Jump to content

F1 Blog medewerker gezocht!


-Niels-

Recommended Posts

Thundercover en ik (-Niels-) zoeken een medewerker voor onze Formule 1 blog. Uiteraard moet je een aantal dingen hebben waar je goed over beschikt, hieronder het rijtje:

- Verstand hebben van de Formule 1. (Mooi meegenomen!)

- Weten wat er speelt in de Formule 1 wereld. (Weten hoe alles in elkaar steekt)

- Goed ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) kunnen schrijven (verplicht)

- Artikelen op een creatieve manier in elkaar kunnen zitten met leuke verhalen!

- 1x in de week een leuk artikeltje schrijven of het breaking nieuws plaatsen!

- Meer dan een 400 posts hebben op dit forum!

Dit zijn enkele normen waar je aan moet voldoen, tuurlijk kun je niet alles weten! We hopen dat jij de geschikte kandidaat bent!

Reageren in dit topic graag!

Voor vragen kun je mij (-Niels-) of Thundercover PB'en!

Link to comment
Delen op andere websites

De Formule 1 is natuurlijk een geweldige sport om naar te kijken. Vooral de racers zelf (Alonso, Hamilton, Raikonen etc.) die er echt een wedstrijdje van maken. Jammer genoeg geen Nederlandse toppers in de F1. Natuurlijk zijn de circuit ook er mooi.

Ik zou graag willen meehelpen, maar ik kan niet altijd, in verband met school en prive leven.

Mvg,

Blizzard

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou enorm graag lid worden van de blog.

Je zag het wel in het F1 topic dat ik me niet kon inhouden.

Toen zei jij."gelieve hier geen verslagen te posten".

Dat vond ik jammer.Maar nu krijg ik de kans om lid te worden en die kans wil ik grijpen.

Lees mijn verslag in het Formule 1 topic.

Mijn pluspunten zijn dat ik weet waarover ik spreek.Ik ben een F1 kenner dus. :puh:

Minpunten zijn er niet echt maar je moet wel weten dat ik niet altijd kan posten.

Maar daar zal ik tijd voor maken.Enkel Juni is misschien probleem vanwege eindexamens.

Vooral gespecializeerd in F1 na 1990 :D

daarom ben ik ook beter in het schrijven van Specials e.a.

Verslagen zijn niet zo mijn ding.Vanwege mijn afwezigheid af en toe.

ik kan niet wachten !!!

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik zou wel willen maar ik weet niet zeker of ik wel genoeg tijd daar voor heb. Ik kijk al sinds 2001 elke formule 1 race. Ik weet er ook veel van. Maar nog maals ik weet niet zeker of ik wel genoeg tijd heb. :cya:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel!!! Ik kijk vaak F1, en volg ook het nieuws. Ik heb er ook elke (bijna. niet elke dag) tijd voor. Minimaal 4dagen per week. Ik hoop echt dat ik jullie verder kan helpen.

Ik zou het echt héél erg leuk vinden als ik mag komen. Ik zou jullie ook zo goed mogelijk helpen etc. Als er iets niet goed gaat, zeg het dan gerust. Alvast bedankt als jullie me aannemen. Het geeft niet als jullie mij niet nemen hoor, maar ik zou het wel vet leuk vinden!

Link to comment
Delen op andere websites

Naar formula one kijken is te gek...

Ontopic:Ik ben het niet eens met iets:

Meer dan 400 posts?Er zijn hier goeie

F1 kenners en redacteurs...

Je moet het meer zien als richtlijnen. We willen niet iemand aannemen die slechts tien berichten heeft, maar meer iemand die al een tijdje op het forum actief is. Waar we het meest op letten is natuurlijk ABN en wat kennis van de Formule 1 of andere autosport. We zullen contact met jullie opnemen als we eruit zijn, waarschijnlijk wel binnen een week. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Naar formula one kijken is te gek...

Ontopic:Ik ben het niet eens met iets:

Meer dan 400 posts?Er zijn hier goeie

F1 kenners en redacteurs...

Je moet het meer zien als richtlijnen. We willen niet iemand aannemen die slechts tien berichten heeft, maar meer iemand die al een tijdje op het forum actief is. Waar we het meest op letten is natuurlijk ABN en wat kennis van de Formule 1 of andere autosport. We zullen contact met jullie opnemen als we eruit zijn, waarschijnlijk wel binnen een week. :Y

Oké, succes met het uitzoeken! ;) Ik hoop dat ik het word :D

Hieronder@ Doei! :cya::schater:

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Naar formula one kijken is te gek...

Ontopic:Ik ben het niet eens met iets:

Meer dan 400 posts?Er zijn hier goeie

F1 kenners en redacteurs...

Je moet het meer zien als richtlijnen. We willen niet iemand aannemen die slechts tien berichten heeft, maar meer iemand die al een tijdje op het forum actief is. Waar we het meest op letten is natuurlijk ABN en wat kennis van de Formule 1 of andere autosport. We zullen contact met jullie opnemen als we eruit zijn, waarschijnlijk wel binnen een week. :Y

Ik wil mij graag verontschuldigen omdat ik de forum regels niet heb doorleest.

Daar stond tussen dat je minstens meer dat 400 posts hebben,en dat is uiteraard juist.

Anders kan je zo heel de wereld aannemen. ;)

Doei :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...