Jump to content

The Driver


~Lance Vance

Recommended Posts

Zonder cheats is het ook vrij simpel,

als je een beetje aan het einde bent en je zit vlak achter hem ga dan een beetje sligneren en hij zal het water inrijden en je kunt rustig naar de finisch rijden, alleen als jij hem het water in duwt dan staat er wel Mission Failes

Groetjes Niels

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tieess

    4

  • Masturmind

    4

  • Hackman

    3

  • ~Lance Vance

    2

ik was er naar ongeveer 15 keer achter gekomen,dat je hem zolang mogelijk moet blijven volgen

dan wordt ie zenuwachtig en maakt ie foute en dan moet je profiteren

Link to comment
Delen op andere websites

Zonder cheats is het ook vrij simpel,

als je een beetje aan het einde bent en je zit vlak achter hem ga dan een beetje sligneren en hij zal het water inrijden en je kunt rustig naar de finisch rijden, alleen als jij hem het water in duwt dan staat er wel Mission Failes

Groetjes Niels

Als Hilary doodgaat is het sowieso mission failed dus dit klopt niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

The Driver vond/vind ik ook lastig. Doe een savegame bij The Malibu zodat je snel opnieuw kan beginnen als het niet goed gaat. Hillary blokkeren, van de weg rijden enz. verspil er je tijd en moeite niet aan want het werkt niet.

Hillary is sneller weg maar jouw auto heeft een iets hogere topsnelheid. Als je bij de Malibu wegrijdt heb je een kans hem in te halen bij de eerste bocht voor het politiebureau. Neem de binnenbocht en zorg dat hij je niet aan kan tikken anders lig je er uit. Die achterstand haal je niet in dus begin dan opnieuw.

Als je langs Hillary bent ga links over de stoep rijden en zorg dat je politie en tegenliggers ontwijkt. Je moet een beetje geluk hebben dat je niet geraakt word door Hillary of ander verkeer, anders begin je gewoon opnieuw. Nu moet je voor hem blijven. Gewoon hard doorrijden maar wel piano-aan door de bochten.

Let op bij de bocht voor het ziekenhuis waar de politiewagens aan komen racen. Doe het gewoon rustig aan dan kan je ze ontwijken.

Hierna stug doorrijden en zolang je nergens tegen aan knalt heb je gewonnen.

Bewerkt: door Vansloneker
Link to comment
Delen op andere websites

The Driver vond/vind ik ook lastig. Doe een savegame bij The Malibu zodat je snel opnieuw kan beginnen als het niet goed gaat. Hillary blokkeren, van de weg rijden enz. verspil er je tijd en moeite niet aan want het werkt niet.

Hillary is sneller weg maar jouw auto heeft een iets hogere topsnelheid. Als je bij de Malibu wegrijdt heb je een kans hem in te halen bij de eerste bocht voor het politiebureau. Neem de binnenbocht en zorg dat hij je niet aan kan tikken anders lig je er uit. Die achterstand haal je niet in dus begin dan opnieuw.

Als je langs Hillary bent ga links over de stoep rijden en zorg dat je politie en tegenliggers ontwijkt. Je moet een beetje geluk hebben dat je niet geraakt word door Hillary of ander verkeer, anders begin je gewoon opnieuw. Nu moet je voor hem blijven. Gewoon hard doorrijden maar wel piano-aan door de bochten.

Let op bij de bocht voor het ziekenhuis waar de politiewagens aan komen racen. Doe het gewoon rustig aan dan kan je ze ontwijken.

Hierna stug doorrijden en zolang je nergens tegen aan knalt heb je gewonnen.

Wat je ook kan doen is een beetje naast hem gaan rijden en en dan aan de kant beuken,dan glijd hij wel uit en heb jij een voorsprong.
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad een lastige missie.

Ikzelf race het beste met een zonnebril op en een goede racemuziek.

Stimuleer de omgeving waar je de missie in doet want het kan ik je voordeel werken.

Die van mij: Zonnebril, I Ran So far away van A Flock Of Seagulls en een gemodde versie van de Sentinel.

Als je de missie echt niet kan halen kun je de snelheid van de Sentinel verhogen in de auto files. Of je verlaagt die van de Sabre Turbo.

Wat je ook kan doen is je Wanted Level verhogen naar 3 sterren zodat de politie spijkermatten in gaat zetten. Jij kan er om heen rijden terwijl Hillary er met geweldige snelheid doorheen rijd. De flikken zullen de achtervolging op jou inzetten en kunnen Hillary van de weg afbeuken.

Je kan ook een Savegame plaatsen :D

Probeer aan het begin een P.I.T. Maneuvre in te voeren op Hillary's auto. Hierdoor spint zijn auto 180* en rijdt hij de verkeerde kant op.

De meeste tips van WikiGTA werken meestal niet (heb ze gepropbeerd) want als je bv een Comet neerzet en je wil erin is ie of hij is weg of je bent al veel te laat.

Succes met de missie The Driver

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 5 weken later...
  • 2 weken later...

Ik had het geluk dat Hilary bij een kruising geraakt werd door een auto van de andere kant waardoor hij van de route geslingerd werd. Toen kon ik zonder problemen winnen, maar toch cheatte ik behoorlijk.

En kun je in GTA IV dan door de vooruit geslagen worden? Zo ja, dan hoop ik dat ze bij GTA V ook autogordels erbij maken hahaha!

Bewerkt: door TommyGunz
Link to comment
Delen op andere websites

Die kerel waar je tegen moet rijden, die kan het eigenlijks helemaal niet.

Ik knalde ergens tegen op, en toch heb ik gewonnen..

Zodra je achter hem rijdt, wordt hij zenuwachtig, en daar moet je dan weer gebruik van maken! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Er staat op WikiGTA dat je op zijn banden kan schieten, maar hoe doe je dat in vredesnaam? Met driveby is dat zowat onmogelijk omdat je 1. Niet ziet wat er voor je is en dus 9/10 keer ergens tegen aan knalt en 2. Volgens mij kan je geeneens zijn banden raken met een driveby

En die tip van de weg blokkeren helpt ook geen reet, als de missie gestart is is de Stretch alweer verdwenen

Oh jawel hoor, gebruik gewoon 2 Moonbeam's en dan knalt hij er tegen aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...