Jump to content

Hoe heb jij GTA leren kennen?


Ironfist

Hoe heb jij GTA leren kennen?  

260 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe heb jij GTA leren kennen?

    • Gewoon zien staan in winkelrekken,geintresseerd gekeken en gekocht
      38
    • via een site(Gtagames?)
      5
    • via een gameblad
      1
    • aangeraden door vriend/geleend van vriend(en dan nog eens gekocht?)
      159
    • gedownload...tssss
      18
    • fout besteld,ik wou een ander game maar dit beviel me beter :D
      6
    • andere...?
      55


Recommended Posts

  • Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tha Real G.

    3

  • JJ-B

    3

  • MrKooKie

    2

  • KillerZero86

    2

Mijn neefje (aantal jaren jonger) speelde GTA III en nadat ik een keer meespeelde vond ik dat spel geweldig. Toen ik GTA III ging halen, bleek dat de release datum van GTA Vice City te zijn. Dus die toen maar gekocht, en ik was gelijk zelf verkocht. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn neef speelde GTA 2 op de Computer en ik was gelijk nieuwsgierig. Uiteindelijk kreeg ik het spel zelf in handen, heb me er jaren mee vermaakt. Een paar jaar later zag ik voor het eerst Vice City bij een vriend. Toen was ik helemaal verkocht, meteen zelf gekocht en helemaal grijs gespeeld. De rest is vanzelfsprekend.. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gta Vice City als eerste gta gespeeld. icon_mrgreen.gif

Ik het het spel eens gespeeld bij een vriend op zijn PS2 hij zegde dat hij alles over gta wist...

Nu dat ik bijna alle gta's heb gespeelt kom ik tot de conclusie dat hij der niks van gta weet. crazy.gif

Dus hij deet gewoon alsof hij er iets van kende schater.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde eerst GTA 1 wat ik wel leuk vond maar toen ik GTA Vice City voor het eerst speelde was ik echt verkocht. :) Heb het spel meteen zelf gekocht voor PC :D

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik kreeg gta 2 als cadeautje van mama icon_mrgreen.gif En toen daarna had m'n vader voor mij gta III gedownload bloos.gif En toen werd ik helemaal gek van gta III en toen kwam gta vice city uit en hmm.... die heb ik.... toen ook.... ughm...gedownloadicon_mrgreen.gif En toen ging m'n moeders mobiel naar de kloten en kocht ze een mobielle telefoon met abonoment waarbij een playstation 2 bij zat en kocht ik san andreas. Na, toen werd ik echt fan en toen heb ik vanaf toen de gta's in de gaten gehouden op releasetijden en meteen gekocht als ze in de winkel waren. Vanaf vice city heb ik alles op consoles.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik speelde voor het eerst GTA 1 op de PS1 bij een vriend. Dat spel was toen net uit, en ik moest komen spelen, want je kon auto's stelen en mensen omver rijden, en dat was natuurlijk erg leuk. :7

Vervolgens kocht ik het zelf ook, en sindsdien heb ik elke GTA gekocht die er kwam, en ze hebben ma allemaal heel erg vermaakt.

De enige GTA's die ik niet heb zijn Chinatown Wars en de Stories. Simpelweg omdat ze mij niet aantrekken. LC Stories wel gehad en gespeeld, maar ook snel weer weggestopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...