Jump to content

Hoe kan je Snel AAn een ps3 komen als je geen geld hebt?


Fbi-Crew

Recommended Posts

nou,hoe moet je snel aan een ps3 komen als je geen geld hebt ik heb maar uhmmm... 20cent in mijn spaarpot en nix op mijn bankreking helemaal blut mijn ouders gaan het ook niet kopen als ik hem wil moet ik wachten tot december eind december dus hoe kan ik hem sneller krijgen??

Hmmmmm.... Mischien door te gaan werken voor je geld ?

ik ben 13 dan is het nog kinderarbeid toch??

Neem een kranten/folderwijk of ga oppassen ;) Dat is geen kinderarbeid, en met een krantenwijk van een keertje per week vang je toch 30 a 40 euro in de maand, als het niet meer is.

Reclame bezorgen mag je dacht ik vanaf 13 jaar doen. Ik verdien per maand zon 90 euro met iedere week 1 wijk te bezorgen (moet ook zelf folders vouwen).

Zo je na paar maandjes al een ps3 verdient, en misschien zullen je ouders dan wel wat voor schieten of meebetalen als ze zien hoe graag je het wilt (wat ze bij mij trouwens nooit doen, moet alles zelf betalen).

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Reclame bezorgen mag je dacht ik vanaf 13 jaar doen. Ik verdien per maand zon 90 euro met iedere week 1 wijk te bezorgen (moet ook zelf folders vouwen).

Zo je na paar maandjes al een ps3 verdient, en misschien zullen je ouders dan wel wat voor schieten of meebetalen als ze zien hoe graag je het wilt (wat ze bij mij trouwens nooit doen, moet alles zelf betalen).

90 euro voor een krantenwijk _O_ Ik heb ook een krantenwijk + folderwijk en verdien maar 31 euro :duh:

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

Ga langs de deuren in jou buurt en zeg dat je bezig bent met een inzamelings actie voor 1 of ander doel, misschien haal je nog wat binnen _O_

Of wacht tot december er zijn veel meer spellen de ps3 is vast wel goed kopen enne.... ja dat was het :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ga langs de deuren in jou buurt en zeg dat je bezig bent met een inzamelings actie voor 1 of ander doel, misschien haal je nog wat binnen _O_

Of wacht tot december er zijn veel meer spellen de ps3 is vast wel goed kopen enne.... ja dat was het :cya:

Dit mag je niet zomaar doen want dat is fraude.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongen.. ga je nu in elk gedeelte van het forum zinlose en dubbele topics maken?

Deze vraag had je ookal in het gta4 gedeelte gevraagt en daar waren genoeg tips.

Wil je nu weer de zelfde reacties horen of wil je dat mensen gaan zeggen overval een bank? :duh: :duh:

Hiero: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=68978

Bewerkt: door Biocount
Link to comment
Delen op andere websites

nou,hoe moet je snel aan een ps3 komen als je geen geld hebt ik heb maar uhmmm... 20cent in mijn spaarpot en nix op mijn bankreking helemaal blut mijn ouders gaan het ook niet kopen als ik hem wil moet ik wachten tot december eind december dus hoe kan ik hem sneller krijgen??

Hmmmmm.... Mischien door te gaan werken voor je geld ?

ik ben 13 dan is het nog kinderarbeid toch??

Jah maar wie gaat dat checken, ik doe krantenwijk , k ben klaar in een half uurtje tot drie kwartiet en ik verdien rond de 11 euro. In een maand al 44 euro terwijl ik maar 2 uurtjes heb gewerkt !!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Tja dit word moeilijk, gewoon vragen aan je ouders wat je moet doen om er 1 te krijgen (ik moest gellukig niet eens zagen ^_^ ). En anders pokeren met je vrienden met buy-in 50 euro of zo. Of natuurlijk gewoon lenen. Of een creditcard aanvragen en het gewoon kopen

Oja, ik lees hierboven een geniaal idee: Ga gewoon langs deuren (leen desnoods een skoutpakje van iemand) en zamel geld in voor een goed doel. Of doe ruiltocht, krijg je zalige dingen bij die je dan kunt verkopen op de rommelmarkt of aan kenissen.

Ga langs de deuren in jou buurt en zeg dat je bezig bent met een inzamelings actie voor 1 of ander doel, misschien haal je nog wat binnen _O_

Of wacht tot december er zijn veel meer spellen de ps3 is vast wel goed kopen enne.... ja dat was het :cya:

Dit mag je niet zomaar doen want dat is fraude.

Je mag het niet, maar je kan het wel. Daarom kun je dit best niet doen bij familie/vrienden/familievrienden.

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

5 jaar trug toen ik nog 13 was kreeg ik ook men eerste baantje ;) bij een boer.. geloof me je kan altijd aan geld komen ookal ben je pas 13.. ga bij een lokale boer aan de deur en vraag voor werk. prei poten, asperges steken etc. vooral asperges steken verdient netjes. Ik heb mijn ps3 afgelopen jaar bij elkaar gespaard door de hele vakantie te werken bij de rockwool :) was hard werken in extreme hittes mer ik heb er mooi eentje staan nu. Hard werken loont ;) succes met het zoeken va een baantje want met 20 cent zul je niet ver kome

Link to comment
Delen op andere websites

Ga langs de deuren in jou buurt en zeg dat je bezig bent met een inzamelings actie voor 1 of ander doel, misschien haal je nog wat binnen _O_

Of wacht tot december er zijn veel meer spellen de ps3 is vast wel goed kopen enne.... ja dat was het :cya:

Dat is echt vals!Beetje geld vragen voor een goed doel

om er zelf van te profiterenb zekr??

Link to comment
Delen op andere websites

Als we allemaal illegale dingetjes gaan bespreken wordt het een beetje te zot natuurlijk, en daarnaast heb je inderdaad in het GTA IV forum ook al een topic hierover geopend wat ook al gesloten is om ongeveer dezelfde reden als hier. Daarom sluit ik deze nu. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...