Jump to content

Piepjes test.

Recommended Posts

• Reacties 126
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• oostzaan

8

• Nissan

4

• Galiorix

3

• G-up94

3

Geplaatst:

leeftijd: 13

trap: 8

cijfer: /

ik had hoger gekunt maar mijn tenen deden te zeer van die te kleine schoenen :duh:

Geplaatst:

Ja, die heb ik vroeger meerdere keren gedaan. Ik denk 4 keer. Eerlijk gezegd vond ik het langs de ene kant wel leuk omdat ik graag loop, maar langs de andere kant werkte dat gepiep dat sneller en sneller ging en dan maar steeds lopen/stoppen/draaien op mijn zenuwen. Hier in België zijn ze vrij streng en soms haalt er bijna niemand een 10. Of in elk geval niet op de 2 scholen waar ik gezeten heb. In elk geval was ik nooit 1 van de eerste die ermee stopte wat voor mij al genoeg betekende.

• 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Leeftijd: 13

Ik heb het 2 keer gedaan de eerst keer had ik niet veel, want ik had 3 weken in het ziekenhuis gelegen en had geen conditie meer.

De 2e keer had ik 17,5 trap. Dus een 10

Geplaatst:

Ik heb het 2 keer gedaan de eerst keer had ik niet veel, want ik had 3 weken in het ziekenhuis gelegen en had geen conditie meer.

Wow dat is echt heel veel! :tu:

Zit je op atletiek?

Geplaatst: (bewerkt)

Wow dat is echt heel veel! :tu:

Zit je op atletiek?

Nee, maar ik sport wel gewoon veel en heb veel doorzettingsvermogen. Het zou ook kunnen dat ik een andere heb ofzo.

Bewerkt: door G-up94
Geplaatst:

Leeftijd: 15

Trap: 19

Score: 11/10

En nee, ik zit niet op Atletiek ofzo, ik doe gewoon competitiesport en daardoor ben ik nogal getraind... :D

Geplaatst:
Leeftijd: 15

Trap: 19

Score: 11/10

En nee, ik zit niet op Atletiek ofzo, ik doe gewoon competitiesport en daardoor ben ik nogal getraind... :D

19 was toch het meeste wat je kon halen? en ik was zo dom om toen ook nog mijn enkel helemaal te buigen :bonk:

Geplaatst:

Je kunt dit eigenlijk totaal niet met elkaar vergelijken, de scores die je bereikt bij de piepjestest. De ene school gebruikt een andere afstand dan de andere school, de ondergrond is anders, je hebt geen muur waartegen je je kunt afzetten etc. Eerder had ik iets van trap 13 1/2, maar toen er drie meter bij kwam zat ik alweer twee trappen lager.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...