Jump to content

Hoe heb jij GTA leren kennen?

Hoe heb jij GTA leren kennen?  

260 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe heb jij GTA leren kennen?

• Gewoon zien staan in winkelrekken,geintresseerd gekeken en gekocht
      38
    • via een site(Gtagames?)
      5
    • via een gameblad
      1
    • aangeraden door vriend/geleend van vriend(en dan nog eens gekocht?)
      159
    • gedownload...tssss
      18
    • fout besteld,ik wou een ander game maar dit beviel me beter :D
      6
    • andere...?
      55

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had ooit GTA 2 en GTA III "via via op de kop getikt". Aantal keren gespeeld, maar ik vond GTA 2 niet zo boeiend en op GTA III liep mijn PC destijds steeds vast. Vice City niet gekocht, want ik was een beetje klaar met de serie, totdat ik SA zag staan in de winkel. Toch maar gekocht om te proberen en direct hopeloos verslaafd aan GTA. Inmiddels ook Vice City gekocht en GTA 1 + 2 gedownload van Rockstar. Ben alleen nog op zoek naar deel III, maar dat komt ooit wel eens.

• Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tha Real G.

3

• JJ-B

3

• MrKooKie

2

• KillerZero86

2

Geplaatst:

Een vriend van mij had GTA3 en Vice City. En ik vond het zo'n cool spel dat ik het zelf ook wou. Omdat ik weinig geld had kocht ik eerst box met GTA 1, GTA London en GTA2. Daarna kocht ik GTA3. En op mijn verjaardag kreeg ik van mijn opa GTA VC. GTA SA kreeg ik ook van hem toen die uit kwam. (Allemaal PS2 alleen GTA3 en VC niet.)

Geplaatst:

Een collega van mij had vice city gedownd en we speeldden het spel altijd in de lunchpauze.. Lange tijd heb ik er toen over na gedacht om het ook te halen maar ik ben niet zo'n fan van downloaden..

Op een gegeven moment zag ik in een gamewinkel vice city staan voor €20,- en heb toen maar besloten dat ik dat niet kon laten liggen. Sindsdien speel ik vice city. Vice city is mijn favoriete versie van Gta en zal dat hoogstwaarschijnlijk ook wel blijven. SA vind ik te groot, en lijkt teveel op de sims, met dat honger en trainen enzo. Bovendien is de sfeer in vice city niet te evenaren..

In plaats van GTA verslaafd ben ik eerder Vice city verslaafd..

Groetjes :cya:

Geplaatst:

Via een goede vriend van me die mij GTA2 gaf met me verjaardag(vandaag precies 3 jaar geleden!).

Ik vond hem toen zo leuk dat ik toen ik en Playstation 2 kreeg meteen wist welke game ik ervoor moest kopen:GTA 3.Later ben ik ook nog Vice City gaan spelen op de PS2.En later ook nog San andreas!

Nu is mijn collectie compleet ik heb elke GTA tot mijn bezit en heb er elke dag nog veel plezier mee!

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn vriend was al eerder fan van GTA dan ik. Hij heeft ook al diverse GTA's zoals GTA2, Gta III, GTA:VC en GTA:SA. Opdat moment was GTA:SA net uit en had m'n vriend h'm net gekocht. In de pauzes op school had hij het nogal vaak over GTA:SA en zoals ik het hoorde, leek het mij ook een heel vet spel, door alle vrijheid enzo die je erin had. Op een gegeven moment nam mijn vriend diverse boekjes mee over San Andreas (zoals het playstation codeboek met een San Andreas special) en het leek me steeds leuker. Hij vetelde o.a. over Verdant Meadows, dat je gewoon een eigen vliegveld had e.d. Dat leek me allemaal zo leuk dat ik dacht: (ik was toen ook bijna jarig) ik vraag GTA: SA eens voor m'n verjaardag. Ik heb hem gekregen en ik vond het vanaf het begin al een fantastisch spel! En zo is het er ook van gekomen dat ik ook weleens wilde weten hoe Vice City eruit zag, mijn vriend vertelde er ook diverse dingen over, dus die heb ik een keer van hem geleend. Ik vond het een leuk spel en ook op GTAGames heb ik een heleboel (WikiGTA) over gelezen en het leek me dus ook een fantastisch spel! Daarna heb ik hem met sinterklaas gekregen, en conclusie: Fantastisch spel! Ik ben steeds meer een grotere fan geworden van GTA en zo heb ik er al een heleboel weet van opgebouwd. Daarna kwam GTA: LCS ook uit: wilde ik dus ook zeer graag hebben. Nu ben ik gewoon één van de grootste GTA fans! Lang leve GTA! ;)

Bewerkt: door Pietje //
Geplaatst:

Een vriend van me kwam een aantal jaren geleden met gta 2 aanzetten. Ik vond het echt een prachtig spel. Ik heb het superveel gespeelt, maar daarna was de 'gta-hype' weer even over. Een paar jaar later had een andere vriend gta Vice City, toen heb ik meer informatie over gta opgezocht, gta vc gekocht en lang zitten wachten op gta sa. Nu ben ik helemaal verslaafd aan gta. 8) Ik heb gta 1, gta 2, gta III, gta Vice City en gta San Andreas.

Geplaatst:

ik had gta vice city gezien op de tv het spel intreseerde mij meteen toen heb ik het meteen gekocht en vanaf dan is mijn gta verslaving begonen en heb ik mij ze allemaal gekocht :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik deed voor het eerst GTA2 bij een kamaraadje van me, dat spel was toen zó te gek. Ik was zo ''onder de indruk'' dus, een grijp naar de binnenzak en zag daar: een portomonee .. :)

Daarna dus de rest ook nog gekocht, nog steeds geen spijt van! :engel:

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Ik ben de GTA serie leren kennen door een kennis van mij, was bij hem gaan spelen (samen met mijn broer) en heb toen GTA londen gespeeld. toen heb ik GTA 2 gekregen, heb het een jaartje ofzo gespeeld, ik was toen de GTA serie een beetje beu, totdat ik bij een ander vriendje GTA vc heb gespeeld. heb hem toen ook gekocht, heb daarna GTA 3 gekocht, en daarna GTA sa!!!

gta-freak2 :cya:

Geplaatst:

Ik was naar de winkel. GTA San Andreas 50 Euro. Nou die kocht ik en toen had ik Vice City ook al en ik vond het een prachtig spel en ik heb dus voor 10 euro GTA 3 op de kop getikt. Nu moet ik nog GTA1 en GTA2.

Groeten Gtaboy107. :*D

Geplaatst:

ik heb ooit een x GTA Londen gekregen van mijn opa en oma toen die net uitwas. een geweldig spel. gelijk daarna ook GTA 1 gehaald. toen GTA 2 uitkwam had ik nog niet zoveel geld dus heb ik die illegaal gedownload want ik moest hem hebben. maar illegaal is toch niet leuk dus GTA III en VC en ook SA heb ik allemaal weer legaal gekocht. zodra ze uitwaren had ik ze ik was altijd de eerste :Y en in al die jaren dat ik alle GTA's speelde heb ik nog nooit 1 cheat gebruikt :engel: d'r zijn maar weinig mensen die dat kunnen zeggen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...