Jump to content

The Driver


~Lance Vance

Recommended Posts

Er staat op WikiGTA dat je op zijn banden kan schieten, maar hoe doe je dat in vredesnaam? Met driveby is dat zowat onmogelijk omdat je 1. Niet ziet wat er voor je is en dus 9/10 keer ergens tegen aan knalt en 2. Volgens mij kan je geeneens zijn banden raken met een driveby

En die tip van de weg blokkeren helpt ook geen reet, als de missie gestart is is de Stretch alweer verdwenen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tieess

    4

  • Masturmind

    4

  • Hackman

    3

  • ~Lance Vance

    2

Er staat op WikiGTA dat je op zijn banden kan schieten, maar hoe doe je dat in vredesnaam? Met driveby is dat zowat onmogelijk omdat je 1. Niet ziet wat er voor je is en dus 9/10 keer ergens tegen aan knalt.

Dan moet je het toch echt 10 x doen en dan lukt het je 1 x -> Missie gehaald. Verder kan ik je ook niet helpen als dat andere allemaal niet lukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Voer een drive-by uit op Hilary wanneer de race start, of stap uit en mik op zijn banden. Laat de wagen echter niet ontploffen, want als Hilary overlijdt, is de missie gefaald
Ik denk dat het wel duidelijk is aangezien er 'stap uit en mik op zijn banden' staat. Dus is het de bedoeling om snel uit te stappen en de banden lek te schieten. Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Voer een drive-by uit op Hilary wanneer de race start, of stap uit en mik op zijn banden. Laat de wagen echter niet ontploffen, want als Hilary overlijdt, is de missie gefaald
Ik denk dat het wel duidelijk is aangezien er 'stap uit en mik op zijn banden' staat. Dus is het de bedoeling om snel uit te stappen en de banden lek te schieten.

Voordat je daar de kans voor hebt is ie allang weg

Maarja ik heb hem toch gehaald omdat die klootzak tegen een muur op reed xD

Link to comment
Delen op andere websites

Voer een drive-by uit op Hilary wanneer de race start, of stap uit en mik op zijn banden. Laat de wagen echter niet ontploffen, want als Hilary overlijdt, is de missie gefaald
Ik denk dat het wel duidelijk is aangezien er 'stap uit en mik op zijn banden' staat. Dus is het de bedoeling om snel uit te stappen en de banden lek te schieten.

Voordat je daar de kans voor hebt is ie allang weg

Maarja ik heb hem toch gehaald omdat die klootzak tegen een muur op reed xD

Hoe heb je hem nou gehaald dan? Toch door drive-by´s? Of lukte het toch met de stretch? Of was je gewoon snel uitgestapt en heb je z´n banden lek geschoten? Óf heb je maar gewoon vol gas gereden?

Is denk ik wel handig om ff te vertellen, voor anderen die er moeite mee hebben wat nou de beste manier is.

Link to comment
Delen op andere websites

kheb een tip om the driver te halen als je gewoon de DODO cheat (auto's kunnen vliegen) invoert gaat hillary overal tegenaan botsten omdat hij er niet goed mee om kan gaan en zal 8ter je blijven. :tu::tu: dit maakt de missie stukken makkelijker. pas wel op dat jij voorzichtig rijdt zodat jij niet in de lucht gaat want dan wordt het wel weer moeilijk. je kan hem makkelijk uitrijden en missie gehaald! :dans::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

kheb een tip om the driver te halen als je gewoon de DODO cheat (auto's kunnen vliegen) invoert gaat hillary overal tegenaan botsten omdat hij er niet goed mee om kan gaan en zal 8ter je blijven. :tu::tu: dit maakt de missie stukken makkelijker. pas wel op dat jij voorzichtig rijdt zodat jij niet in de lucht gaat want dan wordt het wel weer moeilijk. je kan hem makkelijk uitrijden en missie gehaald! :dans::dans:

Maar met de code COMEFLYWITH me (dat is hem toch als ik het goed heb?) gaat toch alleen je eigen auto vliegen, en neit die van iemand anders? Of komt dat doordat je een missie doet ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

kheb een tip om the driver te halen als je gewoon de DODO cheat (auto's kunnen vliegen) invoert gaat hillary overal tegenaan botsten omdat hij er niet goed mee om kan gaan en zal 8ter je blijven. :tu::tu: dit maakt de missie stukken makkelijker. pas wel op dat jij voorzichtig rijdt zodat jij niet in de lucht gaat want dan wordt het wel weer moeilijk. je kan hem makkelijk uitrijden en missie gehaald! :dans::dans:

Maar met de code COMEFLYWITH me (dat is hem toch als ik het goed heb?) gaat toch alleen je eigen auto vliegen, en neit die van iemand anders? Of komt dat doordat je een missie doet ofzo.

Neen hoor, iedereen zal dan beginnen vliegen. Want ik kan me nog herinneren dat, toen ik nog jong was :clown:, die cheat gebruikte, en de FBI Ranchers toen in de lucht vlogen als ze over een brug reden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

kheb een tip om the driver te halen als je gewoon de DODO cheat (auto's kunnen vliegen) invoert gaat hillary overal tegenaan botsten omdat hij er niet goed mee om kan gaan en zal 8ter je blijven. :tu::tu: dit maakt de missie stukken makkelijker. pas wel op dat jij voorzichtig rijdt zodat jij niet in de lucht gaat want dan wordt het wel weer moeilijk. je kan hem makkelijk uitrijden en missie gehaald! :dans::dans:

Maar met de code COMEFLYWITH me (dat is hem toch als ik het goed heb?) gaat toch alleen je eigen auto vliegen, en neit die van iemand anders? Of komt dat doordat je een missie doet ofzo.

Neen hoor, iedereen zal dan beginnen vliegen. Want ik kan me nog herinneren dat, toen ik nog jong was :clown:, die cheat gebruikte, en de FBI Ranchers toen in de lucht vlogen als ze over een brug reden. :7

Oke, handig om te weten! bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

kheb een tip om the driver te halen als je gewoon de DODO cheat (auto's kunnen vliegen) invoert gaat hillary overal tegenaan botsten omdat hij er niet goed mee om kan gaan en zal 8ter je blijven. :tu::tu: dit maakt de missie stukken makkelijker. pas wel op dat jij voorzichtig rijdt zodat jij niet in de lucht gaat want dan wordt het wel weer moeilijk. je kan hem makkelijk uitrijden en missie gehaald! :dans::dans:

Maar met de code COMEFLYWITH me (dat is hem toch als ik het goed heb?) gaat toch alleen je eigen auto vliegen, en neit die van iemand anders? Of komt dat doordat je een missie doet ofzo.

Neen hoor, iedereen zal dan beginnen vliegen. Want ik kan me nog herinneren dat, toen ik nog jong was :clown:, die cheat gebruikte, en de FBI Ranchers toen in de lucht vlogen als ze over een brug reden. :7

Oke, handig om te weten! bedankt.

Ik haalde hem al na de 2de keer. Gewoon door er tegen te racen. Dus dat van die weg blokkeren en banden lek schieten hoeft helemaal niet. Rij gewoon goed door en zie dat je nergens tegen op knalt en dan haal je Hilary wel bij. Die Sentinels zijn nog best vinnige bakjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...