Jesperkaj Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Een andere signature die ik vandaag gemaakt heb. Deze keer is het Tomb Raider. Rates and comments pls Reageren
studio dewolf Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 De tekening is mooi. De lettertype is niet mooi. vaag achtergrond. Wat nog vernieuwd? 6,9/10 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 maart 2008 Rapport Geplaatst: 31 maart 2008 Dit vind ik niet echt een mooie signature van je. Zoals bij je Star Wars signature is deze render weer niet zo goed ingeblend. Ik raad je aan wat tuts te volgen. Dit en dit zijn goede tuts voor het inblenden. Daarnaast is je achtergrond ook niet zo mooi, probeer wat brushes uit, en experimenteer met de kleuren enzo. Brushes vallen te downloaden op Deviantart. Dan is er nog de tekst. De kleur is niet echt zo mooi. Probeer een wat donkere kleur uit. De plaatsing is, net als het font, oké. Waarschijnlijk zal je wel een border gezet hebben, maar ik zie hem allesinds nogal moeilijk. Probeer een iets dikkere uit, met een andere kleur. Donkergroen lijkt me er wel bij passen. Voor de rest dus een mooie signature, voor een beginner zoals jij. Dus ga zo door! Voor deze sig krijg je van mij 65%. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.