Jump to content

Paparazzi Purge


Hackman

Recommended Posts

Ik kan deze missie niet halen... Als ik de poltieboot heb en ik ga naar de baai gaat hij snelweg met z'n boot... Mijn poltieboot kan hem niet bijhouden en dat ontsnapt hij en is de Mission Failed... Ik heb op wikigta gekeken alleen daar staat alleen dat ik de poltieboot moet pakken en dat ik dan de journalist moet vermoorden...

Heeft iemand tips zodat ik de journalist op de boot kan vermoorden? en misschien tips zodat ie boot sneller gaat...

Ik heb hem op de ps2 misschien is het handig om dat te weten... ik druk alleen op de knop waarmee je gas geeft is er dan een truckje zodat ik sneller ga?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet in de achtervolging op de boot schieten, want de Predator (politieboot) kan schieten. Op de PS2 is de knop om te schieten: Circle.gif. Vaar achter de andere boot aan, en houd van Circle.gif ingedrukt om op hem te schieten en hem te vermoorden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik alleen door de golven op de zee schiet ik of te laag of te hoog... dat komt waarschijnlijk ook omdat als ik in de buurt kom dat hij dan al meteen weg vaart en dan is de afstand te groot om te schieten...

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik alleen door de golven op de zee schiet ik of te laag of te hoog... dat komt waarschijnlijk ook omdat als ik in de buurt kom dat hij dan al meteen weg vaart en dan is de afstand te groot om te schieten...

Probeer dan eens de missie als het goed weer is, dan zijn er geen golven of nauwelijks. Bij slecht weer zullen er hoge golven zijn waardoor je langzamer gaat en niet goed kan schieten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

het is slim hem gewoon te achtervolgen.

soms maakt hij scherpe bochten en dat remt af maar als hij echt bang word vaart hij zijn boot het strand op.

nu moet je hem doodschieten.

als het mission passed is moet je de boot weer in het water duwen.

deze boot lijk wel op de politieboot, maar is de in het spel niet voorkomende gosth missing.

dit is dus een gevolg van een bug.

deze gosth hoort er niet te zijn, vandaar missing.

Link to comment
Delen op andere websites

het is slim hem gewoon te achtervolgen.

soms maakt hij scherpe bochten en dat remt af maar als hij echt bang word vaart hij zijn boot het strand op.

nu moet je hem doodschieten.

als het mission passed is moet je de boot weer in het water duwen.

deze boot lijk wel op de politieboot, maar is de in het spel niet voorkomende gosth missing.

dit is dus een gevolg van een bug.

deze gosth hoort er niet te zijn, vandaar missing.

Waarschijnlijk verwar je deze missie met de missie 'Gone Fishing' van Ray Machowski. In Paparazzi Purge vaart de fotograaf in een Speeder ;)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, 300400 had het goed. De zwarte is een bug want het hoort een normale Predator te zijn, Daarom heet de boot Ghost op de PC en Ghost Missing op de PS2. Missing betekent dat er voor de Ghost boot geen bestanden zijn gevonden.

Het spel pikt een bestaande boot en geeft die alle bestanden over de Ghost boot. in alle spellen is dit de Preadator, zo weten we een aantal dingen:

De Ghost was zwart, heeft geen geweren, zag er ongeveer uit als een politieboot.

Tip: probeer hem te vermoorden voordat hij het strand opkomt want hij heeft in tegenstelling tot jou een Ak-47 waarmee hij al van verre op jou zal schieten. Zijn vluchtauto is bovendien een Cheetah dus zorg dat Als het zover komt een rocket launcher bij je hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, 300400 had het goed. De zwarte is een bug want het hoort een normale Predator te zijn, Daarom heet de boot Ghost op de PC en Ghost Missing op de PS2. Missing betekent dat er voor de Ghost boot geen bestanden zijn gevonden.

Het spel pikt een bestaande boot en geeft die alle bestanden over de Ghost boot. in alle spellen is dit de Preadator, zo weten we een aantal dingen:

De Ghost was zwart, heeft geen geweren, zag er ongeveer uit als een politieboot.

Tip: probeer hem te vermoorden voordat hij het strand opkomt want hij heeft in tegenstelling tot jou een Ak-47 waarmee hij al van verre op jou zal schieten. Zijn vluchtauto is bovendien een Cheetah dus zorg dat Als het zover komt een rocket launcher bij je hebt

Je hebt het hier over de missie Gone Fishing, niet Paparazzi Purge :7 Bij Paparazzi Purge vaart de fotograaf/reporter rond Portland en komt uiteindelijk weer bij het start punt uit, als je hem volgt met een boot maar niet dood schiet. Als hij bij het startpunt is, stapt hij uit z'n boot en vlucht hij naar de trap... Hij heeft geen wapen, dus vanaf dat punt is 'ie makkelijk te vermoorden.

Bovendien is dat over de Ghost Missing maar een vaag verhaal.... In de bron bestanden van GTA III zitten gewoon het model en het textures bestand van de Ghost boot... Ook heeft de Ghost een eigen lijn in het bestand waar alle voertuigen in gedefinieerd worden... Naar alle waarschijnlijkheid was die boot dus gewoon zo bedoelt zoals hij nu is, in ieder geval zijn er geen missende bestanden of iets in die richting...

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

misschien, helaas is het moeilijk te onthouden want je moet met een politieboot achter de gosth aan dus we kunnen allebij gelijk hebben

ik blijf toch geloven in het missende bestand omdat "de spookboot" een niet bestaande kleur heeft en te veel op een predator lijkt.

als je heel goed kijkt kun je zelfs zijn dat er police op de zijkant staat.

maar misschien is er wel een inbreker bij r* geweest en heeft hij alles door de war gegooit. :engel:

Bewerkt: door 300400500d
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...