Jump to content

Salto


Kcxrace

Recommended Posts

Als het is gelukt,zou ik wel eens bewijs willen zien..Een filmpje dus. ;)

Behalve jij.

Wat bedoel je met behalve jij??

Ik begrijp er ook geen drol van.

Maar ik wil wel s een filmpje zien van die kerel die zegt dat ie een salto kon maken. Ik heb het laatst geprobeerd en ik ben keihard op de harde ondergrond gevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bossinkje

    7

  • Kcxrace

    5

  • Hackman

    5

  • Tieess

    4

  • 2 weken later...
Daag jij ons uit? Je kunt geen salto maken met een motor tenzij je misschien mods gebruikt...

Ik ben volop aan het proberen. Ik weet zeker dat ik een achter-waartse-salto heb ik gemaakt met de Honda motor. En hij bleef mooi zitten. Ik gebruik geen mods/cheats/trainers of dat soort shit.

Je zegt zlef dat je met een "Honda" Motor een salto hebt gemaakt terwijl er geen "Honda" Motor in VC Zit en dan zeg je dat je geen mods hebt gebruikt.

EDIT:Verbeteren vanwege spellingsfouten :$

Bewerkt: door GTA Player10
Link to comment
Delen op andere websites

Daag jij ons uit? Je kunt geen salto maken met een motor tenzij je misschien mods gebruikt...

Ik ben volop aan het proberen. Ik weet zeker dat ik een achter-waartse-salto heb ik gemaakt met de Honda motor. En hij bleef mooi zitten. Ik gebruik geen mods/cheats/trainers of dat soort shit.

honda motor?

Link to comment
Delen op andere websites

Daag jij ons uit? Je kunt geen salto maken met een motor tenzij je misschien mods gebruikt...

Ik ben volop aan het proberen. Ik weet zeker dat ik een achter-waartse-salto heb ik gemaakt met de Honda motor. En hij bleef mooi zitten. Ik gebruik geen mods/cheats/trainers of dat soort shit.

honda motor?

Ja dat dacht ik ook al :Y Maar heb jij mij post boven de jouwe niet gelezen?

Link to comment
Delen op andere websites

jawel die hep ik al gelezen maar ik had het ook allang gezien dat daar honda motor stond en dat wou ik eigenlijk even zeggen

Jawel die heb ik al gelezen maar ik had allang gezien dat daar een Honda Motor stond,en dat wou ik eigenlijk even zeggen.

EDIT:Sorry was even voor de gein :Y

Link to comment
Delen op andere websites

jawel die hep ik al gelezen maar ik had het ook allang gezien dat daar honda motor stond en dat wou ik eigenlijk even zeggen

Jawel die heb ik al gelezen maar ik had allang gezien dat daar een Honda Motor stond,en dat wou ik eigenlijk even zeggen.

EDIT:Sorry was even voor de gein :Y

En dan heb je het nog niet eens in normaal nederlands verbeterd! Als je het doet, doe het dan goed!

Want "wou" is geen normaal nederlands, het is een woord geworden, de verleden tijd van willen is wildde(n). Nu staat wou ook in de woordenboeken. Maar het is en blijft geen normaal nederlands.

Dit wildde ik gewoon ff melden.

Link to comment
Delen op andere websites

jawel die hep ik al gelezen maar ik had het ook allang gezien dat daar honda motor stond en dat wou ik eigenlijk even zeggen

Jawel die heb ik al gelezen maar ik had allang gezien dat daar een Honda Motor stond,en dat wou ik eigenlijk even zeggen.

EDIT:Sorry was even voor de gein :Y

En dan heb je het nog niet eens in normaal nederlands verbeterd! Als je het doet, doe het dan goed!

Want "wou" is geen normaal nederlands, het is een woord geworden, de verleden tijd van willen is wildde(n). Nu staat wou ook in de woordenboeken. Maar het is en blijft geen normaal nederlands.

Dit wildde ik gewoon ff melden.

Wildde?? Het is toch zeker 'wou' ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh,oke..

Nu back on-topic ;)

Kcxrace reageert helemaal niet meer, dus blijkbaar is het hem nog steeds niet gelukt.

Een Salto maken is gewoon onmogelijk,ik heb het op elke motor geprobeert,en bij geen enkele motor lukte het..

Dit topic kan dus op slot lijkt me ;):slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Idd laat hem maar in dromenland over zijn salto in VC :puh: Ik ga zo slapen zal ik eens in mijn droom een salto maken met een PCJ xD

Btw het is alsnog wilde en niet wildde met twee d's, het hele werkwoord is willen en de verleden tijd is wilden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Btw het is alsnog wilde en niet wildde met twee d's, het hele werkwoord is willen en de verleden tijd is wilden ;)

Oja, inderdaad daar heb jij gelijk in!

Maar FBI-crew zegt dat hij in het woordenboek bij wildde kijkt, ik zeg ook niet dat wou er niet in staat. Maar het is geen officieel nederlands woord! Het is nederlands geworden!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...