Jump to content

Speel jij Habbo Hotel?


GTAspirit

speel jij habbohotel?  

172 leden hebben gestemd

  1. 1. habbohotel vragen.

    • ja
      6
    • nee
      135
    • ik ben er verslaaft aan
      10
    • soms
      19
  2. 2. geef een cijfer op habbo hotel

    • 1
      95
    • 2
      9
    • 3
      9
    • 4
      10
    • 5
      8
    • 6
      12
    • 7
      10
    • 8
      5
    • 9
      6
    • 10
      6


Recommended Posts

Persoonlijk vind ik Habbo iets wat een infantiel spelletje, en grote mensen

horen (in mijn ogen) dit spelletje niet te spelen.

Ik ben het alleszins niet eens met je. Dat kinderen het doelpubliek zijn, hoeft niet te betekenen dat 'grote mensen' (wat ook al een vage groep is) het spel niet 'horen' te spelen. Zo is Pokémon ook voor kinderen gemaakt, maar als we de volwassen leden van het forum eens zouden ondervragen, zullen er velen zonder schroom toegeven dat ze het spel nog wel eens zouden durven bovenhalen.

Eigenlijk kan je het vergelijken met een forum, zoals het onze: mensen komen samen op een plek om elkaar te ontmoeten en tegen elkaar te praten over een bepaald onderwerp. Buiten dat kunnen ze ook spelletjes spelen (zoals wij hier het Contestforum hebben) of groepen oprichten (zoals wij hier Gangs hebben). Ze hebben ook een virtuele avatar, al is die wel iets uitgebreider dan wat wij hebben op het forum. Het enige verschil is dat ze die avatar door een hotel kunnen navigeren en dingen kunnen kopen.

Habbo is dus zo infantiel als je het zelf maakt, net zoals een forum. Het merendeel van de gebruikers zijn kinderen, waarvoor het in de eerste plek bedoeld is, maar als ik met een groep 'grote mensen' het hotel zou binnenkomen, is het an sich niet veel anders dan een forum met een ouder doelpubliek, zoals GTAF is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 200
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    12

  • NickOwnage

    11

  • Nissan

    8

  • thebig

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bah, alleen domme lui spelen dit spelletje.

Dat is nogal een ongefundeerd en hard oordeel.

Om dit tijdstip herken je dingen niet 100%.... :$ Misschien kwam m'n post een beetje onprofessioneel over, excuses.

Ik zal proberen om m'n post wat netter te verwoorden: Persoonlijk vind ik Habbo iets wat een infantiel spelletje, en grote mensen

horen (in mijn ogen) dit spelletje niet te spelen. Aan de andere kant is het volledig hun keuze of ze wel of niet Habbo spelen.

Zegt iemand van 14... Hoe kan jij nou oordelen wat wel en wat niet voor volwassenen is? Jij bent nooit volwassen geweest. ;)

Als iemand dat leuk vindt moet hij dat spel spelen. Zo simpel is het. Ongeacht welke leeftijd. Vaak speelt ook een stukje nostalgie mee, waardoor het leuker wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Habbo hotel... Hét hotel waar ik toentertijd, tussen 2008 en 2010, héél verslaafd aan was.

Ik heb er geloof ik 170 euro aan gespendeerd waar ik op de dag nog steeds spijt van heb.

Ik vond het spel leuk totdat ze begonnen met die Habbo Beta, toen ging het bergaf :N

Link to comment
Delen op andere websites

Bah, alleen domme lui spelen dit spelletje.

Dat is nogal een ongefundeerd en hard oordeel.

Om dit tijdstip herken je dingen niet 100%.... bloos.gif Misschien kwam m'n post een beetje onprofessioneel over, excuses.

Ik zal proberen om m'n post wat netter te verwoorden: Persoonlijk vind ik Habbo iets wat een infantiel spelletje, en grote mensen

horen (in mijn ogen) dit spelletje niet te spelen. Aan de andere kant is het volledig hun keuze of ze wel of niet Habbo spelen.

Zegt iemand van 14... Hoe kan jij nou oordelen wat wel en wat niet voor volwassenen is? Jij bent nooit volwassen geweest. knipoog.gif

Je moet eens weten waarover men (voor)oordelen over heeft. Gelukkig hoef je ook niet altijd ergens aan te voldoen om er over te oordelen. Het juridische aspect (18+) is overigens ook maar 1 aspect om te bepalen of iemand 'volwassen' is. Men kan biologisch, psychologisch en gedragsmatig veel eerder of later volwassen zijn. Zelfs kan het zo zijn dat je op bepaalde onderdelen nooit volwassen wordt (handicap).

Daarbij lees ik dat 90% van de spelers van Habbo Hotel tussen de 13-18 zijn, dus zo'n gekke opmerking is dat in zijn 2e bericht nog niet (wellicht een beetje onvolwassen :7 )

Overigens ben ik het wel inhoudelijk met je eens. Al lijkt het spel niet echt wat voor mij, vanwege de graphics, 'gameplay' en jeugdige mensen die het waarschijnlijk aantrekt (ik heb het zelf niet gespeeld).

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eens weten waarover men (voor)oordelen over heeft. Gelukkig hoef je ook niet altijd ergens aan te voldoen om er over te oordelen. Het juridische aspect (18+) is overigens ook maar 1 aspect om te bepalen of iemand 'volwassen' is. Men kan biologisch, psychologisch en gedragsmatig veel eerder of later volwassen zijn. Zelfs kan het zo zijn dat je op bepaalde onderdelen nooit volwassen wordt (handicap)

Wat wil je zeggen met deze post? Trouwens nu wel logisch dat de community van habbo ouder is geworden. Habbo is minder bekend geworden dan jaren terug en oude spelers keren terug als ze ouder zijn. Ik begon in 2004 toen was ik 8. Community wordt ouder dus gemiddelde gaat omhoog. Logische cijfers.

Vroeger veel Habbo gespeeld. Begonnen met niks zonder te betalen later redelijk rijk geworden. Altijd te vinden in van die maffia kamers. Kwam altijd slap aanvliegen en eiste gelijk een hogere rang. Met een beetje slap lullen kreeg je al bijna een van de hoogste rangen. Later in een trashgang gestapt genaamd: Traidz. Die voor de lol altijd kamers overhoop gooide. Medio 2004.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Heeft iemand nog waardevolle meubels of eventueel zelfs credits die hij wilt doneren aan het wereld Tekafonds?

Ga eens even heel snel je mond spoelen voor ik je uit me chillkamer kick!

Teka is overal waar er chickies rondhangen :cab:

Dan kan hij ze bobbaen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...