Jump to content

Over the top


Ice Owner

Recommended Posts

Ik heb wel wat tips voor je, zoek dekking achter de barracken en schiet vanaf daar ook de soldaten neer die boven aan de torens staan. En voor het stuk met de Hunter heb ik ook nog een tip, vlieg rustig met de Hunter en land rustig met de Hunter op het dak van Ricardo Diaz. Succes met de missie Over the Top! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je met de Hunter, vlieg rustig met de Hunter. Om terug bij Diaz zijn Mansion te gaan gaat niet met tijd, draai een rondje om Diaz zijn Mansion heen en land veilig de Hunter op het helikopterpad van Ricardo Diaz. Nu is de missie voltooid en zul je van Martinez een bericht krijgen, je zult dan de laatste missie genaamd Last Stand kunnen doen die bij Diaz zijn Mansion start. Succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, maar ik ben al wat verder maar die met die vliegtuig lukt me niet echt.

Ik denk dat je de laatste hoofdmissie van het spel bedoeld, namelijk Last Stand.

In deze missie moet je de laatste Mendez brother gaan vermoorden, genaamd Diego Mendez. Diego Mendez houdt zich echter schuil in de Mendez Building in Downtown, dus pak de Hunter op het dak van de Diaz mansion en ga naar het gebouw toe. Eenmaal aangekomen moet je de bewakers uitschakelen. Vlieg rondjes rond het gebouw, en probeer met de raketten de bewakers te doden, pas wel op dat je niet te dicht bij het gebouw komt als je de raketten afvuurt, anders zou je zelf ook wel is kunnen doodgaan. Als dit onderdeel van de missie is gedaan, moet je te voet via het dak naar binnen gaan. Hier zullen er veel bewakers jou dood willen, de beste wapens voor dit onderdeel van de missie zijn de Minigun en de S.P.A.S. 12. Zorg ervoor dat je altijd goed schuilt, want anders zal je het niet lang volhouden. Een paar verdiepingen verder zal er een helikopter komen opdagen, deze zal natuurlijk jou probeen uit te schakelen. Mijn tip is dat je deze helikopter het best uitschakeld met de minigun, met dit wapen zal de helikopter binnen de paar seconden zijn neergehaald. Nadat je nog een paar bewakers hebt gedood kom je op het dak uiteindelijk Jerry Martinez en Diego Mendez tegen. Deze 2 personen zijn ook binnen de paar seconden dood met de Minigun. Mission Passed!


Dit zijn nog een paar tips van WikiGTA:

- Zorg voor een groot arsenaal aan wapens. Je zult veel baat hebben met de Minigun en/of een Rocket Launcher, een Assault Rifle, een S.P.A.S. 12, een MP5 en Molotov cocktails.

- Health en body armor moeten tijdens deze missie 100% zijn. Probeer ook Vigilante en Air Rescue voltooid te hebben, voor de extra plus bij de health en body armor.

- Probeer tijdens het vliegen niet overal tegenaan te botsen.

- In The Mendez Building liggen een aantal health- en body armor-pickups. Probeer deze tactvol te gebruiken, want je zult ze nodig hebben.

EDIT: Ik dacht dat je de laatste missie bedoelde. Deze tips kan je toch nog goed gebruiken omdat dit de volgende missie is :).

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

De missie Over the top lukt niet. Ik ga de hele tijd dood.. Weet iemand tips?

Toen ik de missie moest uitvoeren ben ik wel 20 keer op nieuw moeten beginnen. Maar plots had ik door welke gun je moest gebruiken. Je moet een gun gebruiken=> als je één kogel afvuurd op een persoon dat hij er aan is. Ik heb de EQUALIZER gebruikt, 1 schot op 1 persoon = persoon dood!!!

Ook, zoals anderen al zeiden, de Vigilante en Air Rescue voltooien!

Probeer ook te schuilen achter de kasten in het gebouw.

Link to comment
Delen op andere websites

De missie Over the top lukt niet. Ik ga de hele tijd dood.. Weet iemand tips?

Toen ik de missie moest uitvoeren ben ik wel 20 keer op nieuw moeten beginnen. Maar plots had ik door welke gun je moest gebruiken. Je moet een gun gebruiken=> als je één kogel afvuurd op een persoon dat hij er aan is. Ik heb de EQUALIZER gebruikt, 1 schot op 1 persoon = persoon dood!!!

Ook, zoals anderen al zeiden, de Vigilante en Air Rescue voltooien!

Probeer ook te schuilen achter de kasten in het gebouw.

Als je iets verder had gelezen stond er dat hij nu bij Last Stand was :7

Voor Last Stand heb ik wel wat tips.

Gebruik remote granaten die kun je weggooien en weglopen en in alle rust laten ontploffen. In tegenstelling tit GTA San Andreas en Vice City kun je niet bukken. Dus neem Tec-9 of Uzi en verstop je achter alle dosierkasten en kluizen.

Als de Guards moeten herladen kun jij ze doodschieten.

Lol schoonheidsfoutje: Als je de M4 neemt in plaats van Ak-47, zul je in een cutscene Diego zien wegsluipen met 2 bewakers. 1 bewaker trapt de deur in die naar jou gaat en Vic schiet hem dan neer, met een Ak-47 :schater: en dan heb je ineens weer de gewone M4 :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Missrien heb ik dan nog een tip voor de mensen die over the top niet kunnen halen

ga via de zijkant naar binnen. maar spring niet over de muur. nee spring op de muur. loop u naar het noorden. schiet naturlijk wel eerst alle bewakers van de tpren af. dan bij het noor-oosten hoekje moet je nog een bedje naar het gebouw lopen via de muur. niemand schiet nog op je. ren dan snel naar binnen. als je in de buurt bent op het muurtje.

dan als je binnen bent schiet je iedereeen dood die je tegen komt. als je gedaan hebt wat je moet doen ren dan naar buiten. schiet aleen waarneer het echt moet. als je dus bijv. vast zit. maar schiet snel pak de heli vlieg nar diaz en mission complete

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Missrien heb ik dan nog een tip voor de mensen die over the top niet kunnen halen

ga via de zijkant naar binnen. maar spring niet over de muur. nee spring op de muur. loop u naar het noorden. schiet naturlijk wel eerst alle bewakers van de tpren af. dan bij het noor-oosten hoekje moet je nog een bedje naar het gebouw lopen via de muur. niemand schiet nog op je. ren dan snel naar binnen. als je in de buurt bent op het muurtje.

dan als je binnen bent schiet je iedereeen dood die je tegen komt. als je gedaan hebt wat je moet doen ren dan naar buiten. schiet aleen waarneer het echt moet. als je dus bijv. vast zit. maar schiet snel pak de heli vlieg nar diaz en mission complete

Je moet Gewoon Cheaten :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Missrien heb ik dan nog een tip voor de mensen die over the top niet kunnen halen

ga via de zijkant naar binnen. maar spring niet over de muur. nee spring op de muur. loop u naar het noorden. schiet naturlijk wel eerst alle bewakers van de tpren af. dan bij het noor-oosten hoekje moet je nog een bedje naar het gebouw lopen via de muur. niemand schiet nog op je. ren dan snel naar binnen. als je in de buurt bent op het muurtje.

dan als je binnen bent schiet je iedereeen dood die je tegen komt. als je gedaan hebt wat je moet doen ren dan naar buiten. schiet aleen waarneer het echt moet. als je dus bijv. vast zit. maar schiet snel pak de heli vlieg nar diaz en mission complete

Je moet Gewoon Cheaten :tu:

Maar er zijn genoeg mensen (Zoals ik) die niet willen cheaten en het spel normaal willen uitspelen.

2. Door te cheaten is het spel niet meer 100% uit te spelen. Wat dus inhoud dat je een paar beloningen niet meer kan uitspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...