Jump to content

Speel jij Habbo Hotel?

speel jij habbohotel?  

172 leden hebben gestemd

1. 1. habbohotel vragen.

• ja
      6
    • nee
      135
    • ik ben er verslaaft aan
      10
    • soms
      19
  2. 2. geef een cijfer op habbo hotel

• 1
      95
    • 2
      9
    • 3
      9
    • 4
      10
    • 5
      8
    • 6
      12
    • 7
      10
    • 8
      5
    • 9
      6
    • 10
      6

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet niet voor alles betalen :puh: . Heb denk ik in totaal al eens 60 credits gratis gekregen van habbo (als je spaart en op andere accounts ook inlogt), en je krijgt de laatste tijd ook vaak cadeautjes als je regelmatig speelt... wat ik raar vind, want ik krijg veel cadeau's, maar ik speel bijna nooit meer.

Bijna alles dan :) . En trouwens ... Ik denk da te dan toch beter je geld uitgeeft aan GTA dan aan Habbo .... SPreek je het eigenlijk uit als Haabo of als Habbo ?

Gewoon Habbo. Nou ja... zo zeg ik het toch.

• Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

12

• NickOwnage

11

• Nissan

8

• thebig

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

http://www.gtaforum.nl/topic/71449-speel-jij-habbo-hotel/

Heb 100 euro zowat ong uitgegeven aan dat #$^$%^spel, Ben oznder reden gebanned.

Dan moet je ze maar een mailtje sturen. Ik was ook eens verbannen, heb gemaild naar Habbo, in totaal zo een 5x of zo want ze wouden me niet meteen unbannen, maar uiteindelijk ben ik weer unbanned (en nee, ik speel het zowat niet meer nu - alleen als ik me verveel of zo).

Het kan wel 2 maanden duren of zo, want ze krijgen zoveel mails dat ze de jouwe pas lezen na zo een 2 a 3 weken.

llllllllllllloooool

Bewerkt: door j0uk3
  • 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

WHAHAHAHA, Habbo is echt niet leuk, alleen maar geldkloperij...Dat je dat niet snapt...

Helemaal mee eens ;)

Habbo is gewoon niet meer dan een 1 waard.. en 270 of 100 euro dr aan uitgeven is helemaal gek... van dat geld je kan bij wijze van over 10 jaar met flinke rente een autotje kopen

Bewerkt: door Snowleopard
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Waarom op HABBO spelen en betalen?Er zijn nu heel veel retro hotels waar je gratis meubels,rares en huisdieren kan krijgen.

Ik geef HABBO een 1 jammer dat ik niet lager kan. :(

wave-1.gif

.Corneria.

Geplaatst:

Eerder heel veel gespeeld :ch: en dat kan ik echt niet begrijpen want ik vind het zo ongelofelijk saai

1/10

• 1 maand later...
Geplaatst:

Was er sinds 2005 [8 jaar] helemaal verslaafd aan, tot m'n poppetje in 2006 gebanned werd. Nieuw mannetje gecreeërd, en oude account losgekregen. Waardeloos spel op zich, heb er één keer €10 aan uitgegeven, en kreeg meubeltjes van andere mensen. Maar ik heb ook een fijne tijd beleefd in het hotel. Ik heb er véél vrienden gemaakt waarmee ik nog dagelijks spreek [via msn welteverstaan] maar sinds juli sta ik inactief op het hotel.

Geplaatst:

Ooit zat ik er ook op, omdat mijn beste vriend er heel veel op zat. Toen werd hij gebanned (reclame voor een retro) en toen ben ik er ook maar mee gekapt.

Later wou ik toch weer wel spelen, als non-HC (HC = een speciale club waar je echt geld voor moet betalen) en credits van sinterklaas. Ik startte een restaurantje, was heel leuk allemaal. Tot de nieuwe BETA kwam. Het was helemaal vernieuwd en 'gebruiksvriendelijker', dat laatste is niks van waar.

Toen kon je nog in het oude hotel. Toen die weg ging, stopte ik er ook mee. Toen fietste ik naar de winkel en kocht GTA: SA. Daarna ben ik noot meer op dat stomme spel geweest.

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

4/10, ik vond het wel leuk, was ook best wel bekend maarja... toen ik 2 maanden er niet opzat was ik helemaal niet bekend. en toen die BETA kwam was het helemaal hopeloos, dus een 4/10 voor het OLD school hotel en een 1 voor BETA

Geplaatst:

Ik heb het op school nog gespeeld. Wij met de hele klas in Computerlokaal 1 spel doen. Hele kamer vol bij mij want ik heb nog best veel meubels. Ik party geven. Doen we elke keer als we met school vrij op de computer mogen met de hele klas 1 spel doen. We deden laatst ook Jamag voor de Highscore enz. Maar Habbo is heel erg veranderd toen ik ermee was gestopt, is toch nog wel grappig.

Geplaatst:

Ik heb het op school nog gespeeld. Wij met de hele klas in Computerlokaal 1 spel doen. Hele kamer vol bij mij want ik heb nog best veel meubels. Ik party geven. Doen we elke keer als we met school vrij op de computer mogen met de hele klas 1 spel doen. We deden laatst ook Jamag voor de Highscore enz. Maar Habbo is heel erg veranderd toen ik ermee was gestopt, is toch nog wel grappig.

Whaha, deden wij ook met de klas :)

Dan op mijn account en dan battleball & SnowStorm omstebeurt spelen :puh:

Geplaatst:

ik ben ermee gestopt maar ik kwam er weer op.

en battleball en snowstorm waren weg. maar gelukkig heb ik me speciale badge nog.

Geplaatst:

Ik speelde het vroeger aardig wat ja, nu niet meer, nu vind ik het zwaaaaaarrr saai :puh:

Kan me wel herinneren dat ik HC ofzo was, en dat ik midden in mijn periode (onterecht) geband was, na zo'n 3 maanden werd ik (na een hoop mailtjes) weer geunband, en toen kon ik nogsteeds me kleren van HC dragen :puh:

Maargoed, kortdaarna stopte ik er ook mee, aangezien ik het niet zo leuk meer vond :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...