of the unhandled exception is the gta-vc.exe file (The Crack, if u wanna understand it in other way xD).. just get another version of gta-vc.exe ... Or how to say, get another crack man =ik vond dat het probleem vd unhandled exception is het gta-vc.exe file (???, als je het dan verstaat).. gewoon een andere versie van gta-vc.exe... of anders gezegd: zoek een andere ??? wat is een crack? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Een No CD Crack is een illegale versie van GTA Vice City, maar die heb jij niet omdat ik je een paar dagen geleden nog hebt geholpen in dit topic met een CD instalatie van GTA Vice City wat je uiteindelijk niet gelukt is. Probeer dat bestand van wat je net zei toch even te downloaden, hoe lang het ook duurt. Dat kan de oplossing zijn, succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mille999 Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Een No CD Crack is een illegale versie van GTA Vice City, maar die heb jij niet omdat ik je een paar dagen geleden nog hebt geholpen in dit topic met een CD instalatie van GTA Vice City wat je uiteindelijk niet gelukt is. Probeer dat bestand van wat je net zei toch even te downloaden, hoe lang het ook duurt. Dat kan de oplossing zijn, succes verder! k, heb dat gdn(hij is net geinstalleerd, kben v 10u25 begonnen) hopelijk is het downloaden dus de moeite waard.. heb hem nu uitgevoerd naar C-program files-Rockstar Games- Grand Theft Auto Vice City en nu moet ik daarop klikken als ik wil spelen ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Je zou eens kunnen proberen om GTA Vice City te spelen nu dat programmatje geinstaleerd is, dan zou GTA Vice City het mischien weer kunnen doen. Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mille999 Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 (bewerkt) Je zou eens kunnen proberen om GTA Vice City te spelen nu dat programmatje geinstaleerd is, dan zou GTA Vice City het mischien weer kunnen doen. Succes! hopelijk.. heb net op dat andere geklikt: allemaal flashy auto's die haast sneller dan het licht rijden.. vrouwen die ipv op vispa's(die trage brommertjes) op winkelkarretjes rijden.. het realisme is volledig weg, net als de sfeer.. en op de koop toe, viel hij nog uit ook:s Bewerkt: 30 maart 2008 door mille999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Dan is het geen verstandige keuze geweest om dat programmatje te instaleren, haal alles er weer af. Ga naar C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA Vice City en verwijder de hele GTA Vice City map, als je dat gedaan hebt uninstall je GTA Vice City en instaleer daarna GTA Vice City opnieuw. Je zei trouwens niet dat het een mod was, maar in ieder geval succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mille999 Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Dan is het geen verstandige keuze geweest om dat programmatje te instaleren, haal alles er weer af. Ga naar C:/ Program Files/ Rockstargames/ GTA Vice City en verwijder de hele GTA Vice City map, als je dat gedaan hebt uninstall je GTA Vice City en instaleer daarna GTA Vice City opnieuw. Je zei trouwens niet dat het een mod was, maar in ieder geval succes! nu is hij opnieuw bezig met te installeren.. zal hij dan werken? of moet ik dan nog es iets installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Instaleer maar even niets meer, want net had je ook een mod geinstaleerd. En dat is niet nodig, lees ook voordat je een mod download de reacties van de mod. Want die kunnen je een idee geven of de mod goed is of niet, succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mille999 Geplaatst: 30 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 hij werkt nog altijd niet... wat moet ik doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 naar de winkel terug gaan en vragen of je een andere zou mogen hebben,omdat deze heel raar doet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Dat zal geen zin hebben, want het probleem zit op mille999 zijn computer, want als je GTA Vice City op een andere computer instaleerd zul je merken dat GTA Vice City het wel doet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2008 Dan een andere pc kopen. Maar dat is nogal duur.. Hebben jullie dan geen extra pc in huis mille999? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.