Jump to content

Fietstocht Europa


$NeoSyp$

Recommended Posts

Hallo,

Ik vroeg me af, of er op het internet misschien websites/programma's te vinden zijn, waarmee je fietsroutes door Europa zou kunnen uitstippelen. Eigenlijk dus zo'n soort programma als waarmee je voor je auto uitrekent wat de snelste of kortste route is, alleen dan voor je fiets. Volgens mij bestaan dit soort site/programma's wel, maar ik heb tot nu toe nog niets kunnen vinden. Afijn, ik zou het dus op prijs stellen als iemand wat wist. Wellicht ben ik van plan een lange fietstocht te maken (R'dam>Lissabon) over enkele jaartjes, maar ik wil eerst weten of zoiets uberhaupt haalbaar is. Vandaar dus deze vraag.

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou denken aan gwne baangps heb jij al perfect zicht op welke baan juist druk is en welke niet...binnenwegen...landelijke wegen maar die zijn wel behoorlijk prijzig....

Koop maar eerst een boekje waar je voor 20 € per nacht kan overnachten want ik vrees als je niet goed slaapt je niet ver zal geraken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Neospy,

Er is een website die fietsroutes in Europa plant. Als je dus een fietsroute ergens in Europa hierop zoekt krijg je waarschijnlijk meerdere routes te zien. De ene is korter, de andere langer en de andere is weer mooier. Ik heb er al regelmatig gebruik van gemaakt en ben er erg tevreden mee.

Klik hier

Succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...