Jump to content

Hoe heb jij GTA leren kennen?

Hoe heb jij GTA leren kennen?  

260 leden hebben gestemd

1. 1. Hoe heb jij GTA leren kennen?

• Gewoon zien staan in winkelrekken,geintresseerd gekeken en gekocht
      38
    • via een site(Gtagames?)
      5
    • via een gameblad
      1
    • aangeraden door vriend/geleend van vriend(en dan nog eens gekocht?)
      159
    • gedownload...tssss
      18
    • fout besteld,ik wou een ander game maar dit beviel me beter :D
      6
    • andere...?
      55

Recommended Posts

Geplaatst:

Toen ik negen was ofzo zag ik GTA 1 voor vijf euro bij de blokker. (ja, lang geleden verkochten ze nog games bij de blokker) Ik heb toen aan een van mijn vrienden gevraagt of dat een leuk spel was. Hij zij dat het een geweldig spel was en ik had het toen op mijn verjaardags partijtje van hem als cadeau gekregen. En ik vond het een geweldig spel. Nu nog steeds trouwens.

• Reacties 192
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tha Real G.

3

• JJ-B

3

• MrKooKie

2

• KillerZero86

2

Geplaatst:

Een vriend van vroeger, had GTA III. Ik speelde het toen wel erg vaak bij hem, iedere dag.. :puh: Later kwam ik een keer bij hem, en toen had hij Vice City. Dat beviel me ook wel.. :D Toen kreeg ik zelf met Sinterklaas (vroeger) Vice City, en had het toen meteen gespeelt. Later kwam GTA San Andreas er nog bij, net zoals GTA Liberty City Stories, en Vice City Stories.

Die vriend van vroeger, is nu geen vriend meer. Ook heb ik sinds kort Vice City verkocht. Het begon me te vervelen, na een lange tijd steeds maar het zelfde, kleine veld.. En ik speelde toch alleen nog maar San Andreas. Dus dan maar nu verkopen, want nu is het ten minste nog iets waard..

Geplaatst:

Ik kreeg gta 1 gratis van me broer omdat hij al iets beter had ondekt ik mocht dus hebben. (Was 4 of 5 )

En paar jaartjes later hadden mijn vrienden erover en na een tijdje ging ik maar ook kopen. Gta sa en Gta vcs

Geplaatst:

Bij een vriend begonnen met GTA Vice City spelen, later een kopietje ervan gekregen.

Daarna SA (en SAMP) spelen wat ik tot nu toe nog steeds doe.

(En zometeen GTA IV natuurlijk :dans: )

Geplaatst:

Via internet, en ook via vrienden enzo. Eerste GTA die ik gespeeld had was GTA 2, en ik vondt dat wel een goede game. Dus ik kocht GTA Vice City En GTA San Andreas, en allemaal gespeeld. :7

Geplaatst:

ik kreeg op een gevegen moment een nieuwe pc en was opzoek naar goeie spellen. toen raadde een vriend me gta VC aan, sindsdien speel ik gta

Geplaatst:

Mijn vriend verzamelde de GTA-serie, Ik heb bij hem een paar keer GTA gespeeld, dat vond ik best leuk,

Dus ik heb toen een PSP gekocht met GTA Liberty city stories,

Dat beviel me wel, toen begon ik allerlei soorten GTA's te verzamelen,

En nu heb ik: GTA 1, GTA 2, GTA III, GTA VICE CITY, GTA SAN ANDREAS, GTA LIBERTY CITY STORIES,

GTA VICE CITY STORIES EN GTA IV

Geplaatst:

Nou, me broer was toen 10 jaar ik 6 en hij wou GTA 2 nu is hij trouwens achtien ofzo... XD, najah toen was ik niet echt verslaafd toen bracht hij III mee en toen mocht ik het geeneens spelen, nou toen VC uitkwam mocht ik het ook niet spelen maarik ben verslaafd geraakt nadat mijn broer zich hier had geregistreerd!

Geplaatst:

Ik had zo en zo al Gta I en II op de Playstation 1, Waar ik toen al redelijk verliefd op was, Maar later toen mijn vriend GTA III kocht op de PS2 was ik helemaal verkocht, we hadden samen alle delen uitgespeeld, maar Daarbij komt wel dat ikzelf alleen nog maar Gta San Andreas heb, Ik heb het dus door een vriend ^^

• 2 years later...
Geplaatst:

Ik heb GTA leren kennen doordat ik vroeger altijd Vice City speelde bij een vriend. Uiteindelijk kreeg ik een Ps2 met Vice City. :D

Geplaatst:

Ik speelde het met me jongste oom omdat ik me ooit verveelde toen maakte ik kennis met GTA.

Later ben ik zelf gaan modden :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...