Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb mijn allereerste sig gemaakt met photoshop (cs3)

rating

(en als er aanmerkingen zijn (vast wel ^_^ ) wil je dan ook zeggen hoe ik het moet veranderen?, want ik snap het nog niet helemaal)

Geplaatst: (bewerkt)

Leuk dat je interesse hebt voor Photoshop. Ik ben ook een paar weken terug begonnen en het gaat steeds beter. Ik zie dat je een sig hebt geprobeerd te maken maar ik vind hem niet helemaal gelukt.

Een sig bestaat uit verschillende delen: een achtergrond, een render, een border, de tekst en nog wat effecten.

Je dient zelf te bepalen wat en hoe je het gebruikt maar het mooiste is als je ook daadwerkelijk leert op welke manier en op welke stappen je dit doet.

Er zijn verschillende tutorials te vinden op het internet en uiteraard ook op het forum. Je hebt ze voor beginners, professionele en alles wat er tussen in zit. Dit is een tut waar je stapje leert om een beginnende signature te maken. Ook kun je een rondleiding nemen en leren hoe alles van Photoshop werkt, deze vind je hier.

Veel succes nog!

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Leuk dat je interesse hebt voor Photoshop. Ik ben ook een paar weken terug begonnen en het gaat steeds beter. Ik zie dat je een sig hebt geprobeerd te maken maar ik vind hem niet helemaal gelukt.

Een sig bestaat uit verschillende delen: een achtergrond, een render, een border, de tekst en nog wat effecten.

Je dient zelf te bepalen wat en hoe je het gebruikt maar het mooiste is als je ook daadwerkelijk leert op welke manier en op welke stappen je dit doet.

Er zijn verschillende tutorials te vinden op het internet en uiteraard ook op het forum. Je hebt ze voor beginners, professionele en alles wat er tussen in zit. Dit is een tut waar je stapje leert om een beginnende signature te maken. Ook kun je een rondleiding nemen en leren hoe alles van Photoshop werkt, deze vind je hier.

Veel succes nog!

Toppie :tu: , maar toch benieuwd naar je cijfer :eten:

Geplaatst:

Je ziet wel dat het je eerste signature is met PS. Wat opvalt is dat je een zwart persoon hebt waarvan je het hoofd nog een beetje hebt achtergelaten. Probeer het dan helemaal zwart te maken of hou het hele plaatje normaal. Probeer je achtergrond en je render ( je plaatje ) een beetje dezelfde kleur te geven, dat zul je nog wel leren na een tijdje. :) Probeer als extraa's ook een mooie text erin te verwerken. En wat altijd mooi is is een lijn om je signature, dat is niet moeilijk maar je moet het weten, een 1 px. zwarte lijn is al meer dan voldoende. :) Probeer wat brushes en Fonts te downloaden en experimenteer met photoshop dat weet ik zeker dat het de goede kant op gaat. En deze signature vind ik niet echt geslaagd. :N

Fonts downloaden doe je op : www.dafont.com

Brushes kun je vinden op : www.deviantart.com

Hier wat tutorials die je wel even kan gebruiken :

Zo heb je er natuurlijk nog genoeg, probeer deze hierboven eens en zoek zelf nog een paar tutorials uit en dan komt het zeker goed met je Photoshop tallenten. :Y

Mvg, 2fast{0}

Geplaatst:

Ik kan om eerlijk te zijn nog niet echt een cijfer geven. Het ziet er nog niet echt als een signature uit dus vandaar. Gebruik mijn tips en links en binnen no-time zul je redelijke signatures maken, iedereen is waarschijnlijk zoals jij begonnen en wist er nog niet vel van af. Zelfs de beste Photoshoppers blijven maar oefenen en maken zo pracht van sig's. Gewoon blijven oefenen dus, dat ga ik ook doen zodra ik wat meer tijd heb.

Hopelijk begrijp je dat ik je nog geen cijfer en rate kan geven, gewoon oefenen en dan zien we al snel een redelijke sig van je verschijnen. :)

Geplaatst:

de sig wordt behoorlijk afgekraakt :eten: , maar dat maakt niet uit voor een 1e keer. en ik ben alweer volop bezig, morgen nieuwe kans ^_^

Geplaatst:

Is dat scream? beter dat waterverf wegdoen want het ziet wazig uit. Er zit veel pixels dus beter vermijd en mooi uitknippen. De achtergrond is wel mooi. 6/10 Niet slecht voor eerste keer.

Geplaatst:

Ik ben ook maar een beginner, maar ik zal tog proberen te raten :

Ik vind dat je de achtergrond goed gebrushed hebt , voor een eerste keer.

De render vind ik minder , die waterverf weg doen ;)

Ook een mooi effect is :

Klik op je achtergrond layer , dan ga je naar : filter > Pixel > Mozaïk.

Dan moet je paar keer verscherpen , filter > verscherpen > scherp

6/10

Mvg - BeasT

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...