Jump to content

Safehouse Hashbury/safehouse 1


Basssss

Recommended Posts

Op wikigta staat dat safehouse Hashbury in een onbekende hemel ligt, maar toen ik de teleporter gebruikte (snap dat ding eindelijk) om boven op het plafond te staan zag ik de Motelroom liggen. Deze ligt in hemel F.

Maar na even kijken kwam ik erachter dat de coördinaten van safehouse 1 je niet naar safehouse 1 brengt maar naar safehouse Hashbury.

Dus safehouse 1 ligt in die onbekende hemel en safehouse Hashbury niet.

En volgens de teleporter ligt safehouse 1 in hemel Q...

Snapt iemand dat? :?

Link to comment
Delen op andere websites

ik probeer het te begrijpen maar het lukt niet echt nee :7

EDIT@Hieronder:

Dat hij het misschien beter kan uitleggen...

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Link to comment
Delen op andere websites

Als je het niet snapt, wat voor zin heeft het dan om te reageren?

Gelieve je moderatorgedrag voor je te houden, s.v.p. Deze post voegt namelijk net zo min iets toe aan het topic.

@ Basssss: Het kan een foutje zijn van WikiGTA. Wie weet zijn de coördinaten van de twee interieurs door elkaar gehaald. Dat lijkt mij in ieder geval de meest logische verklaring. Dat de teleporter de hemel als 'Hemel Q' herkend, kan ook een foutje van de teleporter zijn, waardoor we dus met twee foutjes te maken krijgen.

Wat er nou echt fout is laat ik liever even aan een HIU-expert over, maar ik verplaats het topic in ieder geval even naar het WikiGTA subforum, omdat we hier mogelijk met een "foutje" te maken hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...