Jump to content

Hoe heb jij GTA leren kennen?


Ironfist

Hoe heb jij GTA leren kennen?  

260 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe heb jij GTA leren kennen?

    • Gewoon zien staan in winkelrekken,geintresseerd gekeken en gekocht
      38
    • via een site(Gtagames?)
      5
    • via een gameblad
      1
    • aangeraden door vriend/geleend van vriend(en dan nog eens gekocht?)
      159
    • gedownload...tssss
      18
    • fout besteld,ik wou een ander game maar dit beviel me beter :D
      6
    • andere...?
      55


Recommended Posts

eigenlij wel geiing maar vc was me eerste gta, ik had gezien bij een vriand, en toen kocht ik vice city op de pc release datum, en kort daarna gta 3, gtagames kwam ik later eens tegen bi google. en dah was wel mooie site dus denk zet maar bij me favorieten, enn u kom ik er elke dag even op ;-p

voor vice city game ik toruwens wel soms, maar dan van dsie speletjes als sims en zo, maare toen ik vc zag ging ik zeg maar ''echt'' gamen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tha Real G.

    3

  • JJ-B

    3

  • MrKooKie

    2

  • KillerZero86

    2

Op een keer had mijn broer GTA2 gekocht. Ik was gelijk helemaal verslaafd aan dat spel.. Maar later heb ik GTA een tijdje laten zitten (toen GTAIII uitkwam..) en daarna kreeg ik via een vriend GTA Vice City. Toen begon het eigenlijk echt, toen MTA uit was kwam ik hier op het forum etc. En nu ben ik nog steeds (MTA)SA aan het spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg GTA-Londen van mijn buurjongen, ik vond het altijd leuk om te schieten. Missies ho-maar. Elke dag deed ik het even, totdat GTA2 uitkwam die heb ik ook gekocht en dagen lang gespeeld. Er was altijd maar 1 missie die ik snapte, dat was mensen met een Flametrower-brandweerwagen te doden. Dat was altijd zo machtig mooi. Daarna heb ik 3 en VC niet gehad, ik heb ze heel vaak bij een vriend gespeeld omdat mijn PC niet goed genoeg was. Na jaren besloten wij weer een nieuwe PC te kopen, ik kreeg SA en spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn 1ste gta die ik speelde was GTA2, bij mijn 2 jaar jongere neef. Ik was zo onder de indruk van de vrijheid, deuken in de auto als je botste, de radio enz. Dan heb ik het gekopieerd van hem en heb ik het enkele keren uitgespeeld. Jammer dat zijn origineel exemplaar er niet meer is (hij leende het uit aan zijn buurjongentje, diens cd-lezer ontplofte en het schijfje was kapoet!). Je vind GTA2 nergens meer in de winkel. Daarna heb ik zo'n double pack met GTA1 + London gekocht maar GTA2 vond ik toch véél beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam eens binnen bij mijn broer toen hij GTA3 aan het spelen was en ik vond dat al direct zo een machtig spel maar dan heb ik het nog niet kunnen spelen ( vraag me niet wrm anders krijg je een lange uitleg ) en vorig jaar heb ik dan een ps2 gekocht en daar had ik dan direct GTASA bijgekocht en nu ben ik er verslaafd aan 8) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam bij mijn neef die gta 3 had geleend van een vriend vanaf het eerste moment vond ik het een top game en heb heel lang liggen sparen om het spel te kopen maar toen kwam vc en toen kocht ik die, mar nu heb ik alle gta's in huis dus hopen dta er een nieuwe komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
Ik kwam hem tegen op straat, hij voeg me om een bakkie thee te komen leuten.

humor :7

via een vriend, toen ik daarbij was altijd op de PS2 san andreas zitten gamen, en dan zelf gekocht.

daarna vice city geleend van een neef, en daarna gta3 gekocht :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij begon het met GTA III. Ik speelde het bij een vriend en besloot later zelf een Playstation aan te schaffen en mijn eigen GTA III te kopen, gewoon in de winkel. Later kocht ik andere GTA's die mijn interesse in GTA alleen maar versterkte.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ging een keer bij een vriend spelen en gingen z'n nieuwe spel spelen. Dit was GTA Vice City. Ik vond het echt een geweldig spel, met veel vrijheid, functie's en andere mogelijkheden. Ik was meteen helemaal verkocht aan dat spel, en kocht het vervolgens zelf in de winkel. Ik was toen 7 bijna 8. Later kwam GTA San Andreas. M'n vrienden die hem voor de Playstation 2 hadden gekocht vertelden mij wat mogelijkheden. Ze zeiden dat je kon basketballen, en dat je een Jackpat kon cheaten en dat je er een Quad Bike had. Toen ik dit allemaal hoorde stond ik vol verbazing. Maar het duurde nog zo lang voordat hij op de PC kwam. Op de Release date van de PC versie had ik hem meteen gekocht. GTA San Andreas was echt dé druppel. Sindsdien ben ik GTA Verlaafd ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...