Jump to content

Speel jij Habbo Hotel?


GTAspirit

speel jij habbohotel?  

172 leden hebben gestemd

  1. 1. habbohotel vragen.

    • ja
      6
    • nee
      135
    • ik ben er verslaaft aan
      10
    • soms
      19
  2. 2. geef een cijfer op habbo hotel

    • 1
      95
    • 2
      9
    • 3
      9
    • 4
      10
    • 5
      8
    • 6
      12
    • 7
      10
    • 8
      5
    • 9
      6
    • 10
      6


Recommended Posts

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    12

  • NickOwnage

    11

  • Nissan

    8

  • thebig

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

We moeten eens een avondje afspreken dan, kan best gezellig worden. Ik heb genoeg kamers die nog overblijven van vroeger (zoals ik zei heb ik er best wel wat geld in gestoken), dus kan jullie eens uitnodigen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht er eigenlijk aan om ergens een Habbo-meetings-topic aan te maken, maar of dat goedgekeurd wordt...

EDIT: Hmm, zie net dat het subforum van MP: Meetingpoint enkel voor GTA's is. Dacht dat het voor alle games kon gebruikt worden maar helaasch.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eventjes een PB opgestart. Mensen die geen uitnodiging hebben gekregen maar wel graag aan de meeting zouden willen deelnemen: stuur mij een PB of post het hier eventjes, dan zet ik je erbij.

Ik vroeg me trouwens af of iemand zich ooit heeft beziggehouden met pixelarts voor Habbo, zoals nieuwe meubels maken. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar echt uit het niets iets maken is me nooit gelukt. Wel kon ik zeer goed knippen en plakken, wat soms leuke resultaten opleverde. Zal eens wat dingen uploaden en hier posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net eens via mijn Aankoop Historie geschat hoeveel euro's ik verspild heb aan Habbo. Ik was een viertal jaar actief in het Hotel, waar van 3 jaar waarin ik daadwerkelijk credits heb gekocht. Dan kom ik net aan iets minder dan 200 euro uit.

Tja, iedereen kiest in hoeverre hij erin mee gaat. Als ik er rekening mee houd dat ik, naast Habbo, nooit geld voor online games heb gegeven, vind ik het al bij al nog meevallen, al had het vele malen minder mogen zijn. Heb me ermee geamuseerd, dus dat zorgt er sowieso al voor dat ik het minder erg vind.

Ik heb trouwens nooit geld gestolen van mijn ouders om iets te kopen, het merendeel van dit geld kwam uit mijn eigen spaarpot, alleen de telefoontjes die ik heb gepleegd (goed voor een bedrag van zo'n 20 euro) heb ik eigenlijk in het geniep gedaan met geld dat niet tot mij toebehoorde. Mij schuldig voelen over de manier hoe ik aan het geld kwam, hoef ik dus ook niet, gelukkig :)

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eventjes een PB opgestart. Mensen die geen uitnodiging hebben gekregen maar wel graag aan de meeting zouden willen deelnemen: stuur mij een PB of post het hier eventjes, dan zet ik je erbij.

Bij deze. :engel:

Ik heb net eens via mijn Aankoop Historie geschat hoeveel euro's ik verspild heb aan Habbo. Ik was een viertal jaar actief in het Hotel, waar van 3 jaar waarin ik daadwerkelijk credits heb gekocht. Dan kom ik net aan iets minder dan 200 euro uit.

Tja, iedereen kiest in hoeverre hij erin mee gaat. Als ik er rekening mee houd dat ik, naast Habbo, nooit geld voor online games heb gegeven, vind ik het al bij al nog meevallen, al had het vele malen minder mogen zijn. Heb me ermee geamuseerd, dus dat zorgt er sowieso al voor dat ik het minder erg vind.

Dat heb ik dus met RuneScape. Geen spel (oké, op 1 spel na) dat ik ooit gespeeld heb komt in de buurt van dat aantal speeluren. Ik heb denk ik uiteindelijk in totaal rond de 25 euro uitgegeven aan membership. Weliswaar wel zonder het eerst braaf aan mijn ouders te vragen. 8):vp:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom ben je geband, Nyltje? :7 Te vaak je "Ba dum tss" erin gegooid? :7
02b90.jpg

Ik was vroeger echt vaak bestolen. (zo'n 100 á 200cr) En dus ging ik ook oplichten met de welbekende stoelendans. :7

In een ver verleden heb ik dit één avondje geprobeerd, maar toen vond ik er al niets aan. Daarna was er ooit nog eens een onvergetelijke meeting waarin ik alias Fantomican30 door MegaPilot uitgescholden werd. NilsHolgersson heeft de foto's nog.
Mag ik die foto's eens zien? Ik kan me niet herinneren dat ik dat langer dan 5 minuten gespeeld heb. :puh: M'n naam wordt soms misbruikt op spelletjes.. :-( Alhoewel het me niet zou verbazen dat ik je uitgescholden heb, op zo'n spelletjes doe ik dat wel vaker. :$
6f43lh.jpg
Geen bobba? WUT?!
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eventjes een PB opgestart. Mensen die geen uitnodiging hebben gekregen maar wel graag aan de meeting zouden willen deelnemen: stuur mij een PB of post het hier eventjes, dan zet ik je erbij.

Voeg mij ook maar toe. (A)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...