Kcxrace Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Hoe maak ik een salto met een motor in vc? PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Hoe maak ik een salto met een motor in vc? PC. Je moet dan 'Numpad 6' inhouden, maar ik geloof dat je geen hele salto's kon maken in VC. Je vliegt dan van je motor af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2008 Dat klopt. Alleen in SA kun je echt extreem stunten. Ik weet niet waarom maar het is eenmaal zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcxrace Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Nee in VC kon ik het eerst ook met een motor. Echt achterover een salto en hij bleef heel mooi zitten en perfecte landing. Ik weet alleen niet meer hoe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Ik weet niet maar als ik een salto probeer te maken en ik hang helemaal voorover dan gaat de motor opzij draaien... Voor zover ik weet is het onmogelijk om een salto te maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Ja,volgens mij ook..Bij mij is het ook niet gelukt.. Misschien heb je het gedroomd?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Ja,volgens mij ook..Bij mij is het ook niet gelukt..Misschien heb je het gedroomd?? Daarom heeft Marco Borsto ook het liedje "de meeste dromen zijn bedrog" gemaakt. Maar een salto maken kan echt niet. Ik heb het gister nog geprobeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Ja,volgens mij ook..Bij mij is het ook niet gelukt..Misschien heb je het gedroomd?? Daarom heeft Marco Borsto ook het liedje "de meeste dromen zijn bedrog" gemaakt. Whaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcxrace Geplaatst: 31 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2008 Wat nou dromen? Lukt wel. Ik had niet gedacht dat jullie zo zouden reageren. Wacht maar als de aap uit de mouw komt dan maak ik wel een movie! En dan "hoe doe je dat" de meeste dromen zijn bedrog lkallalallalalalala lalalalala trallalalalal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Daag jij ons uit? Je kunt geen salto maken met een motor tenzij je misschien mods gebruikt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcxrace Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Daag jij ons uit? Je kunt geen salto maken met een motor tenzij je misschien mods gebruikt... Ik ben volop aan het proberen. Ik weet zeker dat ik een achter-waartse-salto heb ik gemaakt met de Honda motor. En hij bleef mooi zitten. Ik gebruik geen mods/cheats/trainers of dat soort shit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 Als het is gelukt,zou ik wel eens bewijs willen zien..Een filmpje dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kcxrace Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 Als het is gelukt,zou ik wel eens bewijs willen zien..Een filmpje dus. Behalve jij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 Waar is dit topic eigenlijk nog goed voor? we zitten nu een beetje te bekvechten en we gaan heel offtopic vind ik... De topicstarter vind zelf dat hij een salto kan maken dus dan had hij dit topic niet eens hoeven maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2008 Als het is gelukt,zou ik wel eens bewijs willen zien..Een filmpje dus. Behalve jij. Wat bedoel je met behalve jij?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.