Uitroepteken Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Je kunt dit eigenlijk totaal niet met elkaar vergelijken, de scores die je bereikt bij de piepjestest. De ene school gebruikt een andere afstand dan de andere school, de ondergrond is anders, je hebt geen muur waartegen je je kunt afzetten etc. Eerder had ik iets van trap 13 1/2, maar toen er drie meter bij kwam zat ik alweer twee trappen lager. Er zit inderdaad verschil in Toen ik net kon lopen haalde ik een score van 18,6 snelste peuter aller tijden leeftijd 14 (laatste x) score 8 Alleen bij ons moest je 3 x heen en weer voor een halve trap en het hoogste wat je kon halen was 15 dus er zit inderdaad wat verschil in De leraren bij ons halen net trap 12. Bij ons is het ook 3x = halve trap... Maar dit jaar was ik 14, had ik veel teveel gegeten van te voren, dus ik kwam uit op een 7tje :$ (Wist niet eens dat we piepjes- test hadden :')) In de brugklas was ik 13, had ik nog het meisje waar ik op ben/was in de klas zitten, steeds deed ik gewoon alsof zij aan de andere kant stond, toen haalde ik een 11 eigenlijk, maar toen Trap 11 werd geroepen was ik net te laat, dus zei de leraar 10,5 :$ :$ Haha die truc onthoud ik voor de volgende keer! Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 (bewerkt) Je kunt dit eigenlijk totaal niet met elkaar vergelijken, de scores die je bereikt bij de piepjestest. De ene school gebruikt een andere afstand dan de andere school, de ondergrond is anders, je hebt geen muur waartegen je je kunt afzetten etc. Eerder had ik iets van trap 13 1/2, maar toen er drie meter bij kwam zat ik alweer twee trappen lager. Er zit inderdaad verschil in Toen ik net kon lopen haalde ik een score van 18,6 snelste peuter aller tijden leeftijd 14 (laatste x) score 8 Alleen bij ons moest je 3 x heen en weer voor een halve trap en het hoogste wat je kon halen was 15 dus er zit inderdaad wat verschil in De leraren bij ons halen net trap 12. Bij ons is het ook 3x = halve trap... Maar dit jaar was ik 14, had ik veel teveel gegeten van te voren, dus ik kwam uit op een 7tje :$ (Wist niet eens dat we piepjes- test hadden :')) In de brugklas was ik 13, had ik nog het meisje waar ik op ben/was in de klas zitten, steeds deed ik gewoon alsof zij aan de andere kant stond, toen haalde ik een 11 eigenlijk, maar toen Trap 11 werd geroepen was ik net te laat, dus zei de leraar 10,5 :$ :$ Haha die truc onthoud ik voor de volgende keer! 't leukste van alles is dat ik 2 weken geleden nog op haar viel, en ze me nu ineens gewoon de pot op kan XD Dus, ik moet voor volgend jaar wat nieuws bedenken. Gelukkig staan er genoeg leuke meiden in mijn nieuwe agenda :$ Bewerkt: 19 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
Nissan Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Leeftijd: 13 Trap: 7 1/2 Reden: Ik heb schoenmaat 44 en had de verkeerde schoenen meegenomen. Namelijk maat 41 Reageren
FerryN Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Leeftijd: 13Trap: 7 1/2 Reden: Ik heb schoenmaat 44 en had de verkeerde schoenen meegenomen. Namelijk maat 41 Of je moest je tenen gaan amputeren, dan kon je ten minste wel door rennen. Maar heb je die schoenen aangetrokken? Reageren
Timske Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik ben 13, ja toen was ik 13 En me trap was 13, nog 2 keer op en neer en ik had 14 maar een jongen uit me klas had 14 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Leuk hoor . Wij hebben altijd gym na onze pauze en dan hebben we net gegeten. Dan moeten we ineens die piepjes test doen terwijl ik net had gegeten. En ja hoor, ik moest bijna over m'n nek gaan. Ik ben alleen weer eens m'n score vergeten. Reageren
thug Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 toen:15 en ik had een 10. sport vindt dus héél belangrijk Reageren
Froop Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik had achteneenhalve trap, een verbetering van 5 trappen t.o.v het jaar ervoor. Stukjes rennen interesseert me niet. Reageren
oostzaan Geplaatst: 23 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 (bewerkt) Volgens mij verschilt het wel. Bij sommign is bijvoorbeeld trap 13 moeilijker te halen bij andere. En zouden hoe zullen ze dat piep ding afstellen op de zaal want bij sommige is die langer dan bij andere. Bewerkt: 23 augustus 2008 door oostzaan Reageren
moechy Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) ik ben 15 en had makkelijk 9minuten. Ik kon nog langer maar had gewoonweg geen zin meer. Ben dus gestopt op 9minuten. Iedereen was al gestopt met lopen terwijl ik persé als laatste wou overblijven dus ja. Heb spijt dat ik niet langer heb gelopen eigenlijk. Bewerkt: 22 december 2008 door moechy Reageren
Tjerk Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ik had Trap 12, maar ik ga in de vakantie lekker veel hardlopen enzo, en hopelijk heb ik dan meer ^^ Reageren
Pacified Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Lol, bij ons heet dat shuttlerun Leeftijd: 15 Score: 15 Cijfer: 10 Een vriend uit me klas en ik doen aan korfbal, dus was wel makkelijk, hoewel er bij trap 15 geen lach meer vanaf kwam... (voor korfbal heb je best goede conditie nodig, vooral omdat we een klasse hoger spelen dan de bedoeling is) Ik was bekaf, en hij had ook geen zin meer als ik stopte, dus allebei hetzelfde Reageren
.Syfes Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Bij ons iets dat iets heel anders : Ik heb het 11à10 minuten vol gehouden en ik kreeg een 10 Reageren
FerryN Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Bij ons iets dat iets heel anders :Ik heb het 11à10 minuten vol gehouden en ik kreeg een 10 Wat moest je volhouden, sprintjes trekken door de gymzaal? Reageren
mattert Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 heb het 1 keer gedaan en de andere piepjes loop of hoe je dat ook noemt heb ik allemaal ontlopen vind het echt *** toen: 14 score iets van 8 á 9 minuten cijfer: iets van 6/7 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.