Tieess Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Als het is gelukt,zou ik wel eens bewijs willen zien..Een filmpje dus. Behalve jij. Wat bedoel je met behalve jij?? Ik begrijp er ook geen drol van. Maar ik wil wel s een filmpje zien van die kerel die zegt dat ie een salto kon maken. Ik heb het laatst geprobeerd en ik ben keihard op de harde ondergrond gevallen. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 Jah,ik ook.. En als ik zeg: Ik wil dan wel een filmpje zien,zegttie opeens: 'Behalve jij' :S Wat bedoel je daarmee, Kcxrace? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 11 april 2008 Rapport Geplaatst: 11 april 2008 mij is het ooit wel gelukt om een salto te maken maar kwam toen niet goed terecht later is het nooit meer gelukt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 12 april 2008 Rapport Geplaatst: 12 april 2008 (bewerkt) Daag jij ons uit? Je kunt geen salto maken met een motor tenzij je misschien mods gebruikt... Ik ben volop aan het proberen. Ik weet zeker dat ik een achter-waartse-salto heb ik gemaakt met de Honda motor. En hij bleef mooi zitten. Ik gebruik geen mods/cheats/trainers of dat soort shit. Je zegt zlef dat je met een "Honda" Motor een salto hebt gemaakt terwijl er geen "Honda" Motor in VC Zit en dan zeg je dat je geen mods hebt gebruikt. EDIT:Verbeteren vanwege spellingsfouten :$ Bewerkt: 12 april 2008 door GTA Player10 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Daag jij ons uit? Je kunt geen salto maken met een motor tenzij je misschien mods gebruikt... Ik ben volop aan het proberen. Ik weet zeker dat ik een achter-waartse-salto heb ik gemaakt met de Honda motor. En hij bleef mooi zitten. Ik gebruik geen mods/cheats/trainers of dat soort shit. honda motor? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 april 2008 Rapport Geplaatst: 13 april 2008 Daag jij ons uit? Je kunt geen salto maken met een motor tenzij je misschien mods gebruikt... Ik ben volop aan het proberen. Ik weet zeker dat ik een achter-waartse-salto heb ik gemaakt met de Honda motor. En hij bleef mooi zitten. Ik gebruik geen mods/cheats/trainers of dat soort shit. honda motor? Ja dat dacht ik ook al Maar heb jij mij post boven de jouwe niet gelezen? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 jawel die hep ik al gelezen maar ik had het ook allang gezien dat daar honda motor stond en dat wou ik eigenlijk even zeggen Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 jawel die hep ik al gelezen maar ik had het ook allang gezien dat daar honda motor stond en dat wou ik eigenlijk even zeggen Jawel die heb ik al gelezen maar ik had allang gezien dat daar een Honda Motor stond,en dat wou ik eigenlijk even zeggen. EDIT:Sorry was even voor de gein Reageren
Tieess Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 jawel die hep ik al gelezen maar ik had het ook allang gezien dat daar honda motor stond en dat wou ik eigenlijk even zeggen Jawel die heb ik al gelezen maar ik had allang gezien dat daar een Honda Motor stond,en dat wou ik eigenlijk even zeggen. EDIT:Sorry was even voor de gein En dan heb je het nog niet eens in normaal nederlands verbeterd! Als je het doet, doe het dan goed! Want "wou" is geen normaal nederlands, het is een woord geworden, de verleden tijd van willen is wildde(n). Nu staat wou ook in de woordenboeken. Maar het is en blijft geen normaal nederlands. Dit wildde ik gewoon ff melden. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 jawel die hep ik al gelezen maar ik had het ook allang gezien dat daar honda motor stond en dat wou ik eigenlijk even zeggen Jawel die heb ik al gelezen maar ik had allang gezien dat daar een Honda Motor stond,en dat wou ik eigenlijk even zeggen. EDIT:Sorry was even voor de gein En dan heb je het nog niet eens in normaal nederlands verbeterd! Als je het doet, doe het dan goed! Want "wou" is geen normaal nederlands, het is een woord geworden, de verleden tijd van willen is wildde(n). Nu staat wou ook in de woordenboeken. Maar het is en blijft geen normaal nederlands. Dit wildde ik gewoon ff melden. Wildde?? Het is toch zeker 'wou' Reageren
Hackman Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Nee, het is wildde dat staat in het woordenboek!! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 14 april 2008 Rapport Geplaatst: 14 april 2008 Oh,oke.. Nu back on-topic Kcxrace reageert helemaal niet meer, dus blijkbaar is het hem nog steeds niet gelukt. Een Salto maken is gewoon onmogelijk,ik heb het op elke motor geprobeert,en bij geen enkele motor lukte het.. Dit topic kan dus op slot lijkt me Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Nee, het is wildde dat staat in het woordenboek!! Alleen jij kijkt in het woordenboek voor wildde Reageren
DB10 Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Idd laat hem maar in dromenland over zijn salto in VC Ik ga zo slapen zal ik eens in mijn droom een salto maken met een PCJ xD Btw het is alsnog wilde en niet wildde met twee d's, het hele werkwoord is willen en de verleden tijd is wilden Reageren
Tieess Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Btw het is alsnog wilde en niet wildde met twee d's, het hele werkwoord is willen en de verleden tijd is wilden Oja, inderdaad daar heb jij gelijk in! Maar FBI-crew zegt dat hij in het woordenboek bij wildde kijkt, ik zeg ook niet dat wou er niet in staat. Maar het is geen officieel nederlands woord! Het is nederlands geworden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.